• پیش بینی قیمت GRT صعودی از 1.11 تا 2.44 دلار متغیر است.
  • قیمت GRT نیز ممکن است به زودی به 3 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت نزولی GRT برای سال 2021 0.74 دلار است.

این مقاله The Graph (GRT) Prediction Price 2021 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای کلیدی را مشاهده خواهید کرد که با تحلیل و پیش‌بینی قیمت GRT در نظر گرفته‌ایم .

صنعت کریپتو همچنان به انقلاب خود در فناوری خود ادامه می دهد تا در برابر رقبای خود رقابتی بماند. علیرغم این افت بازار به دلیل همه گیری، حجم ارزهای رمزنگاری شده همچنان هر روز افزایش می یابد. یکی از آنها ارز دیجیتال The Graph (GRT) است .

GRT یکی از رمزارزهای امیدوارکننده ای است که فناوری به DApps و سایر بلاک چین ها اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. چند روز پس از راه‌اندازی، این پلتفرم با صرافی‌های مختلف در دنیای کریپتو همکاری کرد. این قرار گرفتن گسترده از توکن های GRT در صرافی های مختلف باعث پذیرش انبوه توکن ها می شود. در نتیجه، حجم معاملات این توکن پس از 48 ساعت از عرضه به بیش از 3 میلیارد دلار افزایش یافت.

اکنون که برخی از دستاوردهای GRT را دیدیم، آیا این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری سودآوری در سال 2021 خواهد بود ؟ بیایید آن را در این تحلیل قیمت CoinQuora The Graph (GRT) و پیش‌بینی قیمت 2021 بررسی کنیم. اما قبل از هر چیز، اجازه دهید ابتدا بفهمیم که نمودار (GRT) چیست؟

نمودار (GRT) چیست؟

Graph (GRT) یک توکن ERC20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود . این توسط گروهی از توسعه دهندگان از بنیاد اتریوم، OpenZeppelin و Decentraland تأسیس شده است.

این تیم از کارشناسان تجربه حرفه ای در مهندسی بلاک چین دارند . در مورد آخرین پروژه خود، این تیم قصد دارد APIهای تغییرناپذیر و دسترسی به داده بسازد. از این رو، ارز دیجیتال Graph متولد شد.

فناوری GRT بر نمایه سازی و پرس و جوی داده ها از زنجیره های بلوکی متمرکز است. از فهرست بندی داده های اتریوم، سیستم فایل بین سیاره ای (IPFS) و فناوری های POA پشتیبانی می کند. امروزه، پروتکل GRT برای انواع مختلف برنامه های کاربردی مانند Uniswap ، Synthetic، AAVE و غیره به کار گرفته شده است.

این نمودار از کشورهایی مانند اتحادیه اروپا، بریتانیا و سایر کشورهای آسیایی پشتیبانی می‌شود. در نتیجه، معامله گران بیشتری می توانند در کشورهای مربوطه شرکت کنند و از تجارت GRT لذت ببرند.

اکنون که از GRT چیست، اجازه دهید به تحلیل بازار GRT و پیش‌بینی قیمت خود بپردازیم.

نمودار (GRT) وضعیت فعلی بازار

طبق گفته CoinMarketCap ، GRT تا زمان نگارش این تحلیل قیمت GRT با 0.93 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 184,645,676 دلار معامله می شود. قیمت GRT در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، GRT دارای منبع گردش فعلی 4.72B GRT است. در حال حاضر، بالای مبادلات cryptocurrency به برای GRT هستند Binance ، OKEx ، Upbit ، FTX و CoinTiger اوراق بهادار.

حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی GRT برای سال 2021 برویم.

تجزیه و تحلیل قیمت نمودار (GRT) 2021

در حال حاضر، GRT جایگاه 44 را در CoinMarketCap دارد. اما آیا آخرین ارتقاء، توسعه و تغییرات در بلاک چین GRT به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می کند ؟ بیایید به نمودارهای این مقاله پیش بینی قیمت GRT ادامه دهیم .

نمودار GRT/USDT که الگوی جام با دسته را نشان می دهد
نمودار GRT/USDT که الگوی جام با دسته را نشان می دهد (منبع: TradingView )

بر اساس نمودار بالا، نمودار یک الگوی فنجان و دسته را نشان می دهد. این الگو نشان دهنده دوره ای از تثبیت است که ممکن است منجر به شکست یا شکست فوری قیمت شود. شکست از خط روند پایین نشان دهنده شروع یک روند نزولی جدید است، در حالی که شکست از خط روند بالا شروع یک روند صعودی جدید را نشان می دهد.

همانطور که در بالا نشان داده شد، در ابتدای این ماه، GRT از روند نزولی خود به روند صعودی تبدیل شد. این نتیجه حجم بالای تجارتی است که در آن دوره اتفاق افتاد.

شاخص قدرت نسبی GRT
شاخص قدرت نسبی GRT (منبع: TradingView )

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از 57.48 است، که به این معنی است که GRT در وضعیت نه بیش از حد خرید است و نه بیش از حد فروش. با این کار، معامله گران باید در هنگام معامله محتاط باشند و از ضررهای بیشتر دور شوند.

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) GRT نیز نگاه کنیم.

GRT SMA 30 روزه و EMA 50 روزه
GRT SMA 30 روزه و EMA 50 روزه (منبع: TradingView )

از ابتدای سال 2021، قیمت GRT شاهد حرکات صعودی بسیاری بوده است که بالاتر از قیمت قبلی است. علاوه بر این، این موارد بلافاصله با نوسانات، تثبیت و اصلاحات همراه است. با در نظر گرفتن این موضوع، GRT در سال 2021 بازار رقابتی دارد.

نمودار (GRT) پیش بینی قیمت 2021

نمودار زیر نشان می دهد که GRT در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. علاوه بر این، قیمت GRT روند صعودی را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد، GRT ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 2.44 دلاری خود عبور کند و به سمت بالاتر حرکت کند.

نمودار قیمت GRT/USDT
GRT / USDT نمودار قیمت (منبع: TradingView )

در مقابل، اگر سرمایه‌گذاران به سمت ارز دیجیتال روی بیاورند، ممکن است خرس‌ها کنترل را در دست بگیرند و GRT را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت GRT ممکن است به 0.74 دلار سقوط کند که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت GRT ما برای سال 2021 صعودی است. امکان دستیابی به ارتفاعات جدید بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی گذشته را بشکند.

نمودار (GRT) پیش بینی قیمت 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، GRT تا پایان سال 2022 به 3 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 3.5 دلار را نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 3 دلار می رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

نمودار (GRT) پیش بینی قیمت 2023

اگر GRT سطح پشتیبانی را در حدود 200-MA نگه دارد، میانگین متحرک بلندمدت 200 روز، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا ماموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 5 دلار انجام دهند، و باعث می‌شود که کاهش پیدا نکند، بلکه به طور مداوم بازی کنند.

با توجه به آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت GRT و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم، سرمایه گذاران GRT می توانند انتظار مشارکت و ادغام های زیادی را در حدود سال 2024 داشته باشند. علاوه بر این، این ممکن است قیمت GRT را در بازار کریپتو افزایش دهد. بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 6.5 دلار برسد.

نمودار (GRT) پیش بینی قیمت 2025

در چهار سال آینده، قیمت GRT می تواند تا 10 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای GRT چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که GRT طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه

GRT آینده درخشانی در سال 2021 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم GRT و همچنین در کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن GRT به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش‌بینی قیمت GRT صعودی در سال 2021 3 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند که GRT سرمایه‌گذاری خوبی در سال 2021 باشد ، ممکن است حتی به ATH جدید خود برسد ، همراه با ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم .

سوالات متداول

GRT چیست؟

گراف (GRT) یک توکن ERC20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود. این توسط گروهی از توسعه دهندگان از بنیاد اتریوم، OpenZeppelin و Decentraland تأسیس شده است.چگونه توکن های GRT بخریم؟

مانند سایر دارایی های دیجیتال در دنیای کریپتو، GRT را می توان در بسیاری از صرافی ها معامله کرد. کاربران می توانند توکن های GRT را با خرید آنها از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance، OKEx، CoinTiger، Upbit و Huobi Global دریافت کنند.آیا GRT از ATH فعلی خود پیشی خواهد گرفت؟

GRT یک سرمایه گذاری خوب در سال 2021 است، این توکن می تواند مورد توجه اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال قرار گیرد. با این حال، GRT احتمال بالایی برای پیشی گرفتن از ATH فعلی خود در حدود 2.88 دلار تا سال 2022 دارد.آیا GRT به زودی به 3 دلار می رسد؟

GRT یکی از دارایی های رمزنگاری فعال است که همچنان موقعیت روند صعودی خود را حفظ می کند. اگر این روند صعودی ادامه یابد، GRT ممکن است بتواند از 2.44 دلار بشکند و تا 3 دلار برسد. البته، اگر بازار صعودی به نفع این ارز دیجیتال ادامه دهد، این احتمال بسیار زیاد است.آیا GRT سرمایه گذاری خوبی در سال 2021 است؟

GRT یکی از ارزهای دیجیتال پردرآمد امسال در نظر گرفته می شود. همچنین، در کنار دستاوردهای ثبت شده GRT در چند ماه گذشته، می توان گفت که GRT واقعاً ارز دیجیتال بالقوه خوبی برای سرمایه گذاری در سال جاری است.قیمت Graph تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می‌رود قیمت Graph (GRT) تا سال 2022 به 3.5 دلار برسد.قیمت The Graph تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود که قیمت Graph (GRT) تا سال 2023 به 5 دلار برسد.قیمت The Graph تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود که قیمت Graph (GRT) تا سال 2024 به 6.5 دلار برسد.قیمت Graph تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود که قیمت Graph (GRT) تا سال 2025 به 10 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع