منتقد برجسته بیت کوین ، مدیرعامل Euro Pacific Capital و رئیس SchiffGold ، پیتر شیف ، به توییت جک دورسی ، مدیرعامل توییتر در مورد احتمال ورود بیش از حد تورم به آمریکا به زودی پاسخ داده است.

«فقط «دارایی‌های واقعی» می‌تواند از تورم شدید محافظت کند»

در 23 اکتبر، جک دورسی، مدیر عامل توییتر، در توییتر نظر خود را در مورد وضعیت اقتصادی فعلی در ایالات متحده به اشتراک گذاشت که ناشی از قرنطینه اقتصاد در سال 2020 و چاپ مداوم پول از آن زمان برای کمک به مردم ایالات متحده برای زنده ماندن از همه‌گیری بود.

دورسی توییت کرد که تورم فوق العاده در راه است: ابتدا در ایالات متحده، سپس در بقیه جهان.

شیف در پاسخ به این سوال که بیت کوین در صورت افزایش تورم بعید به نظر می رسد، در توئیتی نوشت. او ادعا می کند که تنها “دارایی های واقعی” است که می تواند به بقای آن کمک کند. شیف اضافه کرد که طلا به عنوان یک دارایی واقعی واجد شرایط است و بیت کوین چنین نیست.

“بیت کوین” دوست خیالی “است

در نظر دیگری در این تاپیک، شیف بیت کوین را با دوستان خیالی که گاهی کودکان دارند مقایسه کرد و بیت کوین را یک “دارایی ساختگی” نامید و گفت که مفهوم دوست خیالی در اینجا کار می کند اما برای بزرگسالان اقتباس شده است.

علاوه بر این، او دوباره به دوستداران بیت کوین در مورد روش های مختلف استفاده از طلا در صنایع مختلف یادآوری کرد و گفت که بیت کوین نمی تواند در اینجا بر “فلز براق” غلبه کند.فقط انتظار نداشته باشید که در #بیت کوین پناهی از آن پیدا کنید . برای محافظت از خود در برابر #ابر تورم ، باید دارایی های واقعی داشته باشید. #طلا واجد شرایط است، اما بیت کوین نه.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع