ETF آتی بیت کوین

تقاضای بی سابقه برای صندوق آتی ProShares می تواند منجر به قراردادهای طولانی تر شود که ممکن است از قیمت بیت کوین دور شود.

صندوق قابل معامله ProShares Bitcoin Strategy (ETF) در مسیر دستیابی به محدودیتی در تعداد قراردادهای آتی است که پس از کمی محبوب شدن به سرعت مجاز می شود.

تنها پس از چند روز معامله، ETF ProShares به 1900 قرارداد فروخته شده در ماه اکتبر رسیده است و یک محدودیت 2000 ماهه اولیه توسط بورس کالای شیکاگو اعمال شده است.

در حال حاضر 1400 قرارداد برای نوامبر وجود دارد و طبق گفته بلومبرگ حداکثر حداکثر 5000 قرارداد باز وجود دارد . یک راه حل می تواند ارائه قراردادهای طولانی تر باشد، اما خطر فاصله گرفتن بیش از حد از قیمت بیت کوین ( BTC ) را به همراه خواهد داشت.

رئیس شرکت مشاوره ETF Store Nate Geraci اظهار داشت که صندوق ممکن است شروع به انحراف از قیمت‌های بازار کند و افزود:ETF مجبور می‌شود تا در معرض قیمت بیت کوین با قیمت‌های بالاتر و بالاتری قرار گیرد، زیرا در منحنی آتی بیشتر می‌شود.

عرضه محصولات رقیب مانند Valkyrie Bitcoin Strategy ETF که از امروز آغاز می شود و VanEck ETF که انتظار می رود در روز دوشنبه، 25 اکتبر معامله شود، ممکن است تقاضا برای صندوق ProShares را کاهش دهد.

همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است ، ProShares ETF اولین صندوقی بود که در مدت دو روز به دارایی تحت مدیریت 1 میلیارد دلار رسید . این یک رکورد 18 ساله را شکست که قبلاً در اختیار یک صندوق مبتنی بر طلا بود که این کار را در سه مرحله انجام داد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، گفت که توقف حرکت در این مرحله همچنان دشوار خواهد بود.حجم بی‌سابقه اولیه در BITO، آن را مانند یک گلوله برفی در سراشیبی می‌کند، زیرا نقدینگی و دارایی‌ها باعث ایجاد نقدینگی و دارایی بیشتری می‌شوند.

بالچوناس همچنین فکر می کند که موفقیت محصولات آتی بیت کوین ممکن است تایید ETF بیت کوین مبتنی بر نقطه را سرعت بخشد.”هم موفقیت، عملکرد کلی ETFها و هم موضوع روشن ظرفیت بالقوه معاملات آتی ممکن است SEC را وادار کند تا مجدداً بررسی کند یا مسیری را برای رسیدن به نقطه تعیین کند.”

همانطور که Cointelegraph در روز چهارشنبه گزارش داد، Grayscale قبلاً این را پیش بینی کرده است و در حال آماده شدن برای تبدیل بیت کوین تراست محبوب خود به یک محصول با پشتوانه فیزیکی مبتنی بر بازارهای نقدی است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع