چگونه یک الگوریتم رمزنگاری تک استراتژی در 10 ماه 100 دلار را به 36،205 دلار تبدیل کرد

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چگونه یک قانون ساده نوعی بازگشت سرمایه دیوانه کننده را که در تیتر عنوان شده است ایجاد می کند ، اجازه دهید در یک مورد روشن باشیم.

شما نمی توانید این را کپی کنید.

در واقع ، هیچ انسانی نمی تواند. حتی یک ربات تجاری نمی تواند این استراتژی خاص را در زندگی واقعی تکرار کند ، زیرا این یک آزمایش فکری ، اثبات مفهوم است ، نه یک راه واقعی برای کسب درآمد در معاملات رمزنگاری شده. هزینه های مبادله به تنهایی این استراتژی خاص را برای اکثر معامله گران از بین می برد.

اما این بدان معنا نیست که بی فایده است – در واقع ، این یک راه عالی برای نشان دادن نحوه عملکرد یک استراتژی ساده برای معامله گران واقعی در زندگی واقعی است.

بنابراین بیایید بررسی کنیم. در حال حاضر ، امروز ، با این الگوریتم چه کاری می توانید انجام دهید؟

خرید 80 ، فروش 12 ساعت یعنی چه؟

در اینجا فرض اساسی وجود دارد. با همکاری شرکت داده TIE ، Cointelegraph Markets Pro امتیاز VORTECS developed را توسعه داده است ، تعیین الگوریتمیک نحوه صعودی یا نزولی شرایط معاملات جاری برای یک دارایی رمزنگاری شده.

این نمره بر اساس داده های تاریخی است و اساساً در کل تاریخ یک سکه یا نشانه به دنبال شرایطی است که در حال حاضر مشاهده می کند.

این شرکت به دنبال شباهت ها و تفاوت های متفاوتی است – به عنوان مثال ، حجم معاملات ، اقدامات اخیر قیمت ، احساسات اجتماعی و حتی حجم توییت های مربوط به آن دارایی.

اگر شباهت هایی پیدا کرد ، به اتفاقات بعدی نگاه می کند. دارایی بالا رفت یا پایین؟ آن جنبش چقدر سازگار بود؟ صعود یا سقوط چقدر مهم بود؟

با ترکیب همه این نقاط داده ، نمره VORTECS، ایجاد می شود ، یک ارزیابی پویا و مداوم در حال تغییر از شرایط معاملات جاری برای هر دارایی پشتیبانی شده. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، چشم انداز صعودی تر است – و الگوریتم اطمینان بیشتری دارد. برعکس ، نمره بسیار پایین نزولی (و به همان اندازه مطمئن) است. نمره خنثی 50 بدین معناست که الگوریتم هیچ ارتباط معنی داری بین شرایط فعلی و عملکرد قیمت گذشته نمی بیند.

تیم Markets Pro در روز آغاز به کار الگو شروع به آزمایش طیف وسیعی از استراتژی ها کرد.

استراتژی خرید 80 ، فروش 12 ساعت به این معنی است که آزمون هر دارایی را که از نمره 80 عبور کند ، خریداری می کند ، که به شدت صعودی تلقی می شود. و سپس مجدداً دارایی را پس از 12 ساعت دوباره “می فروشد”.

البته ، این در یک صرافی اتفاق نمی افتد – در یک صفحه گسترده اتفاق می افتد. و از آنجا که این آزمون می خواهد دارایی برابر همه دارایی های محدوده خود را حفظ کند ، هر ساعت تعادل مجدد می یابد.

به عنوان مثال – اگر SOL از 80 عبور کند و تنها دارایی با آن امتیاز بالا باشد ، این آزمایش 100٪ از مجموعه فعلی آن را در SOL قرار می دهد. اما اگر BNB از 80 نیز عبور کند ، آزمون در تعادل ساعتی بعدی نیمی از موقعیت خود را به BNB اختصاص می دهد.

چرا شما نتوانستید این کار را انجام دهید

ابتدا فرض می کنیم که اگر این را می خوانید یک انسان هستید. اگر انسان هستید ، به خواب نیاز دارید. این آزمون 24 ساعت شبانه روز و هر روز کار می کند و بیش از ده ماه است. حتی والدین جدید هر چند وقت یکبار از نوزاد فاصله می گیرند.

ثانیاً ، algo نقدشوندگی یا عمق سفارش هر دارایی خاص در هر صرافی را در نظر نمی گیرد. با قیمت فعلی “می خرد” و با قیمت فعلی “می فروشد” ، که همه ما می دانیم لزوماً واقع بینانه نیست.

و سوم ، هزینه های مبادله برای تعادل مجدد هر ساعت ، مهم نیست که چقدر BNB یا FTT احتکار می کنید.

بنابراین چرا این یک آزمون ارزشمند است؟

نکته در اینجا این است که آیا الگوریتم VORTECS at در کار خود خوب است یا خیر.

وقتی شرایط صعودی را می بیند ، آیا بیشتر از آن * درست * است؟ وقتی نمره بالا می رود ، آیا قیمت ها به طور کلی افزایش می یابد؟ بدیهی است در این آزمون ، پاسخ مثبت است.

و در حالی که خرید 80 ، فروش 12 بسیار دور از دسترس است ، استراتژی های دیگری نیز وجود دارد که ROI فرضی عظیمی را ایجاد کرده است.

به عنوان مثال ، خرید 80 ، فروش 24 ساعته. آن یکی با “سود” 13،099 sitting نشسته است. سایر استراتژی های قوی عبارتند از:

خرید 90 ، فروش 168 ساعت | +4،544

خرید 80 ، فروش 80 | + 14،862

در حقیقت ، با بازگشت 49.5 درصدی بیت کوین از زمان شروع آزمایشات در 5 ژانویه 2021 ، هر استراتژی تنها ROI را از نگه داشتن BTC شکست داده است.

و این نشان می دهد که VORTECS به درستی کار می کند. به طور کلی ، در طول زمان – ثابت می شود که شرایط تجاری تاریخی دارایی های دیجیتالی می تواند سنجش مفیدی برای سلامت فعلی آن دارایی باشد.

به عبارت دیگر ، امتیاز VORTECS high بالا با افزایش قیمت همبستگی دارد. نه در هر نمونه ، نه برای هر دارایی … اما به طور کلی این آزمایش ده ماهه یک مورد قانع کننده ساخته است.

وارن بافت (شاید هگل را تعبیر کند) یکبار گفت: “آنچه ما از تاریخ می آموزیم این است که مردم از تاریخ درس نمی گیرند.”

(به عنوان یک شکاک رمزنگاری ، ممکن است بخواهد موضع خود را دوباره مرور کند.)

این همان چیزی است که نمره VORTECS دارد. درس گرفتن از تاریخ. و به همین دلیل است که بازگشت فرضی 36،205 مهم است.

این به ما می گوید که ما به تاریخ مناسب نگاه می کنیم.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع