این لایحه تعریف قانونی «کارگزار» را تغییر می‌دهد تا خدمات رمزنگاری نگهبانی مانند Coinbase را نیز در بر گیرد.

اگر لایحه زیرساخت جدید توسط رئیس جمهور تصویب شود، IRS می تواند 28 میلیارد دلار اضافی از مالیات بر کریپتو جمع آوری کند.

کنگره این لایحه را با 228 رای موافق در مقابل 206 رای مثبت به تصویب رساند.

چندین زمینه کلیدی در مورد دارایی های دیجیتال برای رضایت کاربران ارزهای دیجیتال روشن نشده است.

کنگره یک لایحه 1.2 تریلیون دلاری برای بهبود زیرساخت های آمریکا از طریق اقدامات مختلف، از جمله مالیات بر کارگزاران رمزنگاری، تصویب کرده است. 

این لایحه که با رای نهایی 228-206 در کنگره به تصویب رسید، لحظه ای تاریخی برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را نشان می دهد. در تهیه پیش‌نویس این قانون، سناتورها ماده‌ای را وارد کردند که تعریف سرویس درآمد داخلی از «کارگزار» را تغییر می‌دهد تا شامل سازمان‌هایی شود که دارایی‌های کریپتو معامله می‌کنند. 

این بدان معناست که اگر این لایحه توسط پرزیدنت بایدن امضا شود، صرافی‌های رمزنگاری متمرکز مانند کوین‌بیس «کارگزار» در نظر گرفته می‌شوند و باید معاملات خود را مستقیماً به IRS گزارش دهند. 

5 خبر و ویژگی برتر رمز ارزها در صندوق ورودی شما هر روز.

دریافت Daily Digest برای بهترین رمزگشایی. اخبار، ویژگی های اصلی و موارد دیگر.همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

کارگزاران باید 1099 فرم را برای افشای نام و آدرس مشتریان خود ارسال کنند. تصور می‌شود که در نتیجه الزامات گزارش‌دهی پیشنهادی، دولت می‌تواند ۲۸ میلیارد دلار مالیات اضافی از طریق رمزارز جمع‌آوری کند. 

هنگامی که این لایحه در حال تنظیم بود، شرکت‌های رمزارز نگرانی خود را از این موضوع ابراز کردند که تعریف جدید «کارگزار»، اگر به صورت غیرمجاز تفسیر شود، می‌تواند شامل استخراج‌کنندگان، اعتبارسنجی‌ها، و حتی شرکت‌های کیف پول ارز دیجیتال و توسعه‌دهندگان dApp باشد. با توجه به ناشناس بودن غیرمتمرکز بخش وسیعی از حوزه رمزنگاری، برآوردن الزامات گزارش دهی سخت تر غیرممکن است. 

نحوه تصویب این لایحه

در آغاز ماه اوت، زمانی که این قانون در حال تدوین بود، مجلس سنا اصلاحیه ای را رد کرد تا نهادهای رمزنگاری غیرحقیقی را از الزامات گزارش مالیاتی جدید معاف کند. 

اصلاحیه Toomey-Warner-Lummis-Sinema-Portman می خواست روشن کند که بازیگران غیرقانونی مانند ماینرها، اعتبارسنجی ها، ارائه دهندگان کیف پول و توسعه دهندگان پروتکل نیازی به گزارش به IRS ندارند.

سناتور ریچارد شلبی تلاش کرد اصلاحیه خود را – افزایش پیشنهادی 50 میلیارد دلاری در هزینه‌های نظامی – به پیشنهاد تومی – وارنر – لومیس – سینما – پورتمن پشت سر بگذارد. سناتور تومی سپس از اتاق درخواست تصویب به اتفاق آرا کرد، اما سناتور برنی سندرز آن را اژدر کرد. 

سناتور تد کروز سپس خواستار حذف مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال شد. سپس سناتور شلبی سعی کرد اصلاحیه هزینه های نظامی خود را به اصلاحیه کروز بچسباند، اما وقتی کروز نپذیرفت، شلبی اصلاحیه را رد کرد. 

عوارض بیشتر

یک گروه حامی ارزهای دیجیتال به نام Proof of Stake Alliance (POSA) – که Solana و Coinbase Custody را جزو اعضای خود به حساب می‌آورد – گزارشی را در ماه سپتامبر منتشر کرد که در آن اصلاحیه‌ای «نادیده‌گرفته» در کد مالیاتی (بخش 6050I) گنجانده شده در لایحه زیرساخت ارائه شد. گزارش نادرست دریافت دارایی های دیجیتال جرم است.

اکنون آمریکایی‌ها سودهای ارزهای دیجیتال خود را مانند هر سرمایه‌گذاری به IRS گزارش می‌دهند. اما گزارش POSA استدلال می‌کند که این صورت‌حساب به این معنی است که آنها باید دریافت هر گونه دارایی دیجیتال به ارزش بیش از 10000 دلار را با درج هویت و شماره امنیت اجتماعی بازیگری که پرداخت می‌کند، گزارش کنند. عدم انجام این کار در مدت 15 روز جرم است.

علاوه بر این، اصلاح بخش 6050 I حتی می تواند خلاف قانون اساسی تلقی شود. کد مالیاتی در حال حاضر هر کسی را که 10000 دلار پول نقد دریافت می کند موظف می کند که آن را به IRS گزارش دهد. به گفته پیتر ون والکنبرگ، مدیر تحقیقات مرکز کوین ، با پول فیات، این تعهد بر اساس قانون اساسی است، زیرا یک بانک به عنوان شخص ثالث عمل می کند، اما در دنیای همتا به همتا تراکنش های رمزنگاری، مقامات به یک حکم تحت اصلاحیه چهارم نیاز دارند . 

در حالی که وزارت خزانه داری توضیح داده است که تعریف قانونی جدید از «کارگزار» را به گونه ای تفسیر نمی کند که بازیگران رمزنگاری غیرقانونی را شامل شود، هنوز به وضوح چیزهای زیادی وجود دارد که دولت باید قبل از رضایت سرمایه گذاران رمزارز از این لایحه شفاف سازی کند. با این حال، اگر رئیس جمهور موافقت خود را اعلام کند، برای سازمان امور مالیاتی یک امر محقق شده خواهد بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع