در یک لحظه، تقریباً 200 میلیارد دلار ارزش امروز از بازار ارزهای دیجیتال حذف شد، در یک فروش بزرگتر ناشی از شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است تاییدیه های ETF بیت کوین در انتظار انکار باشد. SEC. علیرغم قتل عام کریپتوهای امروزی، این می‌تواند لحظه‌ای باشد که خریداران کاهش قیمت منتظر آن بوده‌اند.

خلاصه کردن سقوط فلش ​​بازار کریپتو

حدود ساعت 6 صبح امروز، قیمت بیت کوین شروع به کاهش کرد و باعث آبشاری از انحلال در آلت کوین ها شد. بیت کوین نزدیک به 10 درصد سقوط کرد در حالی که آلت کوین ها بین 20 تا 30 درصد از بالاترین قیمت های محلی سقوط کردند.

این حرکت احتمالاً باعث ترس، عدم اطمینان و تردید زیادی شده است. و وقتی شک دارید، قرار است کوچک‌نمایی کنید. دور شدن از تایم فریم روزانه و وارد شدن به تایم فریم های بالاتر مانند ماهانه می تواند دید آرامش بخشی را برخلاف فتیله بدی که در نمودار روزانه باقی مانده است، ارائه دهد.

در عوض، نمای تایم فریم بالا نشان می‌دهد که شکستی وجود دارد که با حجم بالا تأیید شده است. بازار باقی مانده ژانویه را دارد تا با افزایش قیمت بسته شود و نوار صدا سبز شود. اگر اینطور باشد، این می تواند ثابت شود که خرید ایده آل در لحظه افت است.

Volume precedes price | TOTAL on TradingView.com

چرا یک بریک آوت می تواند تا پایان ژانویه تایید شود؟

افزایش حجم بالا پس از سه سال کاهش حجم، غیرقابل انکار است و می‌تواند حاکی از رشد صعودی بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های آینده باشد. زمانی که با شاخص‌های فنی و/یا الگوهای نمودار جفت شود، حجم تمایل به تأیید شکست قیمت‌ها دارد.

در مثال بالا، 1M BTCUSD بالای Kijun-sen ایچیموکو بسته شد. این اتفاق در سال 2019 رخ نداد، اما در سال 2020 تا 2021 اتفاق افتاد. در تصویری که در تصویر وجود ندارد، بیت کوین نیز در بالای باند بولینگر بسته شد – وضعیت دیگری که فقط در سال 2020 اتفاق افتاد.

بسته شدن بالای باند بولینگر یک سیگنال خرید است، به خصوص زمانی که با صدای بالا تایید شود. حجم بالا نشان دهنده بیشتر BTC است که با قیمت فعلی معامله می شود.

هر چه حجم معاملات بیشتر باشد، سفارشات بیشتری پر می شود که اغلب به دلیل حضور بازیگران بزرگ یا مشارکت گسترده در بازار است. هر دو سناریو به طور بالقوه صعودی هستند، اما ماهنامه باید با نوار حجم سبز بسته شود.

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر