Worldcoin با پشتیبانی a16z و بنیانگذار مشترک سام آلتمن ، در ازای اسکن چشم ، رمزنگاری رایگان ارائه می دهد.

پروژه "سکه رایگان برای همه" با هدف ایجاد 1B دارنده رمزنگاری در 2 سال انجام می شود

Worldcoin با ارزهای سنگین رمزنگاری شده ، برنامه خود را نشان داد که به همه اجازه می دهد برای تسریع در پذیرش رمزنگاری جهانی ، از سکه های رایگان مطالبه کنند.ارائه ارزهای رمزنگاری شده رایگان به مردم جهان مانند یک پروژه ماهانه به نظر می رسد ، اما 25 میلیون دلار از Andreessen Horowitz ، Coinbase Ventures ، 1 تأیید ، Blockchange و Day One Ventures پشتیبانی می کند و ارزش 1 میلیارد دلار به پروژه Worldcoin اضافه می کند.

Worldcoin که توسط Alex Blania ، Sam Altman و Max Novendstern تاسیس شد ، در طول دوره آزمایشی خود بیش از 100،000 نفر از سراسر جهان مشارکت داشت و هدف آن رسیدن به بیش از یک میلیارد نفر در دو سال است. برای مقایسه، وجود دارد می بیش از 300 میلیون کاربر رمزنگاری در سراسر جهان تا 2021.

الکس بلانیا ، بنیانگذار و مدیر عامل Worldcoin در گفتگو با Cointelegraph گفت که بنیانگذاران در سال 2019 ملاقات کردند و کار خود را در این پروژه در اوایل سال 2020 آغاز کردند. “سام فکر می کرد اگر بتوانیم یک پروژه جدید را راه اندازی کنیم ، واقعاً می توانیم جهان را بهتر تغییر دهیم ، ارز دیجیتال دارای مالکیت جمعی و توزیع جهانی است. “

ورلد کوین یک ارز دیجیتال است که به عنوان یک لایه دو در بالای بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده و هر کسی می‌تواند حساب ایجاد کند، تراکنش‌ها را ارسال کند و در فرآیند اعتبارسنجی شرکت کند. انتظار می رود راه اندازی شبکه اصلی آن سال آینده انجام شود.

بلانیا توضیح داد که ماهیت فراگیر اکوسیستم ، توزیع سکه های رایگان و مشوق های ثبت نام جدید سه اهرم برای پیشبرد پذیرش رمزنگاری است. برای ثبت نام در Worldcoin نیازی به منابع مالی قبلی نیست.

Worldcoin با اسکن عنبیه‌های او با سخت‌افزار سفارشی به نام Orb، واقعی بودن آن شخص را تأیید می‌کند و سهم رایگان خود را ادعا کرده است. کارآفرینان مستقل در سراسر جهان از این دستگاهها به عنوان “اپراتورهای Orb” استفاده خواهند کرد. بلنیا توضیح داد که این اپراتورها به ازای هر کاربری که برای Worldcoin ثبت نام می کنند، پاداش دریافت می کنند، به عنوان مثال:«یک اپراتور Orb در اندونزی با یکی از بزرگترین شرکت‌های تحویل غذا در کشور برای ثبت نام هر راننده شریک شد، یک ویترین فروشگاه را در یک مرکز خرید اجاره کرد تا از ترافیک بالا استفاده کند، و حتی توسط رئیس یک روستای مجاور دعوت شد. کل دهکده را به Worldcoin معرفی کنید. تجربه او با این روستا به قدری موفقیت آمیز بود که هشت روستای دیگر از او خواستند که همین کار را انجام دهد.

ذکر اسکن چشم بلافاصله نگرانی‌های برادر بزرگ را در مورد حفظ حریم خصوصی کاربر مطرح می‌کند. بر اساس اعلام ، Orb اسکن چشم شخص را به کد عددی تبدیل می کند ، بنابراین تصویر اصلی “نیازی به ذخیره یا بارگذاری ندارد”.

مطالب مرتبط: MDT اوراکل بلاک چین را برای تسریع در پذیرش DeFi معرفی می کند

سیستم زیرین این کد عددی را برای حفظ حریم خصوصی به کیف پول یا معاملات کاربران پیوند نمی دهد. کاربران همچنین می توانند بدون ارائه اسکن چشم در شبکه Worldcoin شرکت کنند، اما نمی توانند سکه های رایگان را درخواست کنند.

این تیم در حال توسعه یک برنامه کیف پول موبایل است که به راحتی می تواند از پردازش استفاده کند. این تراکنش بین کاربران را فعال می کند و به عنوان یک ناوبر برای یافتن اپراتورهای Orb نزدیک عمل می کند. هدف آنها افزایش مقیاس سریع با توزیع 50،000 Orbs در سال است ، احتمالاً با دورهای مالی آینده در ماه های آینده.

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع