• Bullish Shiba Inu پیش بینی قیمت از 0.00004 دلار تا 0.000029 دلار متغیر است.
  • قیمت شیبا اینو نیز ممکن است به زودی به 0.00006 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت نزولی شیبا اینو برای سال 2021 0.000017 دلار است.

این مقاله پیش بینی قیمت Shiba Inu (SHIB) 2021 تنها بر اساس تجزیه و تحلیل فنی است. در زیر، معیارهای کلیدی را مشاهده خواهید کرد که ما با تحلیل و پیش‌بینی قیمت SHIB خود در نظر گرفته‌ایم .

شیبا اینو (SHIB) یکی از دارایی‌های دیجیتالی است که اخیراً در دنیای رمزنگاری بیشتر مورد بحث قرار گرفته است. SHIB توجه سرمایه گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در مورد فناوری کریپتو، SHIB یک توکن میم آزمایشی مبتنی بر فناوری بلاک چین اتریوم است. در نتیجه، SHIB باید با قوانین و محدودیت‌های ETH که در شبکه 

خود تعیین شده است، مطابقت داشته باشد. از سوی دیگر، SHIB می تواند از فناوری ای که ETH همراه با دیگر شرکای رمزارز خود در اختیار دارد، استفاده کند.

در این تحلیل قیمت و پیش بینی قیمت SHIB، نگاهی به عملکرد SHIB در صورت رسیدن به 0.00009 دلار می اندازیم. اما قبل از آن ، بیایید در مورد Shiba Inu (SHIB) و موقعیت فعلی آن در بازار رمزنگاری اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

توکن شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبا اینو یک توکن میم ارز دیجیتال است که بیشتر به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می شود. این نام مستعار که SHIB به دست آورد به دلیل توانایی آن در پیشبرد نمایی ارزش Dogecoin است . در واقع ، این یک دستاورد تهاجمی است که SHIB باید به آن افتخار کند.

از امروز، SHIB هنوز یک پروژه جدید در مقایسه با سایر دارایی های دیجیتال در بازار ارز دیجیتال است. با این حال، SHIB به توسعه فناوری خود با تیم توسعه دهندگان خود ادامه می دهد. در واقع ، این شبکه در حال حاضر با سایر نشانه های اصلی خود مانند $ LEASH و $ BONES کار می کند.

علاوه بر این، SHIB در راه توسعه صرافی غیرمتمرکز خود است: ShibaSwap. پس از راه اندازی ، ShibaSwap به دنبال ایجاد مکانی امن برای معامله گران رمزنگاری برای تجارت ارزهای رمزنگاری ارزشمند است.

در حال حاضر، معامله گران و سرمایه گذاران علاقه مند به SHIB می توانند در دسترس بودن رمزارز را در صرافی های غیرمتمرکز مختلف بررسی کنند. به عنوان مثال، Binance ، Huobi Global ، و OKEx به نام چند مورد.

موقعیت بازار شیبا اینو (SHIB)

تاکنون، SHIB یکی از تهاجمی‌ترین دارایی‌های دیجیتال در بازار کریپتو در سال جاری است. به همین دلیل، این کریپتو توانست خود را در بین 20 ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap قرار دهد. در واقع، این وضعیت بازار خوبی است که مورد علاقه سرمایه گذاران جهانی است.

از نظر موقعیت بازار، ارزش بازار SHIB تا زمان نگارش تقریباً 16,596,908,432 دلار است. امروزه، SHIB دارای حجم معاملات 24 ساعته به بیش از 12,488,007,083 دلار با عرضه در گردش تقریباً 394,796.00B SHIB است.

اکنون که ایده ای درباره رمز ارز SHIB دارید ، آیا فکر می کنید SHIB امسال سرمایه گذاری خوبی است ؟ اگر از قبل برای دانستن هیجان‌زده هستید، بیایید و با هم این مقاله تحلیل قیمت و پیش‌بینی قیمت SHIB را بررسی کنیم.

تجزیه و تحلیل قیمت شیبا اینو (SHIB) 2021

در حال حاضر، SHIB جایگاه سیزدهم را در CoinMarketCap دارد . اما آیا آخرین ارتقاها، پیشرفت ها و تغییرات در بلاک چین SHIB به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند ؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش بینی قیمت SHIB برویم .

بر اساس نمودار بالا ، SHIB خود را در کنار گاوهای خشمگین قرار می دهد. امروز SHIB با قیمت بالای 0.00004198 دلار معامله می شود. علاوه بر این، می بینیم که SHIB اخیراً یک الگوی کانال صعودی را انجام داده است.

کانال صعودی عمل قیمت است که در جهت صعودی از طریق یک خط موازی افزایشی رخ می دهد. علاوه بر این، نمودار نشان می دهد که اوج های بالاتر و پایین ترین سطح این الگوی قیمت را تشکیل می دهند. علاوه بر این، این الگو نشان دهنده یک صعود کوتاه مدت است.

به عبارت دیگر ، SHIB خود را برای افزایش احتمالی صعودی در روزهای آینده آماده می کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است کریپتو از سطح مقاومت خود فراتر رفته و به قیمت صعودی برسد. البته، در صورتی که بازار صعودی همچنان در SHIB باقی بماند، به احتمال زیاد این اتفاق می افتد.

برعکس، اگر گاوها علیه کریپتو متمایل شوند، قیمت SHIB ممکن است کاهش یابد. به طور خلاصه، SHIB ممکن است از موقعیت روند صعودی خود خارج شود و به قیمت نزولی سقوط کند. در واقع، این سطح قیمت از نظر سرمایه گذاران تصویر خوبی نیست

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 80.61 است، به این معنی که SHIB در وضعیت فروش بیش از حد است. این ممکن است در هر زمان منجر به تغییر قیمت شود. بنابراین ، معامله گران باید معاملات رمزنگاری را عاقلانه انجام دهند و نباید تحت تأثیر هیاهوی بازار قرار بگیرند. با در نظر گرفتن همه این موارد، معامله گران می توانند از ضررهای غیرمنتظره به دلیل نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال دور شوند.

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) SHIB نیز نگاه کنیم.

از ابتدای سال 2021، قیمت SHIB شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، این موارد بلافاصله با نوسانات، تثبیت و اصلاحات همراه است. با در نظر گرفتن این موضوع، SHIB در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) 2021

نمودار زیر نشان می دهد که SHIB در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. با این حال، قیمت SHIB یک سیگنال صعودی را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد، SHIB ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و سطح مقاومت 0.00006 دلاری خود را بشکند و بالاتر رود.

برعکس ، اگر سرمایه گذاران از ارزهای دیجیتال حمایت نکنند ، ممکن است خرس ها کنترل خود را در دست بگیرند و SHIB را از موقعیت صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر ، قیمت SHIB ممکن است به تقریبا 0.000029 دلار کاهش یابد ، یک سیگنال نزولی.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت SHIB ما در سال 2021 صعودی است. این احتمال زیاد برای پیشی گرفتن از بالاترین قیمت فعلی خود (ATH) در حدود 0.000044 دلار در سال جاری دارد. علاوه بر این، SHIB تنها در صورتی می تواند به ATH ضربه بزند که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، SHIB تا پایان سال 2022 به 0.0001 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 0.00015 دلار را نشان خواهد داد. سپس رشد کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. با مشارکت‌های آتی و پیشرفت‌هایی که به 0.0001 دلار می‌رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) 2023

اگر SHIB سطح پشتیبانی را در حدود 200-MA که میانگین متحرک بلندمدت است حفظ کند، خریداران زمان و ثبات کافی برای ایجاد ماموریت حمله بعدی در سطح حیاتی 0.0002 دلار خواهند داشت و باعث می‌شود که سقوط نکند، بلکه به طور مداوم بازی کند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) 2024

طبق آخرین به روزرسانی ها ، پیشرفت ها ، پیش بینی قیمت SHIB و پیش بینی پروژه های جدید این پلتفرم ، سرمایه گذاران SHIB می توانند در سال 2024 انتظار مشارکت ها و ادغام های زیادی را داشته باشند. علاوه بر این ، این ممکن است قیمت SHIB را در بازار رمزنگاری افزایش دهد. بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 0.0005 دلار برسد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) 2025

در چهار سال آینده، قیمت SHIB می تواند تا 0.0009 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای SHIB چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می دهد که طبق پیش بینی SHIB احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه

SHIB آینده درخشانی در سال 2021 پیش رو دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم SHIB و همچنین در کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن SHIB به ارتفاعات جدیدی باشیم.

Bullish SHIB پیش بینی قیمت 2021 0.00006 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد ، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که SHIB یک سرمایه گذاری خوب در سال 2021 است ، همراه با ارزهای رمزنگاری شده اصلی مانند بیت کوین و اتریوم ، حتی ممکن است به 0.00009 دلار برسد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع