UFC برای اولین NFT رسمی خود با Crypto.com همکاری کرده است که در روز پنجشنبه در دسترس خواهد بود.

در روز 2 ماه، تجارت رمزنگاری و پرداخت شرکت Crypto.com  نشان داد انتشار اولین مجاز UFC رمز nonfungible. 

طبق این خبر، سری جدید NFT UFC شامل مجموعه‌های دیجیتالی مانند نقاشی‌های شب مبارزه، پوسترهای رویداد، کمربندهای قهرمانی، شخصیت‌های جنگنده و آواتار خواهد بود.

در 4 نوامبر، مجموعه NFT های معروف به “UFC 268 Packs” در دسترس قرار خواهد گرفت. مسابقه آتی “UFC 268: Usman vs. Covington 2” با پوسترهای مبارزه و طرح های کمربند این رویداد نشان داده خواهد شد. NFT ها برای خرید برای طرفداران «تا زمانی که ذخایر تمام می شود» در دسترس خواهند بود.

بر اساس گزارش کوین تلگراف در ماه جولای، بزرگترین شرکت سرگرمی MMA جهان، UFC، یک قرارداد حمایت مالی ۱۷۵ میلیون دلاری با crypto.com امضا کرد . طی یک کنفرانس مطبوعاتی در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، دانا وایت، رئیس UFC این توافق را اعلام کرد که به گفته او بزرگترین قرارداد حمایت مالی سازمان تا به امروز بوده است.

این همکاری گام مهم دیگری در جهت ادغام کریپتو و صنعت ورزش است. Crypto.com علاقه زیادی به پایگاه طرفداران جهانی UFC دارد که بیش از 625 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارد.

Crypto.com اخیراً با مت دیمون ، بازیگر سرشناس برای فیلم های پرفروش خود مانند Elysium، سری Bourne و بسیاری دیگر همکاری کرده است. علاوه بر این، Crypto.com با مونترال کانادینز NHL، فرمول یک، فیلادلفیا ۷۶رز NBA، لیگ فوتبال ایتالیا، پاریسن ژرمن و نوازنده مشهور اسنوپ داگ همکاری کرده است .

مرتبط:  UFC شراکت منطقه‌ای را با کتاب‌های ورزشی برتر فقط رمزنگاری اعلام می‌کند

همه یادگاری‌ها و کالاهای رسمی UFC را می‌توان از طریق بازار برنامه امن Crypto.Com خریداری کرد، که به طرفداران اجازه می‌دهد NFT‌ها را با توکن بومی MCO یا سایر ارزهای رمزنگاری محبوب از طریق این سیستم پرداخت عملیاتی موجود خریداری کنند.

کریس مارشالک، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Crypto.com گفت: “UFC یک برند ورزشی برتر جهانی است که تعداد زیادی از طرفداران مشتاق در سرتاسر جهان دارد، و ما هیجان زده هستیم که از فناوری خود برای ارائه فرصت های تعامل منحصر به فرد طرفداران و امنیت برای کلکسیون های آنها استفاده کنیم.” آنها می‌خواهند به طرفداران UFC کمک کنند تا بتوانند با کلکسیون‌های خود درگیر شوند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع