ستاره NBA و سرمایه‌گذار اولیه Coinbase یک SPAC 200 میلیون دلاری راه‌اندازی کرده است که می‌تواند با یک شرکت ارز دیجیتال ادغام شود یا آن را خریداری کند.

  • کوین دورانت و شریک تجاری ریچ کلیمن یک شرکت SPAC یا خرید با هدف ویژه راه اندازی کرده اند.
  • این شرکت در حال بررسی خرید یا ادغام با یک شرکت خصوصی صنعت کریپتو برای عمومی کردن آن است.

کوین دورانت، سوپراستار NBA، به‌عنوان سرمایه‌گذار اولیه در کوین‌بیس ، احتمالاً زمانی که صرافی ارزهای دیجیتال در اوایل سال جاری به‌عنوان عمومی درآمد ، سود زیادی کسب کرد . با این حال، او ممکن است حرکت به سمت فضا را تمام نکرده باشد، زیرا شرکت سرمایه گذاری او به تازگی یک SPAC راه اندازی کرده است که به دنبال صنعت کریپتو برای ادغام یا اکتساب بالقوه است.

امروز، SEC پرونده ای برای یک SPAC جدید به نام Infinite Acquisition Corp. برای عرضه عمومی تا سقف 200 میلیون دلار منتشر کرد. Infinite یک همکاری بین Thirty Five Ventures – شرکت سرمایه گذاری دورانت با شریک تجاری Rich Kleiman – و شرکت سرمایه گذاری و بانکداری LionTree است.

SPAC یا شرکت خرید با هدف ویژه، شرکتی است که تنها با هدف ادغام یا تملک یک شرکت خصوصی و عمومی کردن آن ایجاد شده است. SPAC ها اغلب شرکت های “چک سفید” نامیده می شوند و هدف آنها صرفاً ادغام با یک شرکت خصوصی (مانند یک استارتاپ) و کمک به آن شرکت برای دور زدن عرضه اولیه استاندارد (IPO) است.

بایگانی SEC اینفینیت طیف وسیعی از اهداف بالقوه را برای انواع شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند، از جمله شرکت‌هایی که در ورزش، سلامت و تندرستی، تجارت الکترونیک، و فناوری مواد غذایی و صنایع عرضه می‌شوند.

5 خبر و ویژگی برتر رمز ارزها در صندوق ورودی شما هر روز.

دریافت Daily Digest برای بهترین رمزگشایی. اخبار، ویژگی های اصلی و موارد دیگر.همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

با این حال، همچنین شرکت‌های ارز دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال را به عنوان یک انتخاب احتمالی برجسته می‌کند. در یک نمای کلی از بازار ارزهای دیجیتال ، این پرونده صرافی هایی مانند Coinbase و Kraken، خدمات وام دهی و پس انداز سود مانند BlockFi ، سازنده کیف پول سخت افزاری Ledger و شرکت ها/پروژه های موفق مرتبط با NFT مانند بازی مبتنی بر اتریوم Axie Infinity و Dapper Labs را برجسته می کند. (سازندگان تاپ شات NBA ).

این فن‌آوری‌ها اینترنت را قابل مالکیت می‌کنند و راه‌های جدیدی را برای پاداش و جبران کار خالقان ارائه می‌کنند که به خلاقیت بی‌پیوندی اجازه می‌دهد، و به سمت ظهور پلتفرم‌های بالقوه عظیم جدید برای مهار این دموکراسی‌سازی کمبود پیش می‌رود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع