با وجود محیط ارزهای دیجیتال در روسیه، سرمایه گذاری Tinkoff به فکر راه اندازی گزینه های سرمایه گذاری دارایی دیجیتال برای مشتریان خود است.

Tinkoff Investments – پورتال کارگزاری آنلاین بانک روسی Tinkoff – به دلیل افزایش تقاضای مشتریان می تواند نگاه خود را به سمت صنعت دارایی دیجیتال معطوف کند. با این حال، مدیر این موسسه، دیمیتری پانچنکو، اضافه کرد که این ایده هنوز در مراحل اولیه خود است، زیرا روسیه قوانین ارز دیجیتال را ندارد.

به دنبال تکامل

با توجه به رسانه های محلی TASS، Tinkoff سرمایه گذاری می تواند فعال خدمات cryptocurrency به به مشتریان خود به زودی. رئیس این شرکت – دیمیتری پانچنکو – خاطرنشان کرد که بخش دارایی دیجیتال یک فناوری جدید است که در آن تحقیق و توسعه شکوفا می شود. مدیر ارشد اجرایی افزود که این سازمان این گسترش را زیر نظر داشت و آرزوی یک چشم انداز متفاوت در فدراسیون روسیه را داشت.

ما به آنچه در جهان است و آنچه در Robinhood، Revolut، PayPal اتفاق می افتد نگاه می کنیم. ما این تحول را می بینیم، اما در روسیه این اتفاق نمی افتد.

این مدیر گفت که حجم دارایی‌های روسیه در مبادلات ارزهای دیجیتال بیش از 15 میلیارد دلار است، به این معنی که مردم محلی تمایل فزاینده‌ای به دارایی‌های دیجیتال نشان داده‌اند، حتی اگر مجبور باشند خارج از مرزهای سرزمین خود گسترش یابند. به این ترتیب، دولت باید به ارائه دهندگان خدمات مالی محلی اجازه دهد تا محصولاتی شامل بیت کوین و برخی از سکه های جایگزین را ارائه دهند:

«به هر طریقی، مردم در خارج از کشور دریافت و دریافت می کنند. به طور بالقوه، انجام این خدمات در زمینه روسیه صحیح خواهد بود. تاکنون این امر از نظر قانونی امکان پذیر نیست، اما موضوع نیاز به بحث و بررسی عمیق تر دارد.»

روس ها تمایلی به استفاده از طبقه دارایی به عنوان روش پرداخت ندارند. پانچنکو نتیجه گرفت که آنها آن را “ابزاری برای سرمایه گذاری و سود بالقوه” می بینند.

دیمیتری پانچنکو
دیمیتری پانچنکو، منبع: tinkoffgroup.com

بیت کوین بهتر از طلا

یک مطالعه اخیر این بیانیه را دوچندان کرد که ساکنان بزرگترین کشور از نظر انبوه، ارزهای دیجیتال را به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری جذاب می بینند. 77 درصد از شرکت کنندگان گفتند که بیت کوین و آلت کوین ها را برتر از طلا می دانند، در حالی که تنها 9 درصد به نفع این فلز گرانبها هستند.

Evgeny Masharov – مرد مسئول این تحقیق – اشاره کرد که اگرچه گزینه های زیادی برای ذخیره پول شما در روسیه وجود دارد، بیش از 50٪ از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به عنوان یک گزینه پس انداز انتخاب می کنند:

همچنین نشان دهنده این واقعیت است که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان با وجود تعداد زیادی از پروژه های کوتاه مدت در این زمینه، در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا پس انداز خود را افزایش دهند.

هیچ برنامه ای برای شبیه شدن به چین وجود ندارد

چند ماه پیش، پرجمعیت‌ترین کشور، صنعت دارایی‌های دیجیتال را با ممنوعیت کامل (تکراری) خود در مورد هر چیز رمزنگاری مختل کرد، و بسیاری از کارشناسان متعجب بودند که آیا کشورهای بیشتری از آن پیروی خواهند کرد یا خیر. همانطور که CryptoPotato در اوایل این ماه گزارش کرد، روسیه یکی از آنها نخواهد بود.

الکسی مویزف – معاون وزیر دارایی کشور – گفت که فدراسیون روسیه هیچ برنامه ای برای اعمال سرکوب کامل در تجارت با ارزهای دیجیتال در پلتفرم های خارجی ندارد.

مویزف تصریح کرد: با این حال، اگر سرمایه گذاران محلی با بیت کوین و آلت کوین ها در داخل روسیه کار کنند، به دلیل حاکمیت پولی این کشور “برای کل آینده قابل پیش بینی مشمول ممنوعیت خواهند شد”.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع