• نخست وزیر هند ریاست جلسه کریپتو را بر عهده داشت.
  • این جلسه بر روی بازارهای غیرقابل تنظیم مرتبط با دارایی های رمزنگاری متمرکز است.

هنگامی که نخست وزیر نارندرا مودی شنبه گذشته جلسه ای را در مورد دارایی های رمزنگاری شده و مسائل گمراه کننده آن ها ریاست کرد، بار دیگر ارزهای دیجیتال به موضوع داغ هند تبدیل شد . در این نشست به طور مفصل بر بازارهای غیرقابل تنظیمی که نمی توان اجازه داد به راهی برای پولشویی و تامین مالی تروریسم تبدیل شود، تمرکز کرد.

در پاسخ به این مسائل در مورد کلاهبرداری و تروریسم، دولت متعهد می شود که به طور فعال با افراد متخصص در این زمینه ها تعامل کند. در همین حال، مسئولان نیز می خواهند جلوی تبلیغات بیش از حد امیدوارکننده و غیرشفاف دارایی های دیجیتال در کشور را بگیرند. این چشم انداز برای جلوگیری از آسیب رساندن به مردم هند به ویژه جوانان توسط تقلب ایجاد شده است .

دولت از این واقعیت آگاه است که این یک فناوری در حال تکامل است، از نزدیک زیر نظر خواهد داشت و گام های پیشگیرانه ای برمی دارد. همچنین اتفاق نظر وجود داشت که گام های برداشته شده در این زمینه از سوی دولت مترقی و آینده نگر باشد.

علاوه بر این، هند به داشتن یک رابطه ترن هوایی با ارزهای دیجیتال شناخته شده است. در ماه گذشته، زمانی که بانک مرکزی هند (RBI) بانک‌ها و سایر شرکت‌های مالی را از تعامل با ارزهای دیجیتال به دلیل بی‌ثباتی مالی آن منع کرد، اخبار به سرعت منتشر شد. با این حال، در 4 مارس 2021، دادگاه عالی هند قوانین RBI را در ماه های گذشته کنار گذاشت.

صرف نظر از این، فضای کریپتو امروزه به سمت مسیری سبزتر حرکت می کند. در واقع، کل ارزش بازار کل فضای کریپتو بالغ بر 3 تریلیون دلار است . همه اینها به لطف بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است که نقش مهمی در این جهش بازار دارند.

  این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع