«نه کلیدهای شما، نه سکه‌هایتان» مخفف عبارت «کریپتو خود را در صرافی‌ها رها نکنید» است. در اینجا سه ​​کیف پول نرم وجود دارد که مورد اعتماد میلیون ها سرمایه گذار است.

تقریباً هر بخش از بخش کریپتو در سال 2021 رشد انفجاری را تجربه کرد. جریان ثابت وجوه نهادی احتمالاً می تواند به عنوان سیگنالی تفسیر شود که بهترین ها هنوز در راه است.
برای کاربران جدید، فهمیدن چگونگی به دست آوردن ارز دیجیتال می تواند کاری خسته کننده باشد، و چالش ایمن سازی دارایی ها در مبادلات، مانع دیگری است که برخی سرمایه گذاران برای غلبه بر آن مشکل دارند.
در اینجا خلاصه‌ای از برخی از پرکاربردترین کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال است که از طیف گسترده‌ای از توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند و به کاربران امکان دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و airdrops را می‌دهند.
متاماسک
MetaMask در ابتدا برای پشتیبانی از بلاک چین اتریوم و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) که در بالای آن اجرا می شوند راه اندازی شد. 
اکنون به عنوان افزونه مرورگر و برنامه تلفن هوشمند در دسترس است.
این شرکت در سال 2016 راه اندازی شد و تا حد زیادی از مزیت اولین حرکت برای تبدیل شدن به یکی از 
محبوب ترین و یکپارچه ترین کیف پول ها بهره مند شد و یکی از معدود 
کیف هایی است که تقریباً از هر شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.
یک پیمایش سریع در میان شبکه‌های پشتیبانی‌شده در Chainlist، پلتفرمی که فهرستی از شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه افزودن هر شبکه فهرست‌شده به کیف پول MetaMask ارائه می‌دهد، صدها شبکه بلاک چین را نشان می‌دهد که توسط MetaMask پشتیبانی می‌شوند، از جمله بسیاری از رقبای برتر قرارداد هوشمند.
در حال حاضر MetaMask از Avalanche، Fantom، Binance Smart Chain، Polygon، HECO Mainnet، Optimism و Arbitrum پشتیبانی می کند و استفاده از پل های مختلف برای انتقال توکن ها بین شبکه های پشتیبانی شده برای کاربران آسان است.
MetaMask همچنین یک ویژگی مبادله را مستقیماً در کیف پول ادغام کرده است تا به کاربران امکان دسترسی به لیستی از صرافی های غیرمتمرکز (DEX) را بدهد. 
طبق داده‌های Dune Analytics، حجم مبادله روزانه در مبادله MetaMask به طور پیوسته در طول سال 2021 افزایش یافته است.
MetaMask حجم روزانه را تعویض می کند. 
منبع: Dune Analytics

افزایش حجم مبادله همچنین در کنار شایعاتی مبنی بر اینکه MetaMask در نهایت 
یک توکن از خود را منتشر خواهد کرد و بسیاری از کاربران انتظار ایردراپ را دارند نیز رخ داده است.
فانتوم
Phantom یک کیف پول نرم افزاری محبوب و افزونه مرورگر است که برای کاربران شبکه Solana در دسترس است.
مانند MetaMask، کیف پول فانتوم دارای یک DEX داخلی است که به کاربران اجازه می دهد تا مبادلات مستقیم در نرم افزار انجام دهند، بنابراین از خطر اتصال به وب سایت کلاهبرداری یا پرداخت هزینه گاز برای انتقال وجه از کیف پول به صرافی دیگر جلوگیری می کنند.
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه فانتوم می تواند توکن خود را راه اندازی کند و بخشی از عرضه را در اختیار کاربران اولیه قرار دهد. 
با این حال، تا کنون، این چیزی بیش از حدس و گمان محض نیست و هنوز چیزی توسط سازنده ذکر نشده است.
این کیف پول همچنین دارای ویژگی ردیابی NFT است و کاربران همچنین می توانند 
با بازارهای NFT موجود معامله کنند .
همانند سایر کیف پول‌ها، کاربران فانتوم می‌توانند 
توکن‌های Solana ( SOL ) را بدون نیاز به انتقال دارایی به اشتراک بگذارند. 
اخیرا، تیم همکاری با MoonPay را اعلام کرده است که به کاربران امکان می دهد از ارزهای فیات و کارت های اعتباری برای خرید توکن در اکوسیستم Solana استفاده کنند.
ما در @Phantom زنده هستیم !

ادغام MoonPay، ورود به سیستم را برای کسانی که تازه وارد اکوسیستم @Solana شده‌اند ، 
آسان‌تر می‌کند و یک فیات روی رمپ را مستقیماً برای کاربران +1M Phantom ارائه می‌کند.

17 نوامبر 2021
این پروژه همچنین در حال توسعه برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از دستگاه های هوشمند خود به شبکه Solana دسترسی داشته باشند.
کپلرکیف پول Keplr اولین ارتباط بین بلاک چینی است – کیف پول و افزونه مرورگر با قابلیت (IBC) برای شبکه Cosmos که به کاربران امکان ذخیره و دسترسی به توکن ها در اکوسیستم را می دهد.
در حال حاضر بیش از 15 شبکه از جمله Cosmos، Secret Network، Kava، 
Crypto.org ، IRISnet و Persistence را پشتیبانی می‌کند و این تیم به طور مرتب از زنجیره‌های جدید با چندین پروژه که در حال حاضر تحت دسترسی بتا هستند، پشتیبانی می‌کند.
دارندگان توکن های پشتیبانی شده می توانند دارایی های خود را مستقیماً از طریق کیف پول Keplr به اشتراک بگذارند و این برنامه روی دستگاه های Android و iOS کار می کند.
به‌روزرسانی: Keplr Mobile اکنون فعال است

در حال حاضر، هیچ شایعه‌ای مبنی بر احتمال وجود توکن Keplr یا airdrop برای کاربران وجود ندارد، اما هرگز نمی‌توان در مورد آنچه ممکن است در بخش کریپتو اتفاق بیفتد مطمئن بود. 
اگر Keplr ویژگی‌های محبوبی مانند رابط مبادله خود یا بازار NFT را ادغام کند، در این صورت احتمال یک توکن بومی همیشه وجود دارد.
اطلاعات بیشتری در مورد تجارت و سرمایه گذاری در بازارهای کریپتو می خواهید؟
Brave 
کیف پول رمزنگاری بومی مرورگر را برای مبارزه با افزونه‌های جعلی راه‌اندازی می‌کند
ساخت چند زنجیره ای یک ضرورت جدید برای محصولات DeFi استپنگ ژونگ، مدیر عامل Tendermint می گوید: سال آینده 
شاهد اتصال 200 زنجیره از طریق IBC Cosmos خواهیم بود.
کیف پول Exodus با SportX ادغام می‌شود تا شرط‌بندی esports با ارز دیجیتال را فعال کندکوین بیس افزونه مرورگر مستقل 
را برای کیف پول کوین بیس راه اندازی کرد

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع