• تحلیلگر کریپتو معتقد است که قیمت بیت کوین به 90 هزار دلار افزایش یافته است.
  • مایکل افزایش قیمت را به 74770.72 دلار در نظر گرفته است.

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر معروف رمزارز، قویاً معتقد است که قیمت بیت کوین می تواند به 90 هزار دلار برسد. علاوه بر این، او سطح حمایت و مقاومت اصلی قیمت بیت کوین را بیان می کند . 

در همان زمان، کارشناس رمزارز اشاره می کند که سکه دیجیتال می تواند بین 57623 تا 59016 دلار اصلاح شود. همچنین، Michael Van de Poppe پیش‌بینی می‌کند که ارزش ممکن است در ابتدا مقاومت 67.994.58 دلار را پس بگیرد.

سپس، او به افزایش سطح قیمت به 74,770.75 دلار تا ابتدای سال 2022 فکر می کند. علاوه بر این، نمودار نشان می دهد که دارایی همچنان در روند صعودی تا 92,217 دلار است.

به همین ترتیب، فضای کریپتو از زمان بسته شدن به 2.5 تریلیون دلار تغییرات مهمی را متحمل شده است. این نشان می‌دهد که رئیس فضایی بیت‌کوین باعث افزایش قیمت می‌شود تا قبل از شروع یک حرکت صعودی، پایین‌ترین سطح سریع خود را دوباره آزمایش کند. علاوه بر این، علاقه قانع کننده نسبت به دارایی می تواند باعث افزایش بیشتر قیمت برای بقیه سه ماهه شود.

حرکت ثابت بیت کوین در گذشته، فعالیت های زنجیره ای را به سطح بعدی افزایش داده است. در مجموع، قیمت بیت کوین در حال تجربه یک تغییر کلیدی است. باارزش‌ترین دارایی می‌تواند به زودی به بالاترین حد خود برسد، زیرا فعالیت‌های زنجیره‌ای افزایش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع