جیمز لارنس، بنیانگذار Engiven، می‌گوید: «درک ارزهای دیجیتال ممکن است دشوار باشد، اما ارزش یک کمک مالی بزرگ رمزنگاری که به پول نقد تبدیل می‌شود، نیست.

Engiven، یک پلتفرم اهدای ارز دیجیتال که به تسهیل کمک‌ها به ارتش رستگاری و سایرین کمک کرده است، انتظار دارد گروه‌های مذهبی و سازمان‌های غیرانتفاعی فردا برای Giving Tuesday شاهد پرداخت‌های خیریه قابل توجهی در رمزارزها باشند.
روز سه‌شنبه پس از روز شکرگزاری در ایالات متحده به عنوان روزی جشن گرفته می‌شود که مردم و سازمان‌ها گرد هم می‌آیند تا زمان و پول خود را به اهداف ارزشمند اختصاص دهند – هر کجا که باشند. 
جیمز لارنس، بنیانگذار Engiven، گفت که انتظار دارد با توجه به افزایش قیمت بیت کوین ( BTC )، اتر ( ETH ) و سایر توکن ها، شاهد کمک های مالی بیشتری به عنوان بخشی از جنبش سخاوتمندی جهانی 
باشد.
به گفته لارنس، این پلتفرم کمک های مالی رمزنگاری را برای بیش از 400 سازمان مبتنی بر دین تسهیل کرده است – 
از جمله یک کمک مالی BTC به مبلغ 10 میلیون دلار در ماه اکتبر – و مشاهده کرده است که وقتی مردم رمزارز را به عنوان رسانه انتخاب می کنند، کمک های مالی “تقریبا پنجاه برابر بیشتر” است. تبادل. 
او گزارش داد که میانگین کمک مالی به Engiven با استفاده از کارت اعتباری از سال 2011 تقریباً 150 دلار بوده است، در حالی که هر ارز دیجیتال 7500 دلار است.
لارنس گفت: «در وضعیت فعلی، کمک‌های ارزهای دیجیتال هم یک کمک مالی مؤثر و هم کسر مالیات قابل‌توجهی است، اگر اهداکننده از کریپتوهایی که برای بیش از یک سال در اختیار دارد قدردانی کرده باشد». 
دیدن کمک های پنج یا شش رقمی به وزارتخانه ها در پلت فرم ما غیرعادی نیست.
او اضافه کرد:
درک ارزهای دیجیتال ممکن است دشوار باشد، اما ارزش یک کمک مالی بزرگ رمزنگاری که به پول نقد تبدیل می‌شود اینطور نیست. 
و این چیزی است که اتفاق می افتد.»
Engiven 
کمک راه اندازی کمک های مالی رمزنگاری برای ارتش رستگاری، یکی از بزرگترین سازمان های خیریه در جهان، قبل از کریسمس در سال 2020، زمانی که بسیاری از ساکنان ایالات متحده اجتماعی منزوی شده بود، در مستند یا در غیر این صورت قادر به فیزیکی پول نقد در کتری قرمز سنتی این گروه است. 
طبق این پلتفرم، ارتش رستگاری تلاش های خود را در این فصل تعطیلات با یک کمپین جمع آوری کمک مالی در مورد “Crypto at the Red Kettle” تجدید خواهد کرد – این موسسه خیریه در حال حاضر BTC و ETH را می پذیرد.
The Giving Block، پلتفرم دیگری که به سازمان‌های غیرانتفاعی و 
خیریه‌ها اجازه می‌دهد کمک‌های مالی را به صورت رمزنگاری بپذیرند ، همچنین به دنبال جمع‌آوری کمک‌های مالی برای Giving Tuesday، همچنین به عنوان Crypto Giving Tuesday است. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع