CoinAgenda ( 
www.coinagenda.com )، مجموعه کنفرانس های جهانی برتر که از سال 2014 سرمایه گذاران بلاک چین و ارزهای دیجیتال را با استارتاپ ها مرتبط می کند، و BitAngels ( 
www.bitangels.network )، شبکه پیشرو سرمایه گذاران بیت کوین و بلاک چین، امروز مهمان ویژه 
Nio Garcia را اعلام کردند. برای همه شرکت کنندگان CoinAgenda در مجموعه کنسرت های انحصاری SDG Exchange اجرا خواهد شد. 
این کنسرت در تاریخ 9 دسامبر ساعت 22 در کلوپ شبانه محبوب 7eight7، به عنوان بخشی از پنجمین رویداد سالانه CoinAgenda Caribbean در سن خوان، پورتوریکو برگزار می‌شود. 
بلیط و دستور کار کامل در 
صفحه رویداد موجود 
است . 
بلیط های CoinAgenda یا SDG Exchange برای حضور در کنسرت الزامی است زیرا رویداد برای عموم بسته است.
نیو گارسیا یک رقصنده بومی پورتوریکویی و طراح رقص در سطح جهانی است که اخیراً به رپ و بازیگر سینما تبدیل شده است و بیش از 18 میلیون شنونده در Spotify دارد. 
او که یکی از پیشگامان جنبش رگیتون است، آهنگ های موفقی مانند «Te Boté»، «AM» و «Mírame» منتشر کرده است. 
ارائه شده توسط 
SDG تبادل ، بازار پایداری جهانی اختصاص داده شده به معکوس تغییرات آب و هوایی یک معامله در یک زمان، 
کنسرت منحصر به فرد SDG بورس،به عنوان یک کنسرت Afterparty CoinAgenda که سه روز رویدادی را در بر می گیرد که همه چیزهای رمزنگاری و بلاک چین را پوشش می دهد، از جمله: آینده دارایی های دیجیتال، بانکداری رمزنگاری، ابزار رو به رشد NFTs، بازی برای کسب درآمد، رابطه DeFi و TradFi، آمریکای لاتین خدمت می کند. و Crypto، Stablecoins، Scaling Solutions، شرکت های Blockchain در بازارهای عمومی، ایجاد یک آینده رمزنگاری پاک، شهرهای هوشمند، استراتژی های سرمایه گذاری رمزنگاری، و ساختار برای محافظت از دارایی ها.
جیسون کونر، بنیانگذار و مدیر عامل SDG Exchange گفت: «ما مفتخریم که حامی مالی CoinAgenda و بخشی از هفته بلاک چین پورتوریکو هستیم. 
ما پورتوریکو را به عنوان یک مرکز در حال رشد بلاک چین می بینیم که پر از فرصت های کارآفرینی است.
CoinAgenda Caribbean سخنرانان برتر از جمله براد گارلینگ هاوس، بنیانگذار ریپل را گرد هم خواهد آورد. 
دن مورهد، مدیر عامل Pantera Capital; 
بریتنی کایزر، رئیس اجرایی معدن دیجیتال گریفون؛ 
جیسون کونر، مدیر عامل SDG Exchange، مایکل واگنر، بنیانگذار و مدیر عامل Star Atlas. 
و رابرت ویگلیون، مدیر عامل شرکت هوریزن لبز.
به عنوان یک سری کنفرانس بین المللی، CoinAgenda Caribbean توسط برخی از شرکت های پیشرو در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود، از جمله:

سطح پلاتین
SDG Exchange – SDG Exchange یک بازار پایدار جهانی است که به معکوس کردن تغییرات آب و هوایی در یک زمان اختصاص داده شده است.
سطح طلا
Horizen Labs – Horizen Labs یک شرکت فناوری بلاک چین است که بهترین ابزارها را برای ساخت بلاک چین و برنامه‌های کاربردی برای موارد استفاده در دنیای واقعی با گزینه‌های حفظ حریم خصوصی، هزینه‌های تراکنش پایین و مدل‌های درآمد قابل تنظیم ارائه می‌دهد.
FV Bank – FV Bank یک بانک دیجیتال جهانی است که حساب های تجاری و فردی را در سطح جهانی ارائه می دهد. 
از چندین ارز، پرداخت های بین المللی، حساب های سرمایه گذاری به همراه کارت های نقدی و پیش پرداخت پشتیبانی می کند.
Dfinity – (حامی شام طلایی) بنیاد DFINITY یک سازمان غیرانتفاعی است که کامپیوتر اینترنتی را توسعه می دهد، یک بلاک چین غیرمتمرکز، منبع باز و همه منظوره که برای میزبانی قراردادهای هوشمند طراحی شده است.
سطح نقره ای
FIO – FIO برای رمزنگاری است، آنچه که HTTP برای اینترنت است. 
پروتکل FIO یک لایه قابلیت استفاده رمزنگاری منبع باز و غیرمتمرکز است که ارسال، دریافت و حتی درخواست کریپتو را آسان‌تر از همیشه می‌کند و استفاده از آن را به طرز چشمگیری کمتر می‌کند.
سرمایه اولیه – سرمایه اولیه بازوی سرمایه گذاری Starter International است که در آن ما بهترین پروژه ها را در DEFI انکوبه و سرمایه گذاری می کنیم. 
سرمایه شروع به نوآوران بلاک چین و ارزهای دیجیتال با منابع و دسترسی به سرمایه برای کمک به ایجاد آینده ای جدید قدرت می دهد.
Rair Tech – RAIR یک پلت فرم مدیریت حقوق دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که از NFT ها برای دسترسی به محتوای جریانی استفاده می کند.
سطح برنز
HeartRithm – HeartRithm یک موتور احیا کننده برای تأثیرات اجتماعی است. 
ماموریت آنها استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی در تجارت جهانی ارز دیجیتال، توزیع مجدد سرمایه برای اهداف بشردوستانه و پروژه های تأثیر اجتماعی، تسریع رشد فرهنگ قلب محور است.
حامیان بخش
DLTx – DLTx یک شرکت سهامی عام است که در بورس اوراق بهادار اسلو بورس نروژی فهرست شده است و فروشنده سازمانی DAO و پروتکل های بلاک چین است که دسترسی منحصر به فرد به بازارهای بلاک چین عمومی و دسترسی با قیمت مناسب به منابع مالی را ارائه می دهد.
OriginTrail – OriginTrail اولین نمودار دانش غیرمتمرکز در جهان است که مهمترین دارایی های بشریت را سازماندهی می کند و آنها را قابل کشف، تأیید و ارزشمند می کند.
unFederalReserve – unFederalReserve یک شرکت فین‌تک SaaS است که نرم‌افزار ساخته شده بر اساس فناوری بلاک چین و 200 سال تجربه وام‌دهی مصرف‌کننده را ترکیب می‌کند. 
محصولات بانکی آن‌ها برای بانک‌های کوچک‌تر دارای مجوز وزارت خزانه‌داری ایالات متحده و وام‌دهندگان غیربانکی که نیاز به استراتژی DeFi و نقدینگی بیشتر دارند، بدون به خطر انداختن امنیت یا انطباق، طراحی شده‌اند.
سیم بلاکچین – بلاک چین وایر اولین سرویس توزیع مطبوعاتی بلاک چین در صنعت است که منحصراً بر اخبار مربوط به بلاک چین، شرکت های فناوری دفتر کل توزیع شده، ICO ها، STO ها و سایر اعلامیه های مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال متمرکز است.
Transform Group – Transform Group پیشروترین شرکت روابط عمومی، مشاوره، رویدادها و رسانه های اجتماعی در زمینه بلاک چین است که دفاتری در نیویورک، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، لاس وگاس، تورنتو و دفتر مرکزی جهانی در سن خوان، پورتوریکو دارد.
بیت دیجیتال – Bit Digital یکی از بزرگترین شرکت های استخراج بیت کوین در فهرست عمومی است. 
بیت دیجیتال یک تولیدکننده دارایی های دیجیتال متمرکز بر پایداری با عملیات استخراج جهانی در مقیاس بزرگ است که حداکثر نرخ هش در حال حاضر متعلق به 1603 EH/S را نشان می دهد.
درباره برنامه سکه
اکنون در هشتمین سال خود، CoinAgenda مجموعه کنفرانس جهانی پیشرو است که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، معامله‌گران، دفاتر خانوادگی و صندوق‌های ارز دیجیتال را با کارآفرینان برتر در بخش‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال مرتبط می‌کند. 
CoinAgenda Caribbean بر روندهای سرمایه گذاری بین المللی بلاک چین، با سخنرانان در سطح جهانی از سراسر جهان، به علاوه تمرکز ویژه بر توسعه اقتصادی بلاک چین، حوزه های قضایی دوستانه، ظهور توکن های امنیتی، برنامه های کاربردی سازمانی، و تغییرات در وسایل نقلیه تامین مالی ارز دیجیتال و ارز دیجیتال تمرکز دارد. مبادلات 
CoinAgenda تجربه‌ای است که به همه شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با رهبران فکری، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پیشرو در این بخش، از جمله مهمانی‌های به یاد ماندنی در مکان‌های منحصربه‌فرد ملاقات کنند، با هم ترکیب شوند و با آنها آشنا شوند.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع