این بودجه به او این امکان را داد که شغل خود را که سالانه 68000 دلار پرداخت می‌کرد، رها کند تا در خانه بماند و از پسرش مراقبت کند و در بحث‌های آنلاین درباره پروژه‌های مرتبط با memecoin شرکت کند.

نسل بعدی میلیونرهای کریپتو: SHIB به مدیر انبار اجازه بازنشستگی می دهد

یک دارنده توکن Shiba Inu که در ماه فوریه هزاران دلار در memecoin سرمایه گذاری کرده بود، تا حدی پول نقد کرده است تا پدری در خانه شود.

بر اساس گزارش 4 نوامبر از Fortune، یک مدیر انبار سوپرمارکت 35 ساله که تنها به عنوان راب شناخته می شود، 8000 دلار در Shiba Inu (SHIB) سرمایه گذاری کرده است، زمانی که قیمت آن تقریباً 0.0000001 دلار بود – به او 800 میلیارد توکن اختصاص داد. در ماه مه، زمانی که قیمت توکن به طور قابل توجهی افزایش یافت و به بالاترین رقم آن زمان یعنی بیش از 0.00035 دلار رسید، راب بخشی از دارایی های خود را نقد کرد تا 500،000 دلار به حساب بانکی خود واریز کند.

پس از افزایش قیمت توکن در ماه اکتبر، دارنده SHIB همچنان دارای بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال است . این بودجه به او اجازه داده است تا شغل خود را که سالانه 68000 دلار پرداخت می کرد، رها کند، در خانه بماند و از پسرش مراقبت کند و در بحث های آنلاین در مورد پروژه های مربوط به SHIB شرکت کند. او قصد دارد توکن های باقی مانده خود را HODL کند.

راب گفت: “ما به شدت معتقدیم که با شیبا چیزهای بیشتری برای دستیابی وجود دارد.” من هرگز کل مجموعه خود را حذف نخواهم کرد.

مدیر انبار سابق بخشی از نسل جدیدی از کاربران کریپتو است که تقریباً به همان روشی که بسیاری از HODLers بیت کوین ( BTC ) پس از روند صعودی سال 2017 به وضعیت میلیونر و حتی میلیاردر دست یافتند . در زمان انتشار، قیمت SHIB 0.000058 دلار است که از اکتبر 2020 بیش از 5,799,999,900 درصد افزایش یافته است.

برخی از دارندگان توکن که در آگوست گذشته در فهرست پروژه راب خریدهای مشابهی با راب انجام دادند ، اکنون میلیاردرها و نهنگ‌های جدیدی در فضای کریپتو هستند. با این حال، اگر دارندگان چنین تعداد زیادی از توکن‌ها را در آینده نقد کنند، می‌تواند به طور بالقوه باعث سقوط قیمت SHIB مانند ماه مه شود.

مطالب مرتبط: Shiba Inu اکنون به عنوان پرداخت در یک رستوران فرانسوی در پاریس پذیرفته شده است

توکن SHIB در حال حاضر با توجه به CoinMarketCap به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود و Dogecoin ( DOGE ) در رتبه نهم قرار دارد. در زمان انتشار، ارزش بازار SHIB تقریباً 32.6 میلیارد دلار با بیش از 549 تریلیون توکن در گردش است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع