بانک سرمایه گذاری چند ملیتی فکر می کند ارزش سهام کوین بیس 30 درصد بیشتر از قیمت فعلی آن است

خدمات مالی چندملیتی Citi پوشش سهام صرافی رمزارز ایالات متحده Coinbase را در این هفته با هدف قیمتی بسیار صعودی آغاز کرد.

پیتر کریستینسن، تحلیلگر سیتی، در یادداشتی تحقیقاتی که در روز سه‌شنبه، 26 اکتبر منتشر شد، به سرمایه‌گذاران گفت که می‌توانند «فروشگاه عمومی کریپتو» را بخرند. سیتی قیمت هدف صعودی 415 دلاری را برای کوین تعیین کرده است که به طور قابل‌توجهی بالاتر از قیمت بسته شدن روز دوشنبه 319 دلار است.

این تحلیلگر اظهار داشت که این سهام به سرمایه گذاران “مستقیم در معرض افزایش خرده فروشی و پذیرش نهادی ارزهای دیجیتال” را ارائه می دهد.

این غول بانکی چندملیتی پتانسیل‌های موجود در کوین‌بیس را می‌بیند زیرا این شرکت تلاش‌های مستمری برای گسترش عملیات خود فراتر از یک صرافی رمزنگاری و در حوزه‌های دیگری مانند NFT و ذخیره‌سازی کیف پول سرد انجام می‌دهد.

این شرکت ظرف یک روز یا بیشتر پس از اعلام آن در 13 اکتبر، بیش از یک میلیون برنامه را برای لیست انتظار پلتفرم NFT خود جمع آوری کرد. کریستینسن به این شرکت توصیه کرد «به دلیل موقعیتش در زنجیره ارزش کریپتو، یک مدل کسب و کار «مبتنی بر شبکه» و استراتژی، مجموعه فرصت های غیرقابل انکار بسیار بزرگ… بله، ما معتقدیم که کوین قابل سرمایه گذاری است.

او همچنین «رویکرد پیشرو ناب برای انطباق با مقررات» کوین‌بیس را یک مزیت رقابتی می‌داند.تا حدی، ما فکر می‌کنیم افزایش مقررات می‌تواند برای موقعیت رقابتی کوین‌بیس مثبت باشد، به‌ویژه در مقابل مدل‌های تجاری که عمدتاً متکی به بازارهای غیرقانونی هستند.

کریستینسن اضافه کرد که با افزایش پذیرش دارایی‌های کریپتو، سهام برای ایجاد «بالاترین و پایین‌ترین سطح» در نظر گرفته شده است. بانک سرمایه گذاری آمریکایی Piper Sandler نیز قیمت هدف سهام خود را به 360 دلار افزایش داد.

همه تحلیلگران موافق نیستند که کنت ورثینگتون از جی پی مورگان هدف قیمت خود را در کوین تنها اندکی به 375 دلار از 372 دلار افزایش دهد. با این حال، لیزا الیس، تحلیلگر ارشد سهام در MoffettNathanson، گفت که کوین یک “سهامی واجب” است که با توجه به همکاری اخیرش با فیس بوک در کیف پول رمزنگاری Novi، می تواند به 600 دلار برسد .

کوین بیس در ماه آوریل با قیمت عرضه اولیه اولیه 381 دلار به بازار عرضه شد و در روز قبل از عقب نشینی به اوج 430 دلار رسید. طبق گزارش MarketWatch، COIN در روز دوشنبه این هفته به 

بالاترین سطح ماهانه 326 دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون 4.3 درصد کاهش یافته و به قیمت معاملات بعد از ساعت 312 دلار رسیده است .

مطالب مرتبط: گزارش‌ها حاکی از آن است که یک غول فناوری اصلی سهام کوین‌بیس را در اختیار دارد

مدت کوتاهی پس از فهرست شدن، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه خودی‌ها و مدیران Coinbase اقدام به دامپینگ سهام کرده‌اند . این شرکت در سه ماهه دوم حدود 1.6 میلیارد دلار سود به دست آورد که بخش بزرگی از آن ناشی از کارمزد تراکنش های بالاتر از میانگین صنعت است. گزارش Q3 در 9 نوامبر منتشر می شود.

در ماه آگوست، جیم کرامر ، میزبان CNBC «Mad Money» سهام کوین‌بیس را توصیه کرد و به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد 5 درصد از پرتفوی خود را به دارایی‌های کریپتو اختصاص دهند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع