وویجر دیجیتال شریک کارگزاری ارز دیجیتال دالاس ماوریکس خواهد بود

پلتفرم معاملاتی کریپتو وویجر دیجیتال با تیم بسکتبال دالاس ماوریکس با هدف دسترسی بیشتر ارزهای دیجیتال از طریق تعامل با طرفداران و سایر برنامه های آموزشی، قراردادی امضا کرده است.

در اطلاعیه 27 اکتبر، Voyager Digital گفت که در یک قرارداد پنج ساله به اولین کارگزاری ارز دیجیتال Mavs و شریک بین المللی تبدیل خواهد شد. پلتفرم معاملاتی همچنین دارای حق نامگذاری بر روی Mavs Gaming Hub این فرنچایز در دالاس، مکانی برای تیم Mavs NBA 2K League خواهد بود.

استیو ارلیش، بنیانگذار و مدیر اجرایی وویجر دیجیتال، گفت: “این همکاری به ما این فرصت را می دهد تا مردم سراسر جهان را در مورد روش های استفاده از رمزنگاری در زندگی روزمره خود آموزش دهیم.” ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا راه های جایگزینی برای رشد ثروت خود بیاموزند. دستیابی به آزادی مالی واقعی و ایجاد ثروت بین نسلی از طریق کریپتو. ما یک شریک عالی برای انجام این کار در Mavs و مالک آنها، مارک کوبان، که در حال حاضر عمیقاً درگیر این فضا است، پیدا کردیم.”

تحت مالکیت مارک کوبان، فرنچایز بسکتبال یکی از اولین شرکت‌هایی بود که در NBA پرداخت‌های رمزنگاری شده برای بلیط و کالا را پذیرفت. Mavs برای اولین بار پذیرش بیت کوین ( BTC ) را در سال 2019 آغاز کرد و امسال – شاید به دلیل اینکه کوبان یکی از حامیان اصلی Dogecoin ( DOGE ) است – گسترش یافت تا توکن مبتنی بر میم را نیز در بر بگیرد.

مطالب مرتبط: کوین بیس همکاری چند ساله خود را با NBA و WNBA اعلام کرد

بسیاری از شرکت‌ها و پلتفرم‌های رمزنگاری با سازمان‌های ورزشی در سرتاسر جهان با گسترش فضا و ظاهراً سودآورتر شدن به‌عنوان اسپانسر، مشارکت کرده‌اند. صرافی مشتقات کریپتو FTX اعلام کرد که در ماه ژوئن به اسپانسر رسمی لیگ اصلی بیسبال تبدیل شده است و قبلاً قراردادی برای نامگذاری استادیوم خانگی میامی هیت به نام FTX Arena تا سال 2040 بسته بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع