• پیش بینی قیمت گاز صعودی بین 10 تا 14 دلار است.
  • قیمت گاز نیز ممکن است به زودی به 17 دلار برسد.
  • پیش بینی قیمت نزولی بازار گاز گاز برای سال 2021 3.44 دلار است.

این مقاله پیش‌بینی قیمت GAS (GAS) 2021 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای کلیدی را مشاهده خواهید کرد که با تحلیل و پیش‌بینی قیمت گاز خود در نظر گرفته‌ایم  .

دنیای کریپتو متشکل از بسیاری از علاقه مندان و کارشناسانی است که به پتانسیل ارزهای دیجیتال در سال جاری اعتقاد دارند. در واقع، بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو اکنون به سمت ماه سر به فلک کشیده اند. به عنوان مثال، ارز دیجیتال گاز (GAS)، این دارایی دیجیتال، در سال گذشته به نرخ افزایشی تقریباً 1000 درصدی دست یافته است.

GAS یکی از دو ارز دیجیتال بومی پلتفرم NEO از نظر فناوری شبکه است. در نتیجه، GAS به عنوان یک نشانه سوخت برای معاملات و فعالیت ها در پلت فرم NEO عمل می کند. همچنین، توکن‌های GAS برای اولویت‌بندی تمامی تراکنش‌ها و قراردادهای هوشمند در داخل بلاک چین NEO بدون هویت واجد شرایط استفاده می‌شوند. واقعاً، راهی بی‌نظیر برای پیگیری سریع فعالیت‌ها در داخل شبکه NEO.

GAS چیست؟

GAS یکی از دو ارز دیجیتال در شبکه NEO است . علاوه بر این، GAS به عنوان پرداخت هزینه های شارژ شده در شبکه NEO عمل می کند. به عنوان مثال، عملیات و ذخیره توکن ها و قراردادهای هوشمند در شبکه NEO را پوشش می دهد.

از سوی دیگر، ارز دیجیتال GAS به تنهایی به عنوان پرداخت هزینه ها عمل نمی کند. GAS همچنین می تواند در صرافی های ارز دیجیتال معامله شود . این صرافی ها عبارتند از Binance، HitBTC و Digifinex.

اکنون که از قبل ایده ای در مورد ارز دیجیتال GAS دارید، فکر می کنید GAS سرمایه گذاری خوبی برای امسال است ؟ اگر از قبل مشتاق دانستن آن هستید، به من بپیوندید و اجازه دهید با هم این مقاله تحلیل قیمت گاز را بررسی کنیم.

وضعیت فعلی بازار گاز

طبق CoinMarketCap، تا زمان نگارش این تحلیل قیمت گاز، GAS با 6.69 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 61,812,679 دلار معامله می شود . قیمت گازوئیل در 24 ساعت گذشته 7.7 درصد افزایش یافته است.

حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی GAS برای سال 2021 برویم.

تجزیه و تحلیل قیمت گاز 2021

در حال حاضر، گاز جایگاه 341 را در CoinMarketCap دارد. اما آیا آخرین ارتقاء، توسعه و تغییرات در بلاک چین GAS به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند ؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش‌بینی قیمت گاز 2021 ادامه دهیم .

در نمودار فریم روزانه نشان داده شده در بالا، ما می توانیم الگوی گوه سقوط را ببینیم. علاوه بر این، این می تواند بلافاصله منجر به شکست قیمت شود. علاوه بر این، گوه های در حال سقوط به پایین می لغزند و دارای یک سوگیری صعودی هستند.

علاوه بر این، این سوگیری صعودی را نمی توان تا زمانی که شکست مقاومتی رخ داد، تحلیل کرد. به عنوان یک الگوی ادامه، گوه در حال سقوط بیشتر به پایین می لغزد، با این حال، شیب در برابر سیگنال غالب رو به بالا باقی می ماند. به عنوان یک الگوی معکوس، گوه در حال سقوط به سمت بالا و با روند غالب شیب می کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 53.35 است، که به این معنی است که GAS در وضعیت خرید و فروش بیش از حد نیست. از این رو، این ممکن است منجر به برگشت قیمت در هر زمان معین شود. 

شاخص قدرت نسبی گاز
شاخص قدرت نسبی گاز (منبع: TradingView )

بنابراین، معامله گران باید ارزهای دیجیتال را با دقت معامله کنند و نباید تحت تأثیر هیاهوی بازار قرار بگیرند. با در نظر گرفتن همه این موارد، معامله گران می توانند آگاه باشند و از ضررهای غیرمنتظره به دلیل نوسانات وحشیانه بازار کریپتو دور شوند.

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) GAS نیز نگاه کنیم.

GAS SMA 30 روزه و EMA 50 روزه
GAS SMA 30 روزه و EMA 50 روزه (منبع: TradingView )

از ابتدای سال 2021، قیمت GAS شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، این موارد بلافاصله با نوسانات، تثبیت و اصلاحات همراه است. با در نظر گرفتن این موضوع، GAS در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

پیش بینی قیمت گاز 2021

نمودار زیر نشان می دهد که گاز در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، GAS ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 14.12 دلاری خود عبور کند و بالاتر رود.

نمودار قیمت گاز USDT
گاز / USDT نمودار قیمت (منبع: TradingView )

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه ارز دیجیتال مخالفت کنند، خرس‌ها ممکن است GAS را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت گاز گاز ممکن است به 3 دلار کاهش یابد که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت گاز گاز در سال 2021 صعودی است. امکان دستیابی به ارتفاعات جدید بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش بینی قیمت گاز 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، گاز تا پایان سال 2022 به 20 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 22 دلار را نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. با آینده، مشارکت و پیشرفت‌ها به 20 دلار از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت گاز 2023

اگر GAS سطح پشتیبانی را در حدود 200-MA نگه دارد، میانگین متحرک طولانی مدت 200 روز، خریداران زمان و ثبات کافی برای ساخت ماموریت حمله بعدی در سطح حیاتی 30 دلار خواهند داشت، و باعث می شود که کاهش نیافته بلکه به طور مداوم بازی کنند.

پیش بینی قیمت گاز 2024

با توجه به آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت گاز و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم، سرمایه گذاران GAS می توانند انتظار مشارکت و ادغام های زیادی را در حدود سال 2024 داشته باشند. بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 38 دلار برسد.

پیش بینی قیمت گاز 2025

در چهار سال آینده، قیمت گاز می تواند تا 45 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای GAS چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که GAS طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه

گاز آینده درخشانی در سال 2021 پیش رو دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم GAS و همچنین در بازار کلی ارزهای دیجیتال ، ممکن است شاهد رسیدن GAS به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش بینی صعودی قیمت گاز گاز در سال 2021 14.12 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که GAS یک سرمایه گذاری خوب در سال 2021 است، ممکن است حتی به 17.98 دلار برسد، همراه با ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع