آریکا رودز، یک معلم مدرسه ابتدایی، گفت که قصد دارد از زمان خود در کنگره “برای حفظ نوآوری بیت کوین” در ایالات متحده استفاده کند.

آریکا رودز، یک دموکرات که برای نمایندگی حوزه 30 کنگره کالیفرنیا در مجلس نمایندگان ایالات متحده نامزد می شود، شروع به پذیرش مشارکت های کمپین در بیت کوین با استفاده از شبکه لایتنینگ کرده است.
رودز در پیامی که روز سه شنبه به بیش از 21000 دنبال کننده خود در توییتر ارسال کرد، 
گفت که وب سایت کمپین او شروع به استفاده از Lighting برای مشارکت در کمپین علاوه بر گزینه های BitPay برای بیت کوین ( 
BTC ) و بیت کوین کش ( 
BCH ) کرده است. 
به گفته این کاندیدای کنگره، این اقدام با هدف دسترسی بیشتر کمپین او برای رای دهندگان انجام شده است، که رودز را در انتخابات مقدماتی کالیفرنیا در ژوئن 2022 و احتمالاً انتخابات عمومی اواخر همان سال را در نظر خواهند گرفت.
کمپین ما رسماً Lighting را برای مشارکت در کمپین پذیرفته است



من برای ارائه این گزینه به حامیان خود در تمام 50 ایالت هیجان زده هستم. 
#بیت کوین
30 نوامبر 2021
رودز به دنبال جایگزینی براد شرمن دموکرات است که از سال 2013 نماینده منطقه بوده و همچنین به دنبال انتخاب مجدد در سال 2002 است. شرمن در دوران ریاست خود چندین اظهارات ضد رمزنگاری از جمله 
خواستار ممنوعیت دیجیتالی شده است. دارایی ها ، و به 
حامیان عرضه اولیه سکه به عنوان “شارلاتان ها و کلاهبرداران” اشاره می کند. 
رودز، یک معلم مدرسه ابتدایی، 
گفت که قصد دارد از زمان خود در کنگره برای “مبارزه کردن برای حفظ نوآوری بیت کوین” در ایالات متحده استفاده کند.
در سطح محلی، بسیاری از قانونگذارانی که از قوانین طرفدار رمزارز و سایر ابتکارات در این فضا حمایت می کنند، قبلاً در انتخابات پیروز شده اند. 
در اوایل این ماه، اریک آدامز حریف جمهوری‌خواه خود را برای انتخاب شهردار نیویورک با قاطعیت 
شکست داد و بعداً گفت که شروع به پذیرش چک‌های حقوق خود در ارزهای دیجیتال و ترویج راه‌اندازی NewYorkCityCoin (NYCCoin) خواهد کرد. 
در فلوریدا، فرانسیس سوارز، شهردار میامی، پیش از پیروزی در انتخابات مجدد در 2 نوامبر، در مورد قصد خود مبنی بر داشتن “پیشروترین قوانین رمزنگاری” در شهر صحبت کرد.
مطالب مرتبط: خطوط در شن و ماسه: کنگره ایالات متحده سیاست های حزبی را به کریپتو می آورد
اگرچه برخی از اعضای کنونی کنگره کمک‌های ارزهای دیجیتال را برای کمپین‌های انتخاباتی مجدد خود می‌پذیرند، اما اعلام عمومی و ترویج چنین حرکتی هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است، با توجه به اینکه تعداد کمی از انتخابات فدرال در ایالات متحده از زمان انتخابات سال 2017 افزایش یافته است. 
مورگان هارپر، یکی از نامزدهای 
علاقه‌مند به کرسی سنای راب پورتمن در اوهایو، اخیراً گفت که در فضای رمزنگاری «در حالت یادگیری» قرار دارد و بازخورد عمومی را در مورد اینکه چگونه قانون‌گذاران ممکن است «بازیگران بد را در حالی که نوآوری را تشویق می‌کنند دور نگه دارند» تشویق کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع