در روز یکشنبه، 7 نوامبر، یک بلوک ثبت شده در 
Etherscan یک تراکنش را 
به 
مبلغ 20,000,000,000,000 نشان می دهد – این تریلیون با یک “T” است – توکن های Shiba Inu برای بیش از 1.13 میلیارد دلار آمریکا.


تراکنش بلاک چین خرید میلیارد دلاری شیبا
مشخص نیست چنین حرکت عظیمی چه تاثیری بر بازار شیبا خواهد داشت. 
با توجه به CoinMarketCap.com در زمان نگارش این مقاله، قیمت هر توکن در دوره 24 ساعته گذشته 1.5 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده تأثیر خنثی مجازی در حال حاضر است.
با این حال، از آنجایی که ارزش گذاری شیبا عمدتاً بر اساس احساسات جامعه فعال آن است تا تحلیل های بنیادی یا تکنیکی – همانطور که در مورد اکثر سکه های نوع میم وجود دارد – این خرید میلیارد دلاری می تواند به عنوان یک سیگنال مثبت برای کسانی که در حاشیه هستند تلقی شود. برای پیوستن به پک شیبا 
برعکس، این معامله می تواند پیامدهای منفی داشته باشد زیرا ممکن است بخشی از دستکاری بازار بزرگتر باشد. 

جای تعجب نیست که پروژه Shiba Inu دارای غلظت بسیار بالایی از عرضه گردشی خود – 
نزدیک به 66 درصد – در حال حاضر در اختیار 10 دارنده 
، احتمالاً کمتر است. 
چنین مالکیت بسیار متمرکز یک پرچم قرمز قابل توجه برای اکثر سرمایه گذاران رمزنگاری است زیرا نهنگ ها می توانند خرید و فروش دارایی میم را به میل خود هماهنگ کنند. 
چنین ارزش‌گذاری‌هایی تمایل دارند تا معامله‌گران خرده‌فروشی بلند مدت و کوتاه مدت را با استفاده از مارجین منحل کنند، در حالی که نهنگ‌ها سود می‌کنند.

صرف نظر از این، به نظر نمی رسد که این خطرات مانع حمایت یا احساسات مثبت شیبا شود. 
دادخواست از این سال آغاز شده در ماه مه در Change.org برای متقاعد کردن دیجیتال برنامه تجارت دارایی ها Robinhood برای شروع لیست شیبا، امن بیش از 500000 امضا به عنوان روز یکشنبه، 7 نوامبر – که نقطه نیمه راه از هدف 1،000،000 امضای آن بود. 


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع