• مکعب های تنگستن اکنون یک NFT محبوب هستند و نه یک سکه میم صرف.
  • از آنجایی که هنوز جوان است، مکعب تنگستن NFT 100 هزار دلار برای Coin Center تحت بلاک چین Solana جمع آوری کرده است.
  • تحلیلگر The Crypto Dog معتقد است سولانا قوی‌ترین رمزارز در حال حاضر است.

طبق گزارشی ، مکعب های تنگستن دوباره فقط یک سکه مم نیستند، بلکه یک توکن غیر قابل تعویض محبوب به نام مکعب تنگستن NFT هستند . NFT مکعب تنگستن با ورود به دنیای NFT 100،000 دلار برای مرکز Coin در بلاک چین Solana جمع آوری کرده است . با این حال، با استناد به این گزارش، جامعه ارزهای دیجیتال باید مکعب‌های تنگستن را مانند NFTها یادداشت کرده و با آنها رفتار کند.

در همین حال، در رویداد فروش، Tungsten Cube NFT متعهد شد که از اولین معامله خود به Coin Center حق امتیاز بدهد. نیراج آگراوال، رئیس مرکز ارتباطات مرکز سکه، با نگاهی به اینکه چگونه مکعب های تنگستن ناگهان به NFT تبدیل شدند، نظر خود را ارائه کرد.

اکنون باید توضیح دهم که چگونه مکعب های تنگستن را به یک الگوی رمزنگاری تبدیل کردیم، سپس یک NFT با پشتیبانی مکعب های تنگستن وجود داشت که به شدت مورد معامله قرار گرفت. برای کسی که به این چیزها توجه نمی کند منطقی نیست.

علاوه بر این، نیک کارتر، یکی از بنیانگذاران Coin Metrics، یکی از اینفلوئنسرهای اصلی است که با توییت‌هایی که مکعب‌ها را به یک الگوی رفتاری تغییر می‌دهند، و پس از آن NFT کمک زیادی کرده است. نکته قابل توجه، تنگستن Midwest حراج NFT را در OpenSea ایجاد کرد .

بر اساس این گزارش، اگر NFT بعداً نابود شود، تنگستن Midwest مکعب فیزیکی را مستقیماً برای مالک ارسال می کند. در حال حاضر، بالاترین پیشنهاد NFT در حال حاضر 5 Wrapped ETH است.

از سوی دیگر، یکی از معامله‌گران تمام وقت ارزهای دیجیتال و تحلیلگران زنجیره‌ای «The Crypto Dog» دوباره با مجموعه‌ای از توییت‌ها درباره سولانا (SOL) بازگشته است . به گفته این تحلیلگر، او قویاً معتقد است که سولانا 

قوی‌ترین دارایی ارز دیجیتال در حال حاضر در بازار است. 

بر اساس عملکرد سولانا در حال حاضر، “سگ کریپتو” اشاره کرد که او کاملا آماده است تا از این پس روی SOL تمرکز کند. این نشان می دهد که او در مورد سولانا طرفدار سرسخت است. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع