پروتکل زونامی برنامه سفیر جهانی خود را اعلام می کند

  • پروتکل زونامی – اولین تجمع کننده درآمد غیر متمرکز.
  • این مقاله پروتکل زونامی را به همراه مزایا و مزایای آن شرح می دهد.
  • همچنین ، این نحوه پیوستن به علت پروتکل زونامی را نشان می دهد.

خدمه پشت اولین تجمع کننده درآمد غیر متمرکز بسیار خوشحال هستند که از کاربران جدید بیشتری در حوزه DeFi و دنیای سودهای بالا استقبال می کنند. تیم پروتکل زونامی به طور رسمی برنامه سفیر را آغاز می کند و از همه دعوت می کند تا بخشی از جامعه جهانی ، درگیر و رو به رشد ما شوند. محتوا ایجاد کنید ، بازخورد خود را به اشتراک بگذارید ، در مورد پروژه ما صحبت کنید و پاداش دریافت کنید.

معرفی

جامعه DeFi از نوآوری استقبال می کند. تجربه جهانی بانکداری امروز ممکن است منجر به از دست دادن زمان و تلاش زیادی شود. اراده برای ایجاد اختلال و ارائه آینده بهتر برای سپرده های بانکی شما ، توسعه دهندگان را بر آن می دارد تا رویکردهای جدیدی را برای تغییر شکل قدیمی زمین پیدا کنند.

پروژه دیگری که هدف آن افزایش سطح مالی جهانی و افزایش سطح درآمد کاربر در DeFi است ، توسط پروتکل زونامی ارائه می شود . در حال حاضر به طور فعال در حال ایجاد آگاهی جهانی است. ایجاد شده توسط بینندگان راه حل های جایگزین بانکداری جایگزین. این پلتفرم اولین جمع کننده درآمد غیر متمرکز است. تیم Zunami یک پروتکل هوشمند ایجاد کرده است که می تواند به دارندگان استیبل کوین کمک کند همیشه پول را در سودآورترین مکان نگه دارند و بازدهی را تامین کنند که منابع سنتی نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند – یا حتی تصور کنید.

این ایده به لطف فناوری روز دنیا که به دارایی ها اجازه می دهد تا روزانه به کارآمدترین استخرهای DeFi تعادل پیدا کنند ، به واقعیت تبدیل شده است. بر خلاف اکثر تجمع دهندگان محبوب در بازار ، تیم پروتکل زونامی با استفاده از تنها یک استخر واحد با بالاترین نرخ ، فرآیند تولید محصول را ساده کرده است. برنامه های کوتاه مدت تیم پروژه برای سال جاری شامل ارتقاء بستر سازگاری با سایر بلاک چین های محبوب مانند BSC ، Polygon ، Fantom و Avalanche است.

برنامه سفیر پروتکل زونامی سه هدف اصلی دارد:

  • افزایش آگاهی از پروتکل Zunami و توکن ZUN در سطح جهانی.
  • ایجاد یک انجمن زونامی فعال و بزرگ در شبکه های اجتماعی.
  • ایجاد و پاداش باشگاه پذیرندگان اولیه.

با تبدیل شدن به سفیر زونامی ، می توانید در چشم انداز زونامی مشارکت داشته باشید ، آن را به اشتراک بگذارید و پروژه را در توسعه آگاهی و مشارکت کمک کنید ، بنابراین به نوشتن فصل بعدی داستان زونامی کمک کنید. در آینده ، سفیران برتر که خود را حامی شایسته خود نشان دادند با تیم زونامی و سایر سفیران سراسر جهان ارتباط نزدیکی خواهند داشت.

سفیر ایده آل می تواند یک عاشق زونامی و شارکی باشد ، یک سرمایه گذار توکن بلند مدت ، خود انگیزه و مشتاق کمک. او باید به فرهنگ ها و دیدگاه های دیگر احترام بگذارد ، یک DeFi degen و یک میم لورد باشد ، همیشه آنلاین باشد (حتی هنگام خواب) ، جهان را در مورد زونامی آموزش دهد ، به طور مرتب مطالب زونامی را در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد و همچنین وبلاگ بنویسد ، فیلم بگیرد. ، و غیره و محتوایی را برای کمک به ایجاد آگاهی بین المللی ترجمه می کند.

لیست بزرگی از فعالیتها برای تکمیل سفیران مشتاق وجود دارد – از فعالیتهای ساده مانند اشتراک تا کارهای پیچیده تر مانند ایجاد و توسعه یک جامعه محلی و نوشتن مقاله یا انجام یک ویدیوی تبلیغاتی در کانال شما.

اقدامات مختلف زمان و تلاش متفاوتی را می طلبد و بر این اساس ، پاداش های متفاوتی را در پی دارد. بهترین سفیران نه تنها به ترتیب پاداش دریافت می کنند ، بلکه ممکن است رهبران دائمی جامعه محلی و اعضای باشگاه پذیرندگان اولیه شوند.

جزئیات بیشتر را می توان در وب سایت رسمی و Medium یافت.

ون ماه سر؟

با پر کردن این فرم می توانید درخواست دهید. عملکرد سفیر ماهانه بررسی می شود. برای پیگیری فعالیت کاربران ، ما همچنین رهبران خاصی را ایجاد می کنیم که موقعیت شما را در دنیای حامیان نشان می دهد. انگیزه هرگز از نظر بصری اینقدر دلگرم کننده نبوده است. برای ماندن در صدر ، یک سفیر باید حداقل 2 وظیفه ذکر شده را ماهانه انجام دهد.

زمان و تلاش در اینجا مهم است – زیرا فقط 1000 کاربر به عضویت باشگاه زودهنگام در می آیند. عجله کن.

این ابتکار از 15 اکتبر شروع می شود و تا کریسمس ، 24 دسامبر 2021 ادامه خواهد داشت! از دست ندهید و همین حالا به پروتکل زونامی بپیوندید!

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع