چین NFT ها را ممنوع می کند

به گفته کالین وو ، وبلاگ نویس کریپتو چین، تنظیم کننده های چین در حال مذاکره با شرکت های بزرگ اینترنتی در مورد استفاده از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) هستند

او به طور انحصاری گزارش داده است که NFT ها دیگر مجاز به استفاده نیستند. با این حال، در عوض، کلکسیون های دیجیتال مجاز هستند.

اختصاصی: مقامات نظارتی چین در حال تقویت نظارت بر NFT ها هستند و با شرکت های بزرگ اینترنتی مصاحبه کرده اند. NFT ها دیگر مجاز به استفاده نیستند، اما در عوض مجموعه های دیجیتال هستند.

با این حال، غول‌های اینترنتی محلی و سایر شرکت‌های بزرگ همچنان به طور فعال وارد فضای NFT می‌شوند. اخیراً U.Today گزارش داد که مک دونالد در چین مجموعه ای از 188 NFT را برای ارائه به کارکنان و مشتریان خود به افتخار سی و یکمین سالگرد حضور این شرکت در چین منتشر کرده است.

این مربوطدر میان سرکوب کریپتو، چین برای پروژه بلاک چین گواهی صادر می کند: اثبات را ببینید

وو یادآوری می‌کند که تنسنت و علی‌بابا نیز پلتفرم‌های NFT خود را راه‌اندازی کرده‌اند و DHL نیز NFT‌های خود را منتشر کرده است .

در اواخر سپتامبر، چین نیز معاملات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد و آنها را غیرقانونی خواند. با این حال ، شهروندان چینی همچنان مجاز به داشتن بیت کوین به عنوان دارایی دیجیتالی هستند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع