Circle گزارش ذخیره خود را برای دسامبر 2022 منتشر کرده است که در آن به دارایی های بیش از حد وثیقه شده که در حال حاضر از 44.5 میلیارد توکن USDC در گردش پشتیبانی می کنند، تأکید کرده است.

نکات مهم از گزارش ذخیره 44.5 دلاری USDC


ناشر USD Coin (USDC) Circle گزارش تایید شده توسط حسابدار از ذخایر خزانه داری خود منتشر کرده است که بیش از 44.5 میلیارد دلار از توکن های در حال گردش را پشتیبانی می کند.

گزارش ذخیره دسامبر 2022 Circle، که توسط گروه حسابداری GrantThornton بررسی شده است، ساختار فعلی خزانه ذخیره ناشر استیبل کوین را تجزیه می کند. با توجه به Circle، 44,553,543,212 USDC در حال حاضر توسط 44,693,963,701 دلار آمریکا در حساب های نگهبانی پشتیبانی می شود.

شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از مبلغ اخیر در انواع اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده سرمایه گذاری می شود. به گفته تیموتی سینگ، معاون حسابداری سیرکل، ارزش منصفانه دارایی‌ها در ذخیره USDC، کل موجودی دارایی‌های دلار آمریکا، از جمله ترکیبی از وجه نقد و اوراق خزانه است.

صندوق ذخیره دایره به عنوان صندوق بازار پول دولتی ثبت شده است. سهام این صندوق به طور کامل متعلق به Circle است و شامل 14 اسناد خزانه داری مختلف ایالات متحده به ارزش بیش از 23.5 میلیارد دلار است. این صندوق همچنین 48.9 میلیون دلار نقد دارد، در حالی که 33 میلیون دلار دیگر متعلق به صندوق است که با «تفاوت های زمان بندی و تسویه حساب» جبران می شود.

مطالب مرتبط: تسویه حساب های استیبل کوین می تواند از تمام شبکه های اصلی کارت در سال 2023 پیشی بگیرد: داده ها

دو اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده دیگر به ارزش 10.5 میلیارد دلار در یک دسته دارایی های ذخیره جداگانه گزارش شده است، در کنار 10.5 میلیارد دلار دیگر وجه نقد که توسط تعدادی از مؤسسات مالی به نمایندگی از Circle نگهداری می شود.

بانک های ایالات متحده که ذخایر نقدی سیرکل را در اختیار دارند عبارتند از: بانک نیویورک ملون، بانک اعتماد شهروندان، بانک مشتریان، بانک جامعه نیویورک، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی و بانک سیلورگیت.

دایره و پلت فرم پرداخت ریپل بودند شرکت کنندگان قابل توجهی که شرکت کردند در کارگاه های آموزشی متمرکز بر ارزهای دیجیتال و بلاک چین در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در ژانویه 2023.

کوری سپس، معاون سیاست جهانی Circle گفت که این سازمان با سیاست گذاران، شرکت های سنتی، شرکت های فناوری و سازمان های بشردوستانه گفتگو کرده است تا امکان استفاده از USDC به عنوان یک راه حل پرداخت در آینده را باز کند.

در طول دو سال گذشته، موقعیت Circle به عنوان یک صادر کننده استیبل کوین به طور مداوم رشد کرده است و USDC را به عنوان دومین مورد استفاده استیبل کوین با پشتوانه USD پشت USDT Tether.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر