داده‌ها نشان می‌دهند که بازار معاملات آتی ارزهای دیجیتال در روز گذشته با انحلال‌هایی بالغ بر 700 میلیون دلار مواجه بوده است، زیرا بیت‌کوین از نوسانات خود عبور کرده است.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت بوده است

روز گذشته برای بیت کوین کمی غم انگیز بوده است، با این که دارایی در هر دو جهت حرکت قیمتی شدیدی را ثبت کرد اما در نهایت با پیروزی گاوها افزایش یافت.

نمودار زیر نشان می‌دهد که اخیراً قیمت این ارز دیجیتال چگونه بوده است.

The price of the asset seems to have enjoyed sharp bullish momentum recently | Source: BTCUSD on TradingView

از نمودار، قابل مشاهده است که بیت کوین در ابتدا شاهد حرکت صعودی شدیدی بود که در آن سکه نه تنها از سطح 60000 دلار شکست، بلکه تا علامت 64000 دلار را لمس کنید.

این اوج که تا کنون به اوج سال رسیده است، فقط برای مدت کوتاهی ادامه داشت، زیرا بیت کوین به طور چشمگیری به زیر مرز 59000 دلار سقوط کرد. این دارایی از آن زمان به سطوح بالاتر بهبود یافته و اکنون در حدود 62700 دلار شناور است.

بقیه بخش ارزهای دیجیتال نیز نوسانات خود را پشت سر گذاشته اند و قیمت ها در سراسر سکه ها در نوسان است. همانطور که معمولاً در مورد چنین اقدامات تیز قیمتی اتفاق می افتد، بازار آتی متضررهای زیادی را متحمل شده است انحلال ها.

بازار آتی کریپتو در روز گذشته تحت فشار قرار گرفته است

بر اساس داده ها از CoinGlass، بازار آتی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته شاهد انحلال قراردادهایی به ارزش بیش از 700 میلیون دلار بوده است.

جدول زیر اطلاعات مربوط به انحلال ها را نشان می دهد.

انحلال بیت کوین و کریپتو

A massive amount of liquidations appear to have occurred in the past day | Source: CoinGlass

به نظر می‌رسد که تنها 131 میلیون دلار از انحلال‌ها در عرض دوازده ساعت انجام شده است، که نشان می‌دهد بیشتر ریزش‌ها در دوره نیم‌روزه قبلی بوده است. این منطقی است، زیرا بیت کوین در داخل این پنجره بی ثبات ترین بود.

همچنین به نظر می رسد نسبت بلند مدت به کوتاه مدت در این رویداد انحلال با وجود افزایش قیمت در روز گذشته کاملا متعادل بوده است. این نشان می دهد که با نزدیک شدن بیت کوین به 64000 دلار، کمی اشتیاق تهاجمی رخ داده است و عقب نشینی بعدی این خریداران برتر را از بین برده است.

جدول زیر نشان می دهد که چگونه توزیع به دنبال نمادهای مختلف بوده است.

بیت کوین و سایر ارز دیجیتالها

Looks like BTC has topped the charts once more | Source: CoinGlass

همانطور که به طور کلی اتفاق می‌افتد، قراردادهای آتی بیت‌کوین مجدداً مسئول بزرگ‌ترین بخش از کل نقدینگی‌های بازار بوده‌اند که حدود 270 میلیون دلار مشارکت داشته‌اند.

اما آنچه این بار متفاوت است این است که این سهم اگرچه بزرگ ترین است، اما نصف کل نقدینگی ها هم نیست. این می تواند به این واقعیت منجر شود که ممکن است سفته بازان پس از کسب اطمینان از افزایش قیمت بیت کوین، اکنون با موقعیت های آلتکوین بازی کنند.

Dogecoin، بهترین عملکرد در بین سکه های برتر با خود جهش 34 درصدیبا تقریبا 51 میلیون دلار انحلال، بیشترین سهم را در بین آلت ها به خود اختصاص داده است.

تصویر برجسته از آندره فرانسوا مک کنزی در Unsplash.com، CoinGlass.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر