میم ارسال شده به قیمت 28000 دلار در WETH فروخته شد

در 21 اکتبر، ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا و میلیاردر عجیب و غریب، میمی را منتشر کرد که زوجی را روی مبل دراز کشیده و قیمت بیت کوین و اتریوم را روی مانیتور دیواری تماشا می‌کردند، که 69000 دلار برای بیت‌کوین و 4200 دلار برای اتریوم نشان می‌داد.

با وجود اینکه او نام نویسنده را ذکر نکرد، او همچنان از توجه ماسک به میم “عشق در زمان وب 3” خود خوشحال بود و در عرض دو روز آن را به 5 اتریوم بسته بندی شده فروخت. طبق گزارش CNBC ، این حدود 19800 دلار است .

اکنون این الگوی رفتاری تقریباً 70 WETH مجدداً فهرست شده است.

ایلان ماسک الگوی رفتاری این 28 ساله را بازنشر کرد-و سپس آن را به عنوان NFT به قیمت 20000 دلار تنها در 2 روز فروخت https://t.co/bybdBNmaHC— CNBC International (@CNBCi) 

22 اکتبر 2021

ایلان ماسک “ارباب میم نهایی” است

فردی که این میم را ایجاد کرد، یک هنرمند سرگرمی خودخوانده، اوا بیلین 28 ساله است. وقتی متوجه شد که ماسک میم خود را منتشر کرده است، به CNBC گفت که بر روی ماه است و اضافه کرد:

“جایزه نهایی میمولوژی این است که خدای میم نهایی از میم شما استفاده کند”

بیلین مشتاق Web3 است که شامل برنامه های اینترنتی غیرمتمرکز، بلاک چین و مواردی مانند NFT است.

این میم دو روز بعد فروخته شد ، بیلین نویسنده اولیه آن نیست

“Love in the Time of Web3” به عنوان NFT در پلتفرم Zora در شبی که ماسک آن را توییت کرد به حراج گذاشته شد و دو روز بعد این توکن غیرقابل تعویض به قیمت 5 ETH (حدود 19،800 دلار) به فروش رسید.

با این حال، بیلین نویسنده اولیه نیست. او عکس یکی دیگر از کاربران توییتر – @shegenerates – را انتخاب کرد که آن را به عنوان یک شوخی پست کرد. برای جبران آنها، بیلین 20 درصد از فروش NFT را به آنها پیشنهاد داد.

کاربر فوق الذکر توییتر مشکلی نداشت و او این را به CNBC گفت.

در حال حاضر ، بیلین قصد دارد عواید خود را از فروش مجدد در NFT های دیگر هنرمندان سرمایه گذاری کند. در همین حال، شخصی که میم ارسال شده توسط ماسک را خریداری کرده است، آن را برای 69.42 ETH پیچیده شده در لیست قرار داده است.

آنها به Beylin قول داده بودند که 15 درصد از قیمت میم را با آن فروخته شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع