برایان بروکس، مدیرعامل سابق Binance.US، مدیرعامل جدید Bitfury شده است و بر برنامه‌های توسعه سریع این شرکت نظارت خواهد کرد.

برایان بروکس، مدیر عامل سابق ارز و بایننس.ایالات متحده، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت استخراج ارزهای دیجیتال (BTC) BitFury معرفی شد.

بر اساس اعلامیه 4 نوامبر از Bitfury، بروکس جمعه گذشته منصوب شد و در حالی که شرکت برای دور جدید بودجه آماده می شود، رهبری شرکت را بر عهده خواهد داشت. والری واویلف، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Bitfury به عنوان مدیر ارشد چشم انداز و رئیس هیئت مدیره خدمت خواهد کرد.

“آقای. بروکس رهبری یونیکورن کریپتو 10 ساله را برعهده خواهد داشت، زیرا یک دور جدید سرمایه گذاری را راه اندازی می کند، رشد کسب و کار ماینینگ خود را با طراحی جدید ریزتراشه و مکان های جدید مرکز داده جهانی افزایش می دهد، و مجموعه ای از مشاغل نوآورانه را افزایش می دهد. اطلاعیه خوانده شد

آخرین دور سرمایه گذاری Bitfury در سال 2018 اتفاق افتاد، زمانی که 80 میلیون دلار به ارزش 1 میلیارد دلار جذب کرد. واویلف در 18 اکتبر به کوین تلگراف تایید کرد که این شرکت در حال بررسی جذب سرمایه جدید از طریق عرضه اولیه بالقوه (IPO) است، اما هیچ چیز در این مرحله مشخص نیست.

قبل از این نقش، بروکس تنها سه ماه در شعبه ایالات متحده بایننس کار می کرد تا اینکه در آگوست امسال استعفا داد . بسیاری از ناظران حدس می زنند که این تصمیم به دلیل دانش قبلی در مورد مسائل نظارتی است که شرکت را آزار می دهد.

بروکس همچنین بین سال‌های 2018 تا 2020 به‌عنوان مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس کار می‌کرد و به دلیل مواضع شدیداً طرفدار ارزهای رمزنگاری‌شده، در میان جامعه ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی دارد.

بروکس در طول مدت حضورش در آژانس بین مه 2020 تا ژانویه 2021 بر تصویب منشور بانکداری فین تک نظارت کرد که به شرکت‌های فین‌تک و شرکت‌های ارز دیجیتال امکان می‌داد محصولات وام و پرداخت را بدون نظارت تنظیم‌کننده‌های بانکداری دولتی ارائه دهند.

مطالب مرتبط: ماینینگ رمزارز 350 میلیون دلار بر روی ریگ های استخراج بیت کوین نسل بعدی از Bitfury خرج می کند.

واویلوف گفت: «برایان یک مدیر اجرایی و فکری قابل احترام است که دارای تخصص عمیق نظارتی، دارایی دیجیتال و بازار سرمایه است که دیدگاه Bitfury برای اقتصاد غیرمتمرکز همتا به همتا را دارد.

Bitfury در سال 2011 تاسیس شد و یکی از بزرگترین شرکت ها در بخش بلاک چین است. این مرکز داده های تلفن همراه را اداره می کند و طیف گسترده ای از خدمات مانند طراحی سخت افزار استخراج رمزنگاری، نرم افزار و محصولات هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع