BTC اخیراً قدرت خود را نشان داده است ، که ناشی از پیش بینی ETF با پشتیبانی آتی و راه اندازی احتمالی اوایل هفته آینده است. قیمت آن با بیش از دو برابر میانگین حجم روزانه در Coinbase در 61.6 هزار دلار بسته شد و خرید نقطه قوت را نشان داد.

اصلاح احتمالی برای BTC؟

اگرچه اقدامات قیمتی در کوتاه مدت بسیار صعودی بوده و در 2 هفته گذشته با شکست شدید بالای 52.9 هزار دلار مواجه شده ایم ، اما باید با احتیاط به راه اندازی BTC ETF نزدیک شویم. خطر عقب نشینی کوتاه مدت در حال افزایش است زیرا BTC تنها در چند هفته 58 درصد در انتظار اخبار ETF BTC افزایش یافته است.

IMG_5764-min-scaled.jpeg

در بازارهای سنتی ، سهام تمایل به فروش سرب تا روز اعلامیه پیش بینی شده یا سود روز معامله گران دارد. بیت کوین از الگوی “شایعه بخر ، اخبار را بفروش” مصون نیست زیرا ما شاهد فروش های زیادی بوده ایم ، به ویژه اخیراً با تصویب BTC توسط السالوادور به عنوان وجه قانونی.

روند کلی در مبانی ، تکنیک ها و معیارهای زنجیره ای همچنان با نگاهی میان مدت به بلند مدت برای BTC همچنان صعودی است ، اما مهم است که به خطرات کوتاه مدت توجه داشته باشیم.

بهره باز ، نرخ بودجه و نسبت اهرم برآورد شده کمی افزایش می یابد زیرا BTC در چند هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اگرچه این سطوح به اندازه سطوح مارس تا مه 2021 نیست ، اما همیشه خطر وقوع انحلال وجود دارد که می تواند باعث عقب نشینی کوتاه مدت شود ، به ویژه اگر ETF BTC به رویداد فروش خبری تبدیل شود.

IMG_5766-min-scaled.jpeg

یک رویداد فروش اخبار در واقع برای ساختار بزرگتر بازار مفید است ، زیرا باعث می شود که تجمع به سوی اوج های بالاتر و بالاتر پایدارتر شود. بازارهای گاو نرمی متعددی دارند ، جایی که ساختار شکل می گیرد و باعث افزایش پایدار بیشتر می شود.

در صورت وقوع چنین اتفاقی ، پشتیبانی فنی در حال حاضر بین 57.1 هزار دلار تا 52.9 هزار دلار است ، مقاومت قبلی در حال حاضر پشتیبانی می کند. برای BTC بسیار مهم است که این سطوح را حفظ کند ، پایین ترین سطح را تشکیل دهد و به عقب بازگردد تا 60 هزار دلار را پس گرفته و بالاترین رکورد قبلی در 64.8 هزار دلار را مجددا آزمایش کند.

این محتمل ترین نتیجه به نظر می رسد زیرا معیارهای زنجیره ای همچنان هیچ نشانه ای از توزیع تهاجمی از سوی دارندگان بلندمدت نشان نمی دهند. این یک سیگنال بسیار صعودی است و نشان می دهد که آنها علاقه ای به فروش BTC حتی در 60 هزار دلار ندارند.

معدنچیان BTC همچنان به حفظ ذخایر خود ادامه می دهند و این نشان می دهد که آنها همچنان انتظار قیمت های بالاتر را در اواخر امسال دارند. در چند روز گذشته ، ذخایر مبادله نقطه ای روند نزولی را آغاز کرده اند ، زیرا خرید نقطه قوت بیت کوین را افزایش داد.

صعودی شدن تصویر بلند مدت برای قیمت بیت کوین

اگرچه پس از تجمع بزرگ در BTC باید احتیاط های کوتاه مدت صورت گیرد ، اما روند میان مدت و بلند مدت کاملاً صعودی است و نشان می دهد که هرگونه فروش کوتاه مدت به احتمال زیاد توسط دستان قوی انباشته شده و پایین ترین سطح را تشکیل می دهد. ادامه صعودی

ما همچنان سیگنال های خطر بازگشت تجارت را مشاهده می کنیم ، که یک کاتالیزور صعودی کلان برای BTC در چرخه است. SPX به احتمال زیاد یک کف دوگانه ایجاد کرده است ، واگرایی صعودی را نشان می دهد و اکنون سطوح فنی کلیدی را پس گرفته است. دلار همچنان زیر مقاومت باقی می ماند و پول همچنان از اوراق قرضه بلندمدت خارج می شود ، این نشانه بازگشت پول به دارایی های خطرناک مانند سهام و بیت کوین است.

با وجود اصلاح احتمالی در کوتاه مدت ، تقویت اصول اساسی ، تکنیک ها ، شرایط زنجیره ای و کلان همچنان به BTC نگاه می کند و به چرخه بازار گاو صعود می کند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع