ممکن است به نظر برسد که بی ثباتی قیمت دارایی های دیجیتالی و سرعت سرسام آور بازارهای رمزنگاری به این معناست که کسانی که سریع ترین عملکرد را انجام می دهند ، بالاترین پاداش را دریافت می کنند.

و ، در موارد خاص ، این امر صادق است. به عنوان مثال ، هنگامی که ابتدا اطلاعیه ای از فهرست یک توکن در Coinbase یا Binance منتشر می شود و خط قیمت دارایی عمودی می شود.

اما ، در بسیاری از موارد ، لاک پشت خرگوش را می زند.

وقتی صحبت از معامله گران می شود که از ابزارهای سبک کمی برای افزایش تصمیم گیری استفاده می کنند ، این اصل به وضوح در حال اجراست. یک مثال VORTECS ™ Score است ، مقایسه الگوریتمی بین الگوهای تاریخی و فعلی بازار و فعالیت های اجتماعی حول یک سکه.

در حالی که الگوریتم VORTECS to برای تشخیص شرایط صعودی تاریخی در اطراف دارایی های رمزنگاری آموزش دیده است ، نمرات بالا به ندرت بلافاصله با افزایش قیمت همراه می شود. در حقیقت ، بالاترین بازدهی به طور مداوم طی چند روز آینده پس از نمایش نمرات پیک به دست می آید. چه چیزی در مورد ماهیت بازار رمزنگاری نشان می دهد؟

پرنده اولیه کرم می گیرد (اما منتظر خوردن آن است)

VORTECS ™ Score که منحصراً در دسترس مشترکان Cointelegraph Markets Pro است ، یک شاخص مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دنبال شباهت های تاریخی در مجموعه ای چند بعدی از متغیرها است. اینها شامل تغییر قیمت دارایی رمزنگاری شده ، حجم معاملات ، احساسات اجتماعی و حجم توییت و موارد دیگر است.

هرچه امتیاز VORTECS higher بالاتر باشد ، مدل مطمئن تر است که ترکیب مشاهده شده از معیارهای کلیدی در اطراف این نشانه شبیه شرایط گذشته است که افزایش قیمت قابل توجهی را پیش بینی می کرد. نمرات بالای 80 با اطمینان صعودی در نظر گرفته می شوند ، در حالی که مشاهده نادرتر از نمره 90+ نشان می دهد که چشم انداز دارایی فوق العاده مطلوب است ، با توجه به سابقه تاریخی آن در مورد قیمت.

با این حال ، زمانبندی عمداً فازی نیست ، زیرا این مدل برای تشخیص شرایطی که قبلاً قبل از تجمع 12 تا 72 ساعت بود ، طراحی شده است. در حقیقت ، اگرچه این الگوریتم برای پرچم گذاری شرایط صعودی در اسرع وقت طراحی شده است ، اما به طور مداوم بهترین نتایج را در عرض چند روز به معامله گران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد تا چند ساعت.

داده های تاریخی نشان می دهد که به طور متوسط ​​، دارایی هایی که در VORTECS score امتیاز بالایی کسب می کنند ، شش ساعت پس از رسیدن به نمرات 80 ، 85 و 90 ، بازدهی ناچیز ثابتی را ارائه می دهند.

بنابراین ، سرمایه گذاران رمزنگاری که برای اصلاح استراتژی های معاملاتی خود به داده های Markets Pro تکیه می کنند ، اغلب وسوسه می شوند تا زودتر سود خود را قفل کنند. با این حال ، داده های یکسان نشان می دهد که اغلب ثابت نگه داشتن به جای دستیابی به دستاوردهای اولیه منطقی است.

HODL ، اگر فقط برای یک یا دو روز؟

جدول زیر پس از پاکسازی نمره 80 ، 85 یا 90 در یک هفته ، میانگین بازده را ارائه می دهد. هر دارایی فقط می تواند یک مشاهده در روز داشته باشد ، یعنی اگر یک سکه از 79 به 81 برسد ، سپس به 79 برگردد و سپس در چند ساعت یکبار دیگر به 80 برسد ، فقط اولین ورود آن به 80+ محاسبه می شود.

همانطور که در جدول قابل مشاهده است ، هرچه زمان بیشتری پس از پاکسازی دارایی ها از آستانه 80 ، 85 یا 90 VORTECS passes بگذرد ، احتمال بیشتری وجود دارد که بازده بیشتری داشته باشند. در حالی که این آمار فقط حرکت قیمت را در یک هفته نشان می دهد ، در واقع این الگو در طول تاریخ Markets Pro ، که به اوایل سال 2021 برمی گردد ، بسیار ثابت است.

در حقیقت ، 48 ساعت محدودیتی ندارد. وقتی صحبت از نمرات فوق العاده بالای 90 می شود ، برخی از مشترکان Markets Pro گزارش می دهند که از نگهداری چنین سکه هایی برای یک هفته کامل یا 168 ساعت سودهای مداوم زیادی کسب کرده اند.

این مشاهدات نشان می دهد که بازار رمزنگاری نمی تواند آنقدر آشفته و عجیب باشد که بسیاری معتقدند. اگرچه بسیاری از حرکتها به طور واضح ناشی از موج FUD و هیاهو است ، بازار وسیع دارایی های دیجیتالی قوانین منظم و الگوهای مکرر معاملات و فعالیتهای اجتماعی را نشان می دهد که ایجاد روزها و هفته ها قبل از تغییر قیمت دارایی ها طول می کشد.

VORTECS ™ Score Cointelegraph Markets Pro به سادگی یکی از راه های شناسایی شرایطی است که منجر به این حرکت ها می شود – در اسرع وقت. این بستگی به معامله گران دارد که چه زمانی سود خود را بگیرند.

Cointelegraph Markets Pro بصورت ماهانه با 99 دلار در ماه به صورت انحصاری برای اعضا در دسترس است ، یا سالانه با دو ماه رایگان شامل می شود. این سیستم دارای 14 روز بازگشت پول است تا اطمینان حاصل شود که متناسب با نیازهای تحقیق مشترک تجارت و سرمایه گذاری رمزنگاری شده است و اعضا می توانند در هر زمان لغو کنند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع