Crypto Project BLOCKS DAO

BLOCKS DAO، LLC اخیراً یک همکاری استراتژیک جدید با HUMBL به منظور آزمایش قابلیت ها و محدودیت های فناوری بلاک چین، پل ها و زنجیره های جانبی اعلام کرده است.

BLOCKS و HUMBL چه کسانی هستند؟

BLOCKS یک پروژه در حال رشد است که هدف آن کمک به مهاجرت صنایع در سراسر جهان به بلاک چین است. این شرکت این را بهترین راه برای بهبود صنایع سنتی می‌داند و در عین حال پذیرش بلاک چین را تحت فشار قرار می‌دهد و کاربرد آن را افزایش می‌دهد.

تا کنون، این شرکت ترکیبی از شراکت‌های بلاک چین و غیر بلاک چین داشته است، که نشان می‌دهد در میان شرکت‌های غیربلاک چینی و حتی کل صنایع علاقه‌ای وجود دارد که مأموریت شرکت را به ثمر برساند.

در همین حال، HUMBL پروژه ای است که هدف آن اتصال مصرف کنندگان و بازرگانان به اقتصاد دیجیتال و سپس ارتباط آنها با یکدیگر است. HUMBL به عنوان یک روش دیجیتالی جدید برای استفاده از پول ارائه می شود و به عنوان یک شرکت فن آوری در مراحل اولیه در نظر گرفته می شود.

همکاری استراتژیک HUMBL و BLOCKS

همانطور که گفته شد، این دو شرکت اخیراً یک شراکت استراتژیک را اعلام کرده‌اند و قبلاً آزمایش قابلیت‌های بلاک چین را آغاز کرده‌اند. این شرکت‌ها بر روی استفاده از پل‌ها، برای افزایش قابلیت همکاری در بخش بلاک چین – چیزی که برای ورود وب 3.0 کلیدی است – و زنجیره‌های جانبی که برای کاهش هزینه‌های گاز بسیار مهم شده‌اند، به ویژه زمانی که صحبت از بازار NFT می‌شود، تمرکز کرده‌اند. .

NFT ها در سال 2021 منفجر شده اند، اما در بیشتر موارد، مدیریت آنها به دلیل مقیاس پذیری کم بسیار گران است. با این حال، این دو شرکت مطمئن هستند که آزمایش با زنجیره‌های جانبی می‌تواند راه‌حلی را ارائه دهد که هزینه‌های گاز برای NFT‌ها را تا ۹۸ درصد کاهش دهد، ذخیره‌سازی ابرداده NFT را در روش‌هایی مانند ویدیو و موسیقی بهبود بخشد، و حتی یک «تأیید شده توسط BLOCKS» ایجاد کند. رجیستری، که به مشتریان کمک می کند تا دارایی های NFT خود را در سراسر جهان ردیابی، تأیید و احراز هویت کنند.

همچنین شایان ذکر است که HUMBL تنها اولین شرکت در برنامه Blocks Builders است. همه شرکت‌های این برنامه از ماژول‌های مختلف Blocks Builder به منظور ساخت راه‌حل‌ها و محصولات بهتر با BLOCKS استفاده خواهند کرد.

از شراکت چه انتظاری باید داشت؟

بنابراین، این مشارکت در واقع چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟ خوب، با توجه به اینکه مشتریان NFT HUMBL شامل تعداد زیادی از ورزشکاران حرفه ای و حتی المپیکی و همچنین نوازندگان می شود، به این معنی است که تعداد زیادی از آنها در آینده نزدیک فرصت راه اندازی مجموعه NFT خود را خواهند داشت.

علاوه بر این ، شرکا در حال برنامه ریزی برای آزمایش ماژول های افزونه blockchain builder BLOCKS در انواع مختلف هستند. برخی از نمونه‌ها شامل پرداخت‌ها، املاک و مستغلات در کیف پول HUMBL، خرید بلیط و موارد مشابه است. به عبارت دیگر، شرکت‌ها قصد دارند از شراکت خود برای ارائه راه‌حل‌های جدید، نوآورانه، پیشرفته و عملی‌تر استفاده کنند که به بهبود صنایع فعلی کمک می‌کند، در حالی که همزمان با حذف برخی از موانعی که در حال حاضر هنوز وجود دارد، به توسعه بازار رو به رشد NFT کمک می‌کنند. راهش ماژول ها در حال حاضر در مخزن BLOCKS github و همچنین برای سایر سازندگان BLOCKS آینده نگر هستند تا به پیاده سازی در شرکت های خود نگاه کنند.

مشاور ارشد بلاک چین، آدام ولف، در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که هر چرخه فناوری شرکت‌های بسته‌بندی مصرف‌کننده و شبکه‌ای را که در آن اجرا می‌کنند جفت کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، مشارکت بین HUMBL و BLOCKS بر تلاش برای رسیدن به همان هدف متمرکز خواهد بود. هدف این است که به مصرف کنندگان جهانی یک شبکه بلاک چین هوشمندتر و همچنین یک لایه بسته بندی ساده در بالای آن شبکه داده شود.

این مشارکت مطمئناً جالب خواهد بود که دنبال شود و ببینیم که تحقیقات و بررسی مشترک توانایی‌های بلاک چین به کجا منجر می‌شود، زیرا اکتشافات آنها به طور بالقوه می‌تواند مشکلات در بخش بلاک چین گسترده‌تر را حل کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع