استیبل کوین کاردانو

  • طبق گزارش ها، آردانا در دور اخیر خود 10 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
  • دور بودجه به آردنانا کمک می کند تا برای برنامه های Q4 خود آماده شود.
  • جدای از این، آردانا با پروتکل NEAR نیز شریک شده است.

در دور اخیر تامین مالی استراتژیک خود، پروتکل استیبل کوین با پشتوانه دارایی کاردانو و صرافی غیرمتمرکز ، آردانا ، گزارش شده است که 10 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

لازم به ذکر است، آردانا یک استخر نقدینگی دارایی پایدار DEX و پروتکل استیبل کوین کاملا غیرمتمرکز با پشتوانه دارایی را ترکیب می کند. به دلیل دومی، دارندگان توکن کاردانو (ADA) می‌توانند از دارایی‌های خود به‌عنوان وثیقه در برابر وام مقرون‌به‌صرفه، که بر مبنای ارز ثابت dUSD وابسته به دلار است، استفاده کنند.

از آنجایی که در حال حاضر برای یک رویداد تولید توکن و فروش عمومی در Q4 آماده می شود، نتیجه دور تأمین مالی واقعاً خبر خوبی است. پلتفرم مبتنی بر Cardano که تیم موسس آن از کهنه‌کاران فناوری اپل، مایکروسافت، بارکلیز و کاردانو هستند، از cFund، Morningstar Ventures، Mechanism Capital، Kronos Research، FMFW.io، MGNR، Selini Capital، Skynet Trading، و Portico Ventures حمایت کردند. دیگران. علاوه بر این، دور تأمین مالی توسط Three Arrows Capital و Ascensive Assets رهبری شد.

مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آردانا – رایان ماتوو، نظر داد،

اینکه بگوییم از استقبال از برخی از نام‌های شناخته شده در فضای سهام خصوصی هیجان زده هستیم، دست کم گرفتن است. پلتفرم ما به عنوان اولین اکوسیستم استیبل کوین همه‌کاره که بر روی کاردانو ساخته شده است، دسترسی راحت به نقدینگی را برای کاربران فراهم می‌کند که یک نگرانی همیشه در دنیای پررقابت DeFi است. ما همچنین می‌توانیم از سرعت، مقیاس‌پذیری و امنیت Cardano برای ارائه یک راه‌حل مالی غیرمتمرکز استفاده کنیم که برای همه کارآمد باشد، و به زودی حتی ارزهای خارجی را در زنجیره تسهیل خواهیم کرد.»

Matovu همچنین اضافه کرد: “همراه با تخصص سرمایه گذاران، این بودجه به ما امکان می دهد Ardana را به عنوان یکی از دروازه های برتر DeFi در بلاک چین کاردانو ایجاد کنیم. آینده روشن است.»

اگر به عقب برگردیم، دلار آردانا از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند تا به کاربران امکان می‌دهد در بلاک چین کاردانو ، dUSD را خرج کنند و دریافت کنند ، با تمام دلارهایی که به طور کامل توسط دارایی‌هایی مانند ADA پشتیبانی می‌شوند. به گفته این تیم، زمانی که کاربران ADA را به صندوق بدون مجوز و غیرقانونی Ardana واریز می کنند، بخشی از ارزش آن را به عنوان وام جدید dUSD دریافت می کنند که پس از بازپرداخت، وثیقه ذکر شده آنها را باز می کند.

از سوی دیگر، Danaswap DEX تجارت با سرمایه بسیار کارآمد بین استیبل کوین ها و توکن هایی که دارایی های یکسانی مانند بیت کوین مصنوعی (BTC) را نشان می دهند، تسهیل می کند . برای اضافه کردن، Danaswap همچنین به کاربران اجازه می‌دهد از سپرده‌های dUSD و همچنین درصدی از کارمزدهای بازارساز که از برنامه ایجاد می‌شود، سود کسب کنند.

به طور مشابه، دومین دارایی بومی آردانا، DANA، به عنوان یک ابزار کاربردی و توکن حاکمیتی عمل می کند – که حق رای را در مورد تغییرات پارامترهای پروژه و همچنین سهم هزینه های پلت فرم اعطا می کند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که به دلیل همکاری اخیر با پروتکل NEAR، استیبل کوین غیرمتمرکز آردانا به زودی از طریق زیرساخت پل زدن در زنجیره های مختلف قابل استفاده خواهد بود. این باعث می شود که آن را به اولین وثیقه وام استیبل کوین در ADA و EGLD تبدیل کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع