گرگ واقعی وال استریت جردن بلفورت قول داده است که NFT ها را «ترک نمی کند»، The Economist 422000 دلار برای امور خیریه از طریق حراج NFT جمع آوری کرد و WWE NFT ها را کنار می گذارد.

گرگ خیابان های غیرقابل تعویض

جردن بلفورت، بدبین به ارزهای دیجیتال، در بحبوحه رشد پررونق این بخش در سال 2021، شجاعانه خود را به عنوان حامی NFT معرفی کرد.

بلفورت زمانی که به عنوان دلال سهام در وال استریت کار می‌کرد، به‌خاطر شیطنت‌های مضحک خود شهرت دارد و داستان او در فیلم «گرگ وال استریت» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو به تصویر کشیده شد.

59 ساله است رمزنگاری ناودان در موارد متعدد، و در سال 2018 او حتی در مقایسه بیتکوین به سطح تقلب که شرکت خود را استراتون Oakmont استفاده به شرکت در قبل از او برای تقلب در اوراق بهادار و پولشویی در سال 1999 تحت تعقیب قرار گرفت.

در 25 اکتبر، بلفورت به 600000 فالوور خود فاش کرد که کریپتوپانک شماره 6033 را خریداری کرده است، که مردی را به تصویر می‌کشد که دراگ پوشیده و در حال کشیدن یک خودکار بخارساز است. طبق تاریخچه تراکنش در OpenSea، بلفورت 102.49 اتریوم (ETH) به ارزش تقریباً 410000 دلار در NFT هزینه کرده است.

او سپس آن را با توئیت خوش‌بینانه دنبال کرد: «وای! من عاشق NFT توییتر هستم! و حالا که اینجا هستم، نمی روم لعنتی!»

شما به خوبی متناسب با #NFT تاثیرگذاران pic.twitter.com/Uu1uq8N4vy— شوخی (@pranksy) 

25 اکتبر 2021

در اوایل این ماه، بلفورت دراپ آینده NFT خود را که آثار هنری الهام گرفته از فیلم The Wolf of Wall Street و زندگی او را نمایش می‌دهد، رونمایی کرد. در حالی که جزئیات در این مرحله پراکنده است، بلفورت در 21 اکتبر توییت کرد که در حال حاضر در حال کار بر روی چگونگی “افزودن ابزار برای هر دارنده” NFT های خود است تا بتواند آن را به یک کاهش منحصر به فرد تبدیل کند.

من به زودی NFT خود را کنار می گذارم. اینجا اولین نگاهی به برخی از آثار هنری الهام گرفته شده از فیلم The Wolf of Wall Street و زندگی من است.

آیا می توانید برخی از لحظاتی که به آنها اشاره کردیم را ببینید؟ pic.twitter.com/twzMRCJc7z— جردن بلفورت (@wolfofwallst) 

20 اکتبر 2021

NFT های دیزنی “نیازهای ساده” هستند

دیزنی با مجموعه ای از شخصیت های نمادین از فیلم ها و نمایش های مشهور متعلق به این غول چند ملیتی وارد بخش NFT می شود.

در حالی که جزئیات شخصیت‌های مشخصی اعلام نشده است، حجم زیادی از محتوا برای انتخاب وجود دارد، زیرا دیزنی همچنین مالک سری Pixar، Marvel و Star Wars است.

این دراپ قرار است در 12 نوامبر پخش شود و با همکاری پلتفرم VeVe NFT راه اندازی می شود . این مجموعه “لحظه های طلایی” نام دارد و هر خریدار NFT نیز سه ماه خدمات رایگان در برنامه استریم دیزنی + دریافت خواهد کرد.

Disney NFT drop: VeVe

VeVe میزبان بازاری برای NFT های دارای مجوز است ، و این شرکت قبلاً کمیک های دیجیتالی را با همکاری Marvel و DC راه اندازی کرده است، همراه با راه اندازی NFT هایی که محتوایی از Adventure Time، Monster Hunter، Star Trek و Jurassic Park را به نمایش می گذارد.

فروش NFT اکونومیست ۴۲۲ هزار دلار برای امور خیریه جمع آوری کرد

اکونومیست، نشریه خبری جهانی 178 ساله، جلد یک مجله را به قیمت حدود 422000 دلار در 25 اکتبر فروخت.

جلد مجله NFT از نسخه “Down the rabbit hole” اکونومیست در 18 سپتامبر بود که دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) را بررسی می کرد. روی جلد تصویری با مضمون آلیس در سرزمین عجایب را به تصویر می‌کشد که آلیس به سمت سوراخ خرگوش نگاه می‌کند در حالی که سکه‌های رمزنگاری مختلف در زیر فرو می‌روند.

پایین سوراخ خرگوش: اکونومیست

NFT فروخته طریق حراج برای 99.90 ETH (400000 $ در قیمت های فعلی) در روز دوشنبه، با سود حاصل از فروش رفتن به اکونومیست بنیاد آموزشی است که جوانان خیریه کمک رسانی مستقل است که به جوانان می آموزد به تجزیه و تحلیل امور جاری است.

WWE به دنبال اسلم تابستانی مبتنی بر NFT است

World Wrestling Entertainment (WWE) قراردادی با شرکت NFT Blockchain Creative Labs برای راه اندازی کلکسیون های NFT دارای مجوز منعقد کرده است.

این قرارداد چند ساله در 27 اکتبر اعلام شد و این مشارکت شاهد عرضه NFT هایی خواهد بود که لحظات نمادین تاریخ WWE را به همراه ستارگان و رویدادهای آن مانند رسلمنیا و سامر اسلم به تصویر می کشند. یک بازار برای میزبانی دارایی ها راه اندازی خواهد شد، اگرچه جزئیات هنوز اعلام نشده است.

موارد مرتبط: NFT های قابل ارتقا: نحوه جهش همکاری ها به جلو

با مشارکت جدید، به نظر می رسد که WWE به دنبال درس گرفتن از اشتباهات NFT قبلی خود است . جان سینا، تالار مشاهیر WWE، ماه گذشته قطره‌ای که مجوزش را دریافت کرده بود، به عنوان «شکست فاجعه‌بار» نامید. سینا گفت که طرفداران تنها 7.4 درصد از NFT های او را خریداری کرده اند و این سوال را مطرح کردند که آیا قیمت بسته های 500 درجه طلایی بسیار بالا است یا خیر.

من و مردم WWE فکر می کردند که 1000 دلار قیمت مناسبی است. ما اشتباه کردیم. ما کاملاً در اشتباه بودیم،» سینا در فلوریدا Supercon 2021 در 12 سپتامبر گفت.

سایر اخبار NFT

غول نرم‌افزاری Adobe روز سه‌شنبه اعلام کرد که با بازارهای بزرگ NFT از جمله OpenSea، KnownOrigin و SuperRare همکاری می‌کند تا به کاربران اجازه دهد صحت محتوای دیجیتال روی پلتفرم‌ها را تأیید کنند.

روز دوشنبه، GameStop در مجموع هشت شغل را برای نامزدهای رمزنگاری دوست برای کار بر روی پلتفرم NFT و ابتکارات بازی Web3 فهرست کرد . این فهرست ها شامل سه نقش برای مهندسان نرم افزار با تجربه NFT، سه شغل برای بازاریابان محصول و دو نقش متمرکز بر بازی مبتنی بر وب 3.0 است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع