• کاربران اکنون می توانند کارت Binance خود را به کیف پول خود متصل کنند.
  • فعال کردن کارت Binance در کیف پول به کاربران این امکان را می دهد که از کارمزد صفر در پرداخت برخوردار شوند.
  • با انجام این کار، کاربران می توانند رمزنگاری را در کیف پول بایننس نگه دارند و آن را در هر زمان برای پرداخت مبادله کنند.

مدت زیادی از زمانی که صرافی پیشرو بایننس کارت نقدی رمزنگاری خود را راه اندازی کرد، می گذرد . از آنجایی که این روز هنوز جوان است، بایننس توییت کرده است که کاربران از امروز می توانند کارت Visa بایننس خود را در کیف پول خود فعال کنند. به نظر می رسد صرافی برای ارتقای تجربه مبتنی بر کاربر، کیف پول های همتا به همتا و دیگر کیف پول های خود را به کیف پول تامین مالی خود منتقل می کند.

این یک مزیت عالی برای کسانی است که برای خود کارت Binance گرفته اند. علاوه بر این، با گسترش سبدهای رمزنگاری خود در حین استفاده از کارت، کاربران کیلومترها از بهره مندی از کارمزد صفر فاصله نخواهند داشت. این بدان معنی است که شما می توانید تمام مراحل خرید را با استفاده از کارت بایننس ویزا برای هر کارمزد بالا پوشش دهید.

علاوه بر این، با فعال کردن کارت، کاربران می‌توانند رمزنگاری را در کیف پول بایننس خود نگه دارند . به نوبه خود، آنها همچنین می توانند آن را در هر زمانی که پرداختی انجام می دهند، مبادله کنند. در نهایت، بایننس متعهد شده است که با استفاده از این کار، حداقل 8 درصد بازگشت نقدی را به تمام افراد واجد شرایطی که با استفاده از کارت بایننس ویزا خرید می‌کنند، بازگرداند.

بهترین از همه، به گفته بایننس، تضمین امنیت بالا یکی از اولویت های اصلی آنها است. در این گزارش آمده است که کاربران باید کمتر نگران باشند و سخت بخوابند زیرا تمام وجوه کارت Binance آنها به طور ایمن توسط بالاترین استانداردهای امنیتی موجود در Binance محافظت می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع