وزیر دارایی می گوید هند به زودی رمزارز را با قانون جدید قبل از بودجه تنظیم خواهد کرد

  • وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، به تازگی فاش کرده است که دولت به زودی قبل از بودجه کشور، کریپتو را با قانون جدید تنظیم خواهد کرد.
  • این قانون احتمالاً می تواند بر تنظیم مالیات کریپتو تمرکز کند.
  • مدیر عامل WazirX نظر خود را در مورد این موضوع به اشتراک می گذارد.

وزیر دارایی هند اعلام کرده است که هند به زودی قانون جدید خود را برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در این کشور ارائه خواهد کرد. انتظار می رود این نقطه عطف پیش از بودجه کشور آغاز شود. با این حال، مردم بر این باورند که این امر می تواند رمزارزها را در عرض چند ماه به یک کلاس دارایی قانونی در هند تبدیل کند. علاوه بر این، این یک انحراف از رویکرد قبلی است که ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کند . 

با نگاهی به مراحل آینده، دولت احتمالاً ارزهای دیجیتال را با مالیات بر معاملات تنظیم می کند. همچنین، گزارش دیگری از دولت بیان می‌کند که به جای مبارزه با فناوری، به دنبال تنظیم دارایی‌های دیجیتال با قوانین جدید دقیق است. علاوه بر این، قانون ارزهای دیجیتال را همانطور که قبل از بودجه کشور انتظار دارند ، مجاز و تنظیم می کند . 

در بیانیه وزیر دارایی، نیرمالا سیتارامان آمده است:

ما کاملاً واضح هستیم که همه گزینه‌ها را خاموش نکنیم، ما به افراد اجازه می‌دهیم تا مقدار مشخصی از پنجره را برای استفاده از بلاک چین، بیت کوین یا هر چیزی که می‌خواهند آن را بنامند، استفاده کنند. آزمایش‌های ارزهای دیجیتال و فین‌تک که به آزمایش بستگی دارند، پنجره‌ای را برایشان در دسترس خواهد داشت که ما اصلاً آن را خاموش نمی‌کنیم.

در حال حاضر، شایان ذکر است که علیرغم رویداد آینده، هند مجموعه کاملی از چارچوب‌های قانونی دارد که بر ارزهای دیجیتال حاکم است. اگرچه تخمین زده می شود که هند کمتر از 15 میلیون سرمایه گذار داشته باشد. 

از سوی دیگر ، Nischal Shetty، مدیر عامل WazirX، نظر خود را در مورد قانون جدید ارزهای دیجیتال هند به اشتراک گذاشت و همچنین در توییتر خود در مورد لایحه مقررات سال آینده منتشر کرد. او در این توییت اشاره کرد که “هند بالاخره در مسیر مقررات ارزهای دیجیتال قرار دارد.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع