در 14 اکتبر، Polker یک تایمر شمارش معکوس را در وب سایت خود برای تاریخ رسمی راه اندازی بازی “Testnet” خود شروع کرد. با توجه به تایمر، بازی قرار است در 11 نوامبر پخش شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، پولکر ادعا می‌کند که این اولین بازی کاملاً رایگان NFT بلاک چین و کسب درآمد در فضا خواهد بود.

با این حال، قبل از این، بازی رایگان و بازی برای کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین (P2E)، پولکر رقابت اهدایی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای جشن گرفتن شمارش معکوس برای راه‌اندازی بتا اعلام کرد. برنده اول صاحب Holo Ultra-Rare NFT خواهد شد که به قیمت 3.3 ETH در OpenSea به حراج گذاشته شده است.

در حالی که کمتر از یک ماه از راه‌اندازی بازی «Testnet» مورد انتظار خود باقی مانده است، پولکر برخی از NFT‌های بسیار نادر خود را ارائه می‌کند. با این حال، این شرکت 10 برنده برتر را بر اساس توکن PKR در خریدهای تکی در Uniswap یا PancakeSwap انتخاب خواهد کرد. بنابراین، هر چه خرید بزرگتر باشد، شانس برنده شدن کاربران بیشتر می شود. به طور خلاصه، 10 خرید برتر برای ورود به فرم بین 25 اکتبر تا 4 نوامبر، برنده خواهند شد.

علاوه بر این، پولکر خاطرنشان می کند که بدون توجه به خرید، به طور تصادفی 5 NFT را به برندگان تصادفی می دهد. از بین این پنج نفر، دو برنده هر کدام 1 NFT کمیاب دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، سه برنده هر کدام یک NFT استاندارد دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، شرکت این کار را با استفاده از فناوری TRNG (True Random Number Generator) در انتظار ثبت اختراع خود انجام خواهد داد.

با گسترش بیشتر، 40 برنده 100 PKR نیز با استفاده از همان روش، فناوری TRNG دریافت خواهند کرد. این جوایز را در مجموع به 55 جایزه می رساند.

اخیراً، این شرکت بیش از 10000 دارنده را در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) جشن گرفت . جدا از همه این‌ها، Polker.game قصد دارد روی پلتفرم‌هایی از جمله اندروید، iOS، ویندوز و پلتفرم‌های استریم با پشتیبانی از نسل بعدی واقعیت مجازی، با شخصیت‌های سه بعدی خیره‌کننده، جلوه‌های بصری و موارد دیگر راه‌اندازی کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع