کوارلز گفت که برخی از رویکردها در مورد مقررات استیبل کوین از گزارش نوامبر گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی غیرضروری است.

راندال کوارلز که برای آخرین بار به‌عنوان عضوی از شورای حکام سیستم فدرال رزرو به صورت علنی صحبت می‌کرد، از قانون‌گذاران خواست تا در مورد استیبل کوین‌ها خویشتن داری کنند.
کوارلز در بیانیه ای آماده برای سخنرانی خود در مؤسسه امریکن انترپرایز در 2 دسامبر، 
ابراز نگرانی کرد که مقررات می تواند مانع نوآوری در فضای دارایی های دیجیتال شود، به ویژه در مورد استیبل کوین ها. 
به گفته رئیس فدرال رزرو، برخی از رویکردهای مربوط به مقررات استیبل کوین در 
گزارش نوامبر گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی غیرضروری است، از جمله “محدود کردن وابستگی ارائه دهندگان کیف پول به نهادهای تجاری”.
«این یک چیز است که بگوییم خود یک صادرکننده استیبل کوین باید یک بانک تنظیم‌شده باشد – من فکر می‌کنم این احتمالاً بیش از حد است، زیرا راه‌های کاملاً مؤثری برای غیربانک‌ها وجود دارد تا نگرانی‌های قانونی قانونی ما را برآورده کنند، اما حداقل یک رابطه واضح بین بانک‌ها وجود دارد. چهارچوب موجود مقررات بانکی و اقدامات خاصی که ناشران استیبل کوین باید برای فعالیت ایمن انجام دهند.» 
با این حال، این موضوع کاملاً متفاوت است که ارائه دهندگان کیف پول باید به طور کامل از شرکت های تجاری جدا شوند. 
فرماندار بانک افزود:
“به هیچ وجه مشخص نیست که چنین محدودیتی چه منافع نظارتی را افزایش می دهد، که بسیار محدودتر از آنچه ما برای دارایی های غیر دیجیتال نیاز داریم.”
در 8 نوامبر، کوارلز از 
سمت خود در فدرال رزرو، جایی که از سال 2017 در آنجا خدمت می کرد 
، 
استعفا داد. او تا پایان دسامبر در شورای حکام باقی خواهد ماند، در این مرحله احتمالاً سه کرسی باز برای گروه هفت وجود خواهد داشت. تنظیم کننده.
کوارلز در زمان حضورش در فدرال رزرو گفت که آژانس‌های فدرال باید قبل از ایجاد چارچوبی برای نظارت بر بازار 
ارزهای دیجیتال، رویکرد نظارتی درست را در نظر بگیرند . 
قبل از دوره صعودی سال 2017، او ادعا کرد که استفاده در مقیاس وسیع از ارزهای دیجیتال می تواند “مسائل جدی ثبات مالی” را ایجاد کند، و این پیشنهاد می کند که دولت با بانک ها برای ایجاد راه حل هایی برای پرداخت های دیجیتال شریک شود.
کوارلز در سخنرانی پنجشنبه خود گفت: «در حالی که فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال ممکن است جدید باشند، تنظیم‌کننده‌ها نباید صرفاً به دلیل ماهیت فناوری با این فعالیت‌ها رفتار متفاوتی داشته باشند». 
ما باید با دقت روی خطرات منحصربه‌فرد ناشی از این فعالیت‌ها تمرکز کنیم و از ممانعت غیرضروری در وعده‌های آنها اجتناب کنیم.»
گزارش: بایدن در حال بررسی پروفسور حقوق، رئیس فدرال رزرو و مدیر سابق CFPB برای پر کردن 3 کرسی در فدرال رزرو است.
جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده هنوز گزینه‌های خود را برای کرسی‌های خالی فدرال رزرو اعلام نکرده است، اما 
در نوامبر 
گفت که قصد دارد جایگزین‌هایی را با تمرکز بر “بهبود تنوع در ترکیب هیئت مدیره” معرفی کند. 
او پیش از این 
گفته است که جروم پاول پس از پایان اولین دوره ریاست‌جمهوری خود در فوریه، 
انتخاب وی برای باقی ماندن رئیس فدرال رزرو است و فرماندار لائل برینارد پس از کناره‌گیری ریچارد کلاریدا به عنوان نایب‌رئیس خدمت خواهد کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع