بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، قرار است در 5 ژانویه یک خرید قابل توجه بیت کوین انجام دهد جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اشاره کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) چاره ای جز تصویب این معلق ندارد ETF های بیت کوین را مشخص کنید سرانجام.

BlackRock برای خرید 10 میلیون دلار بیت کوین

به عنوان بخشی از تلاش برای ETF بیت‌کوین نقطه‌ای خود را آغاز کردبلک راک در تاریخ 5 ژانویه 10 میلیون دلار بیت کوین خریداری خواهد کرد. مدیر دارایی قبلاً این خرید بیت کوین را برای 3 ژانویه برنامه ریزی کرده بود. در نهایت به تعویق افتاد تا این تاریخ بعد، احتمالاً در تلاشی برای اطمینان از کسب همه تأییدیه‌های نظارتی و مطابقت کامل آنها.

بلک راک فاش کرده بود که چگونه مبلغ 10 میلیون دلار به دست آمده است آخرین اصلاحیه در پرونده S-1 آن. بزرگترین مدیر دارایی جهان اشاره کرده بود که مبلغ مذکور حاصل فروش «سبدهای ایجاد بذر» است. این شرکت در ابتدا ETF خود را آغاز کرد در ماه اکتبر، با خرید سرمایه اولیه صندوق به مبلغ 100000 دلار سهام.

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ داشته است قبلا هشدار داده شده بود اینکه برنامه های Blackrock برای راه اندازی ETF خود با این مبلغ به این معنی نیست که آنها هنوز راه اندازی شده اند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که این احتمال وجود دارد که مدیر دارایی این کار را پیش بینی کند راه اندازی قریب الوقوع.

در همین حال، همچنین شایان ذکر است که صندوق اولیه اولیه بلک راک می تواند در نهایت از رتبه بالاتری برخوردار شود. همکار صادر کننده بیت فاش شد در آخرین اصلاحیه خود در ETF Spot Bitcoin خود مبنی بر اینکه اگر در نهایت تاییدیه SEC را دریافت کنند، می توانند تا سقف 200 میلیون دلار سرمایه خود را افزایش دهند.

BTC bulls fail to hold $44,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

SEC به یک گوشه بازگشته است

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اخیراً نظرات خود را در مورد اینکه آیا قرار است به زودی دستور تأیید از SEC صادر شود یا خیر، به اشتراک گذاشت. مطابق با کوین تلگرافسیفارت اظهار داشت که هیچ راهی وجود ندارد که کمیسیون بتواند صادرکنندگان را وادار کند که درخواست خود را پس بگیرند، زیرا آنها قبلاً در گوشه ای قرار دارند.

این تحلیلگر پس از ادعای خود مبنی بر اینکه رگولاتور دلایلی برای رد این ETF های بیت کوین نقطه ای ندارد، این اظهار نظر را بیان کرد. او اشاره به مورد خاکستری، جایی که دادگاه حکم داد که دلایل SEC برای رد درخواست مدیر دارایی کافی نبود. با در نظر گرفتن این موضوع، سیفارت گفت که SEC احتمالاً به زودی این بودجه را تأیید خواهد کرد.

این تاییدیه‌ها می‌توانند به زودی در هفته آینده بر اساس پیش‌بینی تحلیلگر انجام شوند. سیفارت اظهار داشت او انتظار دارد که دستور تایید رسمی بین 8 و 10 ژانویه صادر شود.

تصویر برجسته از Finextra Research، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر