پولکابریج سفر خود را در بلاک چین هارمونی پس از کمک هزینه هارمونی آغاز می کند

مالی غیرمتمرکز با نام مستعار دفی به عنوان یکی از بزرگترین داستان های موفقیت در اکوسیستم کریپتو ظاهر شده است و ظرف دو سال به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. صدها پروتکل وجود دارد که بسیاری از آنها اغلب کلاهبرداری هستند و بنابراین بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند تنها پروتکل هایی که امنیت کافی را تضمین می کنند و دارای عملکرد زنجیره ای متقابل هستند به Defi 2.0 می رسند. یکی از این پروتکل ها PolkBridge است که اخیراً کمک مالی بلاک چین را نیز دریافت کرده است.

PolkaBridge ، مجموعه چند زنجیره‌ای در حال بلوغ برای خدمات DeFi و NFT ، پس از دریافت 50000 دلار کمک مالی برای یکپارچه‌سازی و توسعه بلاک‌چین پس از تایید پیشنهاد آن توسط جامعه، قرار است اولین خود را در بلاک چین Harmony انجام دهد. هارمونی یک بلاک چین سازگار با EVM است که تمرکز ویژه‌ای بر ساخت پل‌های زنجیره‌ای متقابل با بلاک‌چین‌های مختلف دارد و به ارتقای مقیاس‌پذیری در حوزه رمزنگاری کمک می‌کند. نقاط اصلی فروش به پردازش فوری و کارمزدهای پایین تراکنش مربوط می شود. پولکابریج با برخی از برترین قراردادهای هوشمند پشتیبانی از بلاک چین مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و چندین زنجیره دیگر سازگار است و آن را به یک پلتفرم پرسود برای پروتکل ضمیمه زنجیره متقابل تبدیل می کند.

پولکابریج جایزه معتبر هارمونی را به اتفاق آرا برنده شد، همانطور که منابع تأیید کردند که هیچ مخالفتی با کمک هزینه توسعه از طرف تیم یا جامعه وجود ندارد. پولکابریج آماده گسترش به یک اکوسیستم در حال ظهور است و امیدوار است که تخصص خود را به بلاک چین هارمونی بیاورد. تیم هارمونی پشتیبانی فنی و بازاریابی را ارائه خواهد کرد.

این مشارکت برای جامعه پولکا چه معنایی دارد؟

پل پولکا به کاربران اجازه می دهد تا توکن ها را در پلتفرم پولکادوت مبادله کنند و کاربران همچنین می توانند با افزودن نقدینگی، وام دهی و کشاورزی درآمد غیرفعالی داشته باشند. لغزش های کاربر که معامله گران بیشتری را به اکوسیستم می کشاند. برخی از ویژگی‌های کلیدی که پولک بریج را به چنین پلتفرمی سودآور و قابل استفاده تبدیل می‌کند، شامل پاداش‌های تراکنش بالا است که در آن کاربر می‌تواند 90 درصد کارمزد تراکنش را با ارائه نقدینگی به استخرهای نقدینگی کسب کند. 

مشارکت با بلاک چین هارمونی همچنین با این واقعیت تقویت می شود که هر دو پروژه دارای اخلاق یکسانی از جمله سازگاری چند زنجیره ای و ارائه گسترده ترین پوشش ممکن برای معامله گران هستند. پولکابریج کمک مالی را تحت دسته راه اندازی هارمونی دریافت کرد که برای پروژه های امیدوارکننده ای که می تواند اکوسیستم هارمونی را بهبود بخشد، بودجه ارائه می دهد . 

Polkabridge یک پلت فرم غیرمتمرکز همه در یک برنامه های مالی است. انتظار می رود اکوسیستم PolkaBridge شامل AMM زنجیره ای متقابل، کشاورزی، وام دهی، پلتفرم جمع آوری سرمایه (Launchpad)، پیش بینی، NFT و موارد دیگر باشد. تمام محصولات با مرکز آن Polkadot توسعه خواهند یافت. پولکابریج لانچ پد، محصولات اختصاصی Staking و MultiChain Automated Market Maker (AMM) خود را به بلاک چین هارمونی گسترش خواهد داد. این به هر دو پروژه اجازه می دهد تا دوره جدیدی از همکاری و پیشرفت را آغاز کنند. 

PolkaBridge آینده Defi است

PolkaBridge با وجود صدها توکن defi در حال گردش در بازار متمایز است و یکی از برجسته ترین دلایل موفقیت آن طراحی یک صرافی غیرمتمرکز از نوع چند زنجیره ای خودکار بازارساز (AMM) است که به کاربران امکان می دهد همزمان سوآپ یا دارایی های مختلف را انجام دهند. بلاک چین ها این محصول پرچمدار PolkaBridge است و از اتریوم (ETH) ، Polygon (MATIC) ، Solana (SOL) ، Polkadot (DOT) و زنجیره هوشمند Binance (BSC) پس از استقرار کامل پشتیبانی می کند. 

کاربران می توانند اتریوم (ETH) را با توکن PolkaBridge (PBR) در بلاک چین اتریوم مبادله کنند و همچنین BNB را با توکن PolkaWar (PWAR) مبادله کنند – همه از یک پلتفرم. PolkaBridge که یک صرافی غیرمتمرکز چند زنجیره ای AMM است، برای هر سوآپ 0.2 درصد کارمزد دریافت می کند که 80 درصد آن به ارائه دهندگان نقدینگی و 20 درصد باقی مانده به کیف پول ارسال می شود که بعداً برای بازخرید توکن PBR بومی و سوزاندن استفاده می شود. آی تی.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع