کاردانو همواره یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال باقی مانده است در صنعت با قیمت آن سکه بومی ADA به دنبال افزایش بازار کریپتو با این حال، علیرغم محبوبیت قابل توجهی که در بین سرمایه گذاران دارد، به خوبی سایر ارزهای دیجیتال عمل نکرده است. با توجه به این موضوع، بن آرمسترانگ، کارشناس ارز دیجیتال، معروف به بیت‌بوی، دیدگاه‌های خود را در مورد چرایی مشکلات شبکه به اشتراک گذاشته است.

کاردانو از طریق اطلاعات نادرست مبارزه می کند

یکی از مشکلاتی که تحلیلگر کریپتو دارد ذکر شده که کاردانو در طول سال ها با آن مواجه شده است، این واقعیت است که اطلاعات نادرستی وجود داشته است. بسیاری از اوقات، Cardano در معرض FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) قرار گرفته است، به خصوص وقتی صحبت از قابلیت های مالی غیرمتمرکز (DeFi) می شود.

وقتی صحبت از DeFi به میان می آید، این شبکه واقعاً در حال بازی کردن است اتریوم و سولانا این توانایی را سالها قبل از کاردانو فعال کرد. با این حال، این شبکه از زمانی که برای اولین بار قابلیت قراردادهای هوشمند را در سال 2021 اعلام کرد، رشد چشمگیری داشته است.

آرمسترانگ توضیح می دهد که FUD زیادی نیز متوجه بنیانگذار شده است چارلز هاسکینسون درگیری او با اتریوم به عنوان یکی از بنیانگذاران در روزهای اولیه اغلب زیر سوال می رود. اما برخلاف تصور رایج، تحلیلگر معتقد است که مشارکت هاسکینسون با اتریوم در واقع به افزایش اعتبار این اتریوم کمک می کند. شبکه کاردانو.

هاسکینسون همچنین متهم به کلاهبردار بودن، و همچنین «تمام شدن» شبکه کاردانو، از جمله اتهامات جالب دیگر، و همچنین توکن ADA بومی آن به عنوان یک استیبل کوین است. بخش آخر این واقعیت را مورد توجه قرار می دهد که قیمت ADA در سال گذشته حرکت زیادی نکرده است.

با این حال، آرمسترانگ توضیح می‌دهد که کاردانو یکی از غیرمتمرکزترین توزیع‌های توکن را در کل صنعت کریپتو دارد. وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 60 درصد از عرضه سهام در بازار است و در طول بازار صعودی، این تعداد به طور منظم بیش از 70 درصد بوده است. این سکه را به یک انتخاب جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند.

ADA price at $0.61 | Source: ADAUSD on Tradingview.com

انجمن ADA مشابه انجمن XRP

آرمسترانگ در مورد حمایت خود از جامعه XRP که به اعتقاد او قوی‌ترین انجمن در حوزه ارز دیجیتال است، صحبت کرده است. سپس پس از جامعه XRP، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که جامعه کاردانو دومین جامعه قوی در صنعت است.

علاوه بر این، آرمسترانگ ADA را «یکی از ثابت‌ترین سکه‌ها در تاریخ کریپتو» می‌نامد. ADA به تنهایی توانسته است از زمان آغاز به کار خود در هر بازار صعودی عملکرد فوق العاده خوبی داشته باشد. در طول بازار صعودی 2020-2021، قیمت ADA از حدود 0.02 دلار به بیش از 3 دلار قبل از اصلاح مجدد به سمت پایین می رود.

در حال حاضر، قیمت ADA روند به 0.61 دلار رسیده است که تنها در سال گذشته تقریباً 143 درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار 21.7 میلیارد دلار، در حال حاضر هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

تصویر برجسته از کریپتو News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر