پروتکل ASSEMBLE یکی از بسترهای بلاک چین است که در تلاش برای تصویب پیشرفت چشمگیری داشته است. از زمان راه اندازی ، جامعه آن با بیش از 750،000 کاربر در اکوسیستم خود به رشد خود ادامه داده است.

توکن بومی آن ASM نیز در چندین صرافی فهرست شده است و با افزایش قیمت تصاعدی خود در ماه های اخیر باعث هیجان شده است. بیایید پروتکل ASSEMBLE را بررسی کنیم و تحولات کلیدی در اکوسیستم آن را برجسته کنیم.

سیستم یکپارچه سازی نقطه و مسافت پیموده شده غیرمتمرکز

پروتکل ASSEMBLE یک پروتکل بلاک چین است که یکپارچه سازی نقاط را برای شرکت های پیشرو فراهم می کند که در آن نقاط وفاداری مختلف را می توان ادغام کرد و از طریق یک کیف پول یکپارچه به توکن اصلی خود ASM تبدیل کرد.

کاربران همچنین می‌توانند برای استفاده از امتیازات خود به چندین شبکه دسترسی داشته باشند و از بازار ASSEMBLE داخلی برای خرید خدمات کالا استفاده کنند. علاوه بر این، امتیازها را می توان به توکن های ASM تبدیل کرد که در صرافی های پشتیبانی شده مانند Coinbase، Gate.io و Bithumb Korea به فیات مبادله می شوند.

پروتکل ASSEMBLE منحصر به فرد است زیرا بر روی بلاک چین ساخته شده است، تمام داده های جمع آوری شده از مصرف کنندگان ایمن هستند و تراکنش ها در زمان بی سابقه ای اجرا می شوند. کاربران همچنین می توانند آزادانه امتیازات وفاداری خود را در پلتفرم انتقال دهند. آنها همچنین می توانند از نظرات مربوط به تجربه خرید خود یا مشارکت در جامعه پاداش های بیشتری دریافت کنند.

ASSEMBLE همچنین یک زیرساخت منحصر به فرد را فراهم می کند که تبلیغ کنندگان می توانند از آن برای اجرای موثر کمپین های تبلیغاتی در پلت فرم خود استفاده کنند. پروتکل ASSEMBLE از کد ASM بومی خود استفاده می کند ، که به عنوان یک نشانه پرداخت و پاداش در اکوسیستم آن عمل می کند.

تحولات کلیدی در اکوسیستم ASSEMBLE

پروتکل ASSEMBLE توانسته است با پلتفرم های کلیدی تجارت الکترونیک از جمله STA1.com و clubpass همکاری کند. این دو پلتفرم بیش از 750000 کاربر، 3500 مرکز خرید فروشگاهی و 181 شعبه باشگاه دارند. این مشارکت به طور قابل توجهی اکوسیستم ASSEMBLE را تقویت کرده و منجر به پذیرش توکن های ASM شده است.

ASSEMBLE همچنین برنامه های تلفن همراه را توسعه داده است که تجربه بهینه ای را برای کاربران iOS و Android ارائه می دهد. پروتکل بلاک چین نسخه دسکتاپ خود را برای کیف پول ASSEMBLE خود راه اندازی کرده است. این کیف پول یک پلتفرم قابل حمل برای کاربران دسکتاپ فراهم می کند تا بتوانند تراکنش های درون پلتفرم ASSEMBLE را انجام دهند.

توکن ASM در Coinbase و Gate.io فهرست شده است

پروتکل ASSEMBLE با لیست اخیر در Coinbase و Gate.io گام های مهمی در جهت افزایش پذیرش توکن های ASM برداشته است. دارندگان ASM می توانند توکن های خود را در دو صرافی محبوب سپرده گذاری، معامله، مبادله و برداشت کنند.

کوین بیس جفت های معاملاتی ASM/USD و ASM/USDT را در پلتفرم معاملاتی خود فهرست کرده است. Coinbase دومین صرافی متمرکز ارز دیجیتال با بیش از ۶ میلیارد دلار حجم تراکنش روزانه است.

انتظار می رود این فهرست منجر به پذیرش و نقدینگی عمده پروتکل بلاک چین پروتکل ASSEMBLE شود. اثر Coinbase در حال حاضر آغاز شده است، با ASM با افزایش قیمت 200٪ و حجم معاملات 26000٪ پس از اعلام لیست.

Gate.io فاصله چندانی با Coinbase ندارد و ششمین صرافی متمرکز ارز دیجیتال بر اساس حجم معاملات است. Gate.io در بیش از 120 کشور و 3 میلیون کاربر در سراسر جهان حضور گسترده ای دارد.

این صرافی جفت های ASM/USDT و ASM/ETH را در پلتفرم معاملاتی خود فهرست کرده است. کاربران می توانند از افزایش نقدینگی در Gate.io برای تعویض ASM خود با فیات و بالعکس استفاده کنند.

این آخرین لیست‌ها در Coinbase و Gate.io پس از فهرست‌بندی ASM توسط Bithumb کره در اوایل سال ارائه شد. ASSEMBLE قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد در آینده ASM را در سایر پلتفرم‌های صرافی فهرست کند.

افکار نهایی

توسعه انجام شده توسط پروتکل ASSEMBLE در چند ماه گذشته قابل توجه بوده است. لیست‌های اخیر در Coinbase و Gate.io تنها نشانه‌ای از پتانسیل‌های عظیم پلتفرم بلاک چین است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع