MADworld NFT‌هایی را راه‌اندازی می‌کند که محتوای مسابقات Xtreme Pong را به تصویر می‌کشند، Square Enix به دنبال بازی NFT است و یک میم نادر Pepe NFT به قیمت ۵۰۰،۰۰۰ دلار فروخته می‌شود.

Nifty News: MADworld با Xtreme Pong برای کاهش توکن غیرقابل تعویض (NFT) شریک می شود، NFT های CryptoDragons در 10 ثانیه به فروش می رسند، و کلکسیونر Beeple Rare Pepe meme NFT را به قیمت 500 هزار خریداری می کند.
NFT با پینگ پنگ ملاقات می کند
توسعه دهندگان NFT تحت حمایت Animoca-Brands، MADworld با سازنده محتوای محبوب Airrack برای حذف NFT های اختصاص داده شده به مسابقات آتی Xtreme Pong شریک شده است.
Airrack حدود 2.58 میلیون مشترک یوتیوب دارد و میزبان یک تورنمنت پینگ پنگ با پخش زنده در 13 نوامبر در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت PST است که سایر سازندگان محتوا مانند Zach King، Brent Rivera، ZHC و Bryce Hall در آن حضور خواهند داشت.
این مسابقات در کانال یوتیوب Airrack اجرا خواهد شد و در مجموع 12 خالق بسیار ثروتمند برای کسب سهمی از جایزه 120000 دلاری با آن مبارزه خواهند کرد.
به عنوان بخشی از این رویداد، Madworld به عنوان شریک رسمی توسعه NFT عمل می کند و NFT هایی ایجاد می کند که به دارندگان حق رای در رویدادهای آتی Xtreme می دهد. 
در اطلاعیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، اریک دکر (ایراک) تاکید کرد که:
“برای من مهم است که مشترکانم را درگیر کنم و به آنها کنترل واقعی بر نتیجه و جهت کانال بدهم.”
MADworld سه سطح از NFT های خاطره انگیز را برای این رویداد ارائه می دهد که رایج ترین آنها NFT هایی هستند که نشان دهنده تجهیزات رویداد مورد استفاده رقبا هستند. 
هنرمندان رقیب NFT های هنر دیجیتال منحصر به فرد را در طول “نبردهای هنری زنده” که در طول رویداد Xtreme Pong برگزار می شود، ایجاد می کنند.
این شرکت همچنین با هر سازنده شریک خواهد شد تا یک NFT “اِج” نادری که به دست و پا زدن فیزیکی آنها که در طول رویداد استفاده می‌شود، به حراج بگذارد.
فرمت Xtreme Pong نمونه ای از این است که چگونه ابزار مناسب می تواند تقاضا برای هر NFT را افزایش دهد. 
جردن هیثفیلد، رئیس بازاریابی MADworld به عنوان بخشی از این اعلامیه گفت: این یکی از خلاقانه ترین رویدادهای پخش زنده در سال 2021 خواهد بود و استانداردهای صنعتی جدیدی را تعیین می کند.
RAREPEPE به قیمت 500 هزار دلار در حراج به فروش می رسد
متاکوان، کلکسیونر NFT که در 
اوایل سال جاری 
اولین 5000 روز NFT بیپل را به قیمت 69 میلیون دلار خریداری کرد، هفته گذشته یک RAREPEPE NFT را به قیمت 500000 دلار از طریق حراجی خرید.
در روز سوم NFY.NYC. 
رویداد روز جمعه، MetaKovan توکن سری 1 “RAREPEPE, RAREPEPE NAKAMOTO Card 1” را خریداری کرد که ترکیبی از پپه قورباغه دوست داشتنی و یک عکس ساتوشی ناکاموتو، مردی ژاپنی که با خالق مستعار بیت کوین اشتباه گرفته می شود را به تصویر می کشد. نام.
تبریک MetaKovan ✨We’d مانند در مناقصه برنده خود $ 500،000 در کارت RAREPEPE ناکاموتو 1، سری 1 (2016) ✨ 
#Rarepepe #rarepepeBook #NFTNYC # NFTNYC2021 #MintGoldDust NFT_NYC theog__ LeValleyKelly eleonorabrizi MetaKovan pic.twitter .com/pXv3iPYLxN
— گرد و غبار طلای نعناع (@MintGoldDust) 
4 نوامبر 2021
این حراج توسط Mint Gold برگزار شد، که در همان روز راه اندازی بازار هنرمندان 24 ساعته و استودیوی خلاقانه خود را برای سازندگان NFT جشن می گرفت.
Mint Gold گفت که NFT در اوایل سال جاری 25000 دلار ارزش داشت، اما در میان رشد پررونق بخش NFT، محبوبیت آن افزایش یافته است.
تئو گودمن، یکی از حراج‌دهندگان در این رویداد، گفت: «در طول آخرین NFT.NYC در اوایل سال 2020، 99 درصد از افرادی که من به RAREPEPE یا سایر NFT‌های قدیمی اشاره کردم، نمی‌دانستند چه هستند.
“امسال، هر کسی که از او پرسیدم می دانست که چیست. 
تضاد بصری قابل توجه بین این آثار هنری قدیمی و کلکسیونی مدرن NFT تولید انبوه چیزی است که اکثر مردم بلافاصله می بینند و این حراج شاهدی بر آن بود.
سازندگان فاینال فانتزی در حال افزایش حملات NFT هستند
اسکوئر انیکس، شرکت ژاپنی پشت سری بازی های ویدیویی پرطرفدار Final Fantasy و Tomb Raider، اعلام کرده است که به زودی به یک “مرحله تجاری سازی کامل” به سمت NFT ها منتقل خواهد شد.
در ماه مارس، این شرکت از طریق شراکت با شرکت بلاک چین Double Jump Tokyo به NFT ها ورود کرد تا یک سری کارت های کلکسیونی را که محتوای بازی های میلیون آرتور و فرنچایز انیمه را به تصویر می کشند، حذف کند.
مجموعه NFT در 14 اکتبر راه اندازی شد و به سرعت به فروش رسید.
اسکوئر انیکس در طی ارائه نتایج مالی شش ماهه اخیر 
اعلام کرد که اولین افت NFT آن به عنوان “اثباتی از مفهوم برای ایجاد چه هم افزایی” ای است که می تواند از ترکیب NFT ها با “دارایی های تجاری” خود به دست آورد.
اسکوئر انیکس اضافه کرد که اکنون قصد دارد روی یک “مرحله تجاری سازی کامل” برای توکن کردن محتوای مجاز خود کار کند، که همچنین شامل “ورودی قوی” به بازی های مبتنی بر بلاک چین است.
در این گزارش آمده است: «بازی‌ها از حالت متمرکز به فرمت‌های غیرمتمرکز در حال گسترش هستند. 
«علاوه بر نوع تولید محتوا که به طور سنتی درگیر آن بوده‌ایم، روی بازی‌های بلاک چین مبتنی بر اقتصاد توکن به‌عنوان شکلی از محتوای غیرمتمرکز تمرکز خواهیم کرد.»
کریپتو دراگون ها در 10 ثانیه فروخته می شوند
آخرین نسخه NFT از پروژه کلکسیونی و بازی NFT با نام “CryptoDragons” در 10 ثانیه فروخته شد.
همه فروخته شد!


Random Eggs 0.2 ETH –

Epic Eggs 7 ETH فروخته شد –

Legendary Eggs 35 ETH –


کمتر از 10 ثانیه 
فروخته شد 

#nft #nftart #nftcommunity #cryptodragons #ETH
— CryptoDragons.com (@CryptoDragons) 
7 نوامبر 2021
این قطره شامل 1 NFT تخم مرغ افسانه ای، 1 Epic Egg NFT و 498 تخم مرغ NFT توزیع شده به طور تصادفی بود که به ترتیب 35 اتر (ETH)، 7 ETH و 0.2 ETH قیمت داشتند.
صاحبان NFTs های مختلف تخم مرغ می توانید تخم و یا باز کردن یک اژدها NFT جدید، که می تواند 
مورد استفاده قرار گیرد در دنیای مجازی پروژه و “نبرد در بلاکچین” حالت بازی، ارائه می دهد که در آن بازیکن یک شانس برای برنده NFTs جدید و یا ETH.
در مجموع 10000 EGG NFT وجود دارد، و تخم ها را می توان از 25 دسامبر برای استفاده در پلت فرم خارج کرد.
سایر اخبار نیفتی
در 8 نوامبر، شرکت فناوری تأیید هویت Civic Technologies ابزار رایگانی را برای 
مبارزه با فعالیت‌های رباتی در قطره‌های NFT مبتنی بر Solana (SOL) به نام «Ignite Pass» 
راه‌اندازی کرد 

این ابزار ربات‌ها را فیلتر می‌کند و از خریداران می‌خواهد تا قبل از تأیید برای خرید NFT، تأیید زنده بودن را تکمیل کنند.
کوین تلگراف اوایل امروز گزارش داد که Zynga، توسعه دهندگان بازی پرطرفدار FarmVille، مت ولف کهنه کار بازاریابی را به عنوان معاون خود منصوب کرد تا بر 
تلاش های شرکت در 
زمینه بازی های بلاک چین نظارت کند 
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
منبع
.