قیمت GHST بیش از دو سال توسط استیبل کوین DAI پشتیبانی می شد.

منحنی پیوند Aavegotchi دقیقاً در روز عمیق DAI بسته می شود


طبق پروتکل Aavegotchi توکن‌های غیرقابل تعویض بازی برای کسب درآمد (NFT) در 11 مارس، واحد تجاری منحنی پیوند را که نرخ مبادله بین توکن همنام خود (GHST) و استیبل کوین دلار آمریکا (DAI) را تعیین می‌کند، بست. در همان روز، استیبل کوین DAI به عنوان بخشی از جریان در حال انجام است بی ثباتی سکه USDکه به نوبه خود ناشی از 3.3 میلیارد دلار سپرده‌های وثیقه استیبل‌کوین گیر کرده به ناشر Circle توسط بانک در حال حاضر منحل شده سیلیکون ولی است.

GHST به‌عنوان «بلیط ورود» به Aavegotchi توصیف می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند از این توکن برای خرید پورتال‌های NFT، پوشیدنی‌ها، مواد مصرفی در بازی Aavegotchi، سهام برای پاداش‌های مزرعه یا شرکت در مدیریت DAO استفاده کنند. منحنی پیوند Aavegotchi در 14 سپتامبر 2020 با قیمت افتتاحیه 0.2 DAI به ازای هر GHST ایجاد شد.

هنگامی که کاربران GHST را از طریق DAI خریداری می کنند، قرارداد هوشمند منحنی پیوند، نیرو گرفته است توسط آراگون، تضمین می کند که توکن های GHST جدید ساخته می شوند و بالعکس. با این حال، هنگامی که یک توکن GHST خریداری می شود، هر خریدار بعدی باید قیمت کمی بالاتر برای هر توکن بپردازد، که منجر به ارزش بازار GHST بالاتر از ذخیره DAI می شود.

در چیزی که اساساً یک فروش توکن چند ساله بود، این پروتکل در مجموع 30.3 میلیون DAI دریافت کرده است. ابتدا توسعه دهندگان پیشنهاد شده در ژانویه، وجوه DAI باید برای نقدینگی پروتکل، Aavegotchi DAO و Pixelcraft Studios مادرش بر اساس 20/40/40 توزیع شود.

با حذف منحنی اوراق، نرخ ارز GHST اکنون شناور آزاد است و دیگر توسط DAI تعیین نمی شود. در زمان انتشار، ارزش توکن با 18.09 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 1.12 دلار رسیده است. در همین حال، قیمت استیبل کوین DAI با 6.76 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 0.9314 دلار رسیده است. اگرچه دیگر مرتبط نیست، اما درآمدهای دریافتی از فروش توکن به دلیل رویداد Depegging DAI متحمل ضرر مادی شد. کوین تلگراف با Aavegotchi تماس گرفته است اما در زمان مطبوعات پاسخی دریافت نکرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر