آدامز با 72.8 درصد آرا، کرتیس اسلیوای جمهوری‌خواه – که یکی از نامزدهای طرفدار رمزارزها نیز بود- را شکست داد و شهردار بعدی شهر نیویورک شد.

کریپتو در رای گیری: اریک آدامز برنده رقابت شهرداری نیویورک شد

اریک آدامز دموکرات، که گفته بود قصد دارد در صورت انتخاب شهردار، شهر نیویورک را به “مرکز بیت کوین” تبدیل کند، در رقابت خود با کورتیس اسلیوا جمهوری خواه پیروز شد.

پس از نتایج روز نوامبر 2 انتخابات، آدامز خواهد شد جایگزین بیل دوبلاسیو به عنوان شهردار شهر نیویورک، شکست Sliwa و نامزدهای دیگر با 72.8 درصد آرا. انتظار می رود که او در اول ژانویه کار خود را آغاز کند.

رسمی است — کمپین ما در پنج منطقه، هر در را بزن، به همه رای دهندگان برسد، موفقیت آمیز بود: ما در رقابت برای شهردار شهر نیویورک پیروز شدیم!

این رویای من است که به حقیقت پیوسته است و من نمی توانم بیشتر از این به نمایندگی از شهری که همه ما دوست داریم به عنوان شهردار منتخب شما افتخار کنم.— اریک آدامز (@ericadamsfornyc) 

3 نوامبر 2021

آدامز در طول کمپین شهرداری خود متعهد شد که شهر نیویورک را به یک مرکز فناوری تبدیل کند که “مرکز امنیت سایبری، مرکز خودروهای خودران، هواپیماهای بدون سرنشین و مرکز بیت کوین” خواهد بود. او اندرو یانگ تاجر دوستدار رمزنگاری را شکست داد و نامزد حزب دموکرات در ماه ژوئن شد.

بسیاری از حوزه های قضایی در ایالات متحده دیروز انتخاباتی را برای دولت های محلی و ایالتی برگزار کردند و نامزدهایی را معرفی کردند که قبلاً از قوانین و سیاست های طرفدار رمزارز حمایت کرده بودند. در میامی، فرانسیس سوارز برنده او به عنوان شهردار از 2017 خدمت کرده است – – انتخاب مجدد با 78.7 درصد آرا.

مطالب مرتبط: شهر رمزنگاری: راهنمای نیویورک

ایالت نیویورک اغلب مرکز توجه رسانه ها در رابطه با مقررات و اجرای قوانین برای شرکت های رمزنگاری در ایالات متحده است. دفتر دادستان کل نیویورک مسئول یک پرونده تسویه حساب از Bitfinex و Tether بود که در ماه فوریه موافقت کردند 18.5 میلیون دلار غرامت بپردازند و همچنین به Coinseed دستور دادند که درهای خود را ببندد، زیرا این شرکت ادعا می کرد که بیش از یک میلیون دلار از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرده است .

در حالی که انتخابات بزرگ فدرال در ایالات متحده ممکن است گاهی اوقات بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد، بسیاری از سناتورها و نمایندگان ایالتی حداقل تا سال 2022 به چالش نخواهند آمد. قانون‌گذاران طرفدار رمزارز ایالات متحده در شهرها و ایالت‌ها که دیروز با رقابت مجدد در انتخابات مواجه نشدند، شامل جیسون استوارت شهردار کول ولی، میسوری می‌شود. در ماه آگوست، استوارت پیشنهاد داد که بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین ( BTC ) به حدود 1500 ساکن شهر اهدا کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع