به گفته جان کولیسون، یکی از بنیانگذاران شرکت در 
CNBC، Stripe زمانی مخالف پذیرش 
ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار پرداخت در آینده است  

پیش از این، این شرکت در سال 2018 به دلیل نوسانات زیاد و عدم کارایی برای تراکنش‌های روزانه، به پشتیبانی از پرداخت‌های بیت‌کوین پایان داد.

Stripe در حال بررسی پرداخت های رمزنگاری شده است
به گفته Collison، این شرکت هنوز آماده نیست صریحاً بگوید که آماده از سرگیری پذیرش کریپتو است، اما هنوز احتمالی است که ممکن است در آینده محقق شود.
پیش از این، پردازنده پرداخت آنلاین با ارزش 94 میلیارد دلاری، پشتیبانی پرداخت بیت کوین را پس از سقوط بازار در سال 2018 حذف کرد. دلیل رسمی آن، نوسانات دارایی و کارمزدهای بالای آن تحت بار شبکه بزرگ بود.


مربوط
بزرگترین کیف پول های اتریوم تقریبا 50 تریلیون توکن Shib را در خود جای می دهند


کولیسون همچنین اظهار داشت که امروزه کریپتو برای افراد مختلف بسیار متفاوت است، به این معنی که برخی از افراد از آن برای تجارت سفته‌بازی یا سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند و برخی دیگر از آن برای حواله یا پرداخت‌های روزانه استفاده می‌کنند.
یکی از بنیانگذاران همچنین خاطرنشان کرد که دارایی های دیجیتالی بازی خود را در مقایسه با وضعیت صنعت در سال 2018 افزایش داده اند. سکه های بیشتری مانند Solana در بازاری ظاهر می شوند که در حال حاضر مقیاس پذیر است، ارزهای سنتی مانند 
اتریوم  اکنون از راه حل های لایه 2 استفاده می کنند. ، و غیره.
کشف Web3
پیش از این، این شرکت تیمی را برای بررسی رمزارز و “Web3” تشکیل داد، که فناوری جدیدی است که امکان ترکیب تجربه سنتی اینترنت را با راه‌حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند.

مربوط
66 میلیارد دلار صندوق بازنشستگی استرالیا برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


تلاش‌های فزاینده برای پذیرش بیشتر 
فناوری ارزهای دیجیتال  به Guillaume Poncin، رئیس مهندسی این شرکت که از تحقیقات بیشتر در صنعت حمایت می‌کند و بیشتر بر راه‌حل‌های غیرمتمرکز برای پرداخت‌ها تمرکز می‌کند، مرتبط است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع