ن Bybt، در یک ساعت گذشته، 22.4 میلیون و 8 میلیون در موقعیت های Shiba Inu و DOGE منحل شده اند.

انحلال های بزرگ برای DOGE و SHIB رخ می دهد

پس از یک عقبگرد تقریباً 50 درصدی توسط SHIB پس از رسیدن به بالاترین رکورد جدید تاریخ 0.00008616 دلار در اوایل امروز و رسیدن به 0.00005731 دلار، موقعیت معامله گران به ارزش تقریباً 1.46 میلیون دلار در SHIB (22.47 میلیون سکه) انحلال شد.

این اتفاق برای رقیب اصلی آن، Dogecoin نیز رخ داد. انحلال DOGE بالغ بر 2.41 میلیون دلار (7.99 میلیون سکه دوج) بود.

دوج بهبود می یابد و از شیبا اینو جلو می زند

ابتدا، SHIB موفق شد با موقعیت خود در لیست 10 ارز دیجیتال برتر و ارزیابی ارزش بازار، از Dogecoin پیشی بگیرد. SHIB به بیش از 38 میلیارد دلار سرمایه در CoinGecko افزایش یافت و بعداً CoinMarketCap شروع به نشان دادن همان کرد.

با این حال، تاکنون Dogecoin بهبود یافته و به 0.3054 دلار رسیده است. این سکه با ارزش بازار 40,269,409,893 دلار در جایگاه نهم قرار دارد. Shiba Inu دقیقاً پشت سر آن قرار دارد و طبق CoinMarketCap با ارزش بازار 40,059,883,914 دلار، رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، که SHIB را در اوایل سال جاری فهرست کرد ، به دلیل ترافیک بسیار زیاد ناشی از Shiba Inu و دارندگان آن ، از کار افتاد و آفلاین شد .

حجم معاملات SHIB نیز به میزان شگفت انگیز 5 میلیارد دلار در کوین بیس از اتریوم فراتر رفت.مربوطشیبا اینو 1 میلیون توییت تولید می‌کند، زیرا قیمت به بالاترین حد خود ادامه می‌دهد

DOGE یک “سکه میم بومر” است

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، یک پادکست و مجری محبوب تلویزیون بلومبرگ، جو ویزنتال،  توییت کرد که Dogecoin به یک “سکه میم بومر” تبدیل شده است و SHIB مزایای خاصی نسبت به آن دارد.

به گفته وی، SHIB بهتر از Dogecoin است، زیرا اولی نقشه راه به سرعت در حال توسعه دارد. یک صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری برای SHIB وجود دارد و این سکه قابلیت‌هایی را برای NFT و قراردادهای هوشمند فراهم می‌کند. او تاکید کرد که دوج هیچ کدام از آن را ندارد.

اریک وال، مدیر ارشد اجرایی Arcane Assets دیدگاه مشابهی را در مورد SHIB و DOGE توییت کرد و گفت که Shiba Inu به استخراج لایت کوین مرتبط نیست و بنابراین، با مشکلاتی که احتمالاً روزی به دلیل آن Dogecoin با آن مواجه خواهد شد، مواجه نخواهد شد.

در روز چهارشنبه، 28 اکتبر، شیبا اینو به سه رکورد متوالی در تاریخ دست یافت. علاوه بر این، طومار Change.org که خواستار فهرست شدن SHIB توسط رابینهود بود، بیش از 326000 امضا داشت

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع