پروتکل DAFI در حال برداشتن گام های مهمی برای برهم زدن هر مدل توزیع پاداش در صنعت ارزهای دیجیتال است. پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی گسترده، کار سخت و ایجاد شراکت، این استارت‌آپ بلاک چین به طور رسمی دومین نسخه از پلتفرم Super Staking خود (V2) را راه‌اندازی کرد .

SuperPool های جدید شامل توزیع های هوشمند dToken هستند و نرخ های APY پایدارتری را ارائه می دهند. چنین معماری کاملاً جدیدی کاملاً با منطق ارتقا یافته برای ارائه پاداش های بیشتر مطابقت دارد. کاربران نه تنها می توانند از نوسانات تقاضای بازار که به انگیزه تبدیل می شود، بهره مند شوند، بلکه مکانیسم های دیگر Super Staking V2 را بهتر از هر برنامه دیگری که قبلاً دیده شده است، می کند.

برای مثال، هر شبکه غیرمتمرکز که پروتکل DAFI را برای تغییر شکل برنامه سهام خود از طریق پاداش‌های dTokens یکپارچه می‌کند، باید $DAFI را در بازار آزاد به عنوان کارمزد چنین ادغامی خریداری کند. این هزینه‌ها سپس به V2 SuperPools واریز می‌شوند و نرخ APY را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

این مدل کارمزد، پذیرش انبوه Super Staking را به عنوان برنامه سهامداری استاندارد در صنعت بلاک چین تشویق می‌کند و در عین حال تضمین می‌کند که Super Stakers برای تعهد خود با افزایش مکرر APY پاداش دریافت می‌کند.

پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی Polinate قبلاً 450000 دلار DAFI در بازار آزاد خریداری کرده است تا یکپارچه‌سازی فناوری Super Staking را آغاز کند. در حالی که این توکن ها در انتظار باز شدن در V2 SuperPools هستند، پروتکل DAFI به رشد اکوسیستم شریک خود ادامه می دهد تا اطمینان حاصل کند که فناوری مصنوعی هوشمند خود گسترش بیشتری می یابد. برخی از برترین‌های DAFI عبارتند از Polygon، Elrond، DAO Maker و Reef.

Super Staking V2 همچنین به هزینه های بالای شبکه اتریوم پرداخته است زیرا SuperPool های جدیدی را که روی دیگر بلاک چین های پرسرعت و کم هزینه اجرا می شوند، ادغام می کند. به زودی، DAFI پشتیبانی از Polygon و Binance Smart Chain را اضافه خواهد کرد تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد و انگیزه ها را به عنوان پاداش dDAFI به حداکثر برساند.

اگرچه تمرکز زیادی روی Super Staking V2 شده است، اما سهامداران قدیمی در V1 SuperPools فراموش نشده اند. با وجود رسیدن به حداکثر ظرفیت، Super Staking V1 هیچ وقفه ای را تجربه نخواهد کرد. انتظار می‌رود که پاداش‌های dDAFI در V1 چند برابر شوند زیرا ضریب تقاضا پیوند خود را تغییر می‌دهد و بازدهی را افزایش می‌دهد.

شایان ذکر است آن دسته از کاربرانی که در BSC dDAFI SuperPool شرکت می‌کردند، تا 25% پاداش بر روی Super Staked $DAFI خود دریافت می‌کنند. این توکن‌ها در اتریوم و Polygon قابل ادعا هستند تا انتقال را روان‌تر کنند. جزئیات بیشتر در مورد درگاه ادعا به زودی اعلام خواهد شد.

موفقیتی که Super Staking از زمان راه‌اندازی در اواخر ژوئن به دست آورده است، بی‌توجه نبوده است. از آنجایی که شبکه های غیرمتمرکز برای خرید DAFI دلار در بازار آزاد آماده می شوند تا شروع به ادغام dTokens مصنوعی هوشمند در اکوسیستم خود کنند، تکرار جدید Super Staking نمی تواند امیدوارکننده تر به نظر برسد.

در مجموع، Super Staking V2 می‌تواند بازی را تغییر دهد، زیرا شامل عوامل مختلفی می‌شود که برنامه‌های استیکینگ را پویاتر می‌کند و بهتر در برابر نوسانات تقاضای بازار مقاومت می‌کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع