سرمایه گذاران در این دور شامل Ripple، SIX Fintech Ventures و Middlegame Ventures بودند.

کی‌راک، سازنده بازار، 72 میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری سری B می‌بندد


بر اساس اعلامیه ای در 30 نوامبر، سازنده بازار دارایی دیجیتال Keyrock، 72 میلیون دلار در دور سری B سرمایه جذب کرده است. Ripple، SIX Fintech Ventures، و Middlegame Ventures از جمله سرمایه گذاران این دور هستند.

وجوه برنامه ریزی شده برای توسعه زیرساخت های Keyrock، ابزارهای مقیاس پذیری، و همچنین مجوزهای نظارتی در سراسر اروپا، ایالات متحده و سنگاپور استفاده می شود.

کوین دی پاتول، مدیر عامل Keyrock، گفت که این شرکت در پنج سال گذشته بر روی یک چشم انداز بلند مدت برای تجارت خود متمرکز بوده است. وی همچنین خاطرنشان کرد:

دور جدید تأمین مالی به ما امکان می دهد تا آن را گسترش دهیم و اجرای چشم انداز خود را برای ارائه راه حل های نقدینگی برای همه دارایی های دیجیتال به طور چشمگیری تسریع کنیم. با دوبرابر کردن تمرکز خود بر مشتریان و مقیاس پذیری، به دنبال گسترش به بازارهای جدید با خدمات هدفمند خواهیم بود.

Keyrock که در سال 2017 تأسیس شد، توسط Jeremy de Groodt و Juan David Mendieta نیز تأسیس شد و نقدینگی را برای بیش از 85 پلت فرم معاملاتی غیرمتمرکز و متمرکز فراهم می کند. به گفته این شرکت، نقدینگی را برای بیش از 85 پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز و متمرکز فراهم می‌کند و در سال گذشته به 200 بازار جدید گسترش یافته است که منجر به افزایش سه برابری حجم معاملات در حالی که کل بازار در ماه‌های گذشته کاهش یافته است.

Maxime Fages، مدیر بازارهای نهادی در Ripple، گفت که Keyrock به مدت سه سال راه‌حل‌های نقدینگی مقیاس‌پذیر را برای Ripple ارائه کرده است. او خاطرنشان کرد: «زیر رهبری کوین، جرمی و خوان، کی راک با ساخت راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر و درجه‌بندی سازمانی و اتخاذ رویکرد اولیه نظارتی، خود را به عنوان یک بازیگر مهم در فضا تثبیت کرده است.

این شرکت مستقر در بروکسل همچنین قصد دارد تعداد نیروی کار خود را در سطح جهانی دو برابر کند که در حال حاضر با وجود شرایط بازار توسط بیش از 100 کارمند تشکیل شده است.

اوایل این ماه، کوین تلگراف گزارش داد چگونه شرکت‌های ارز دیجیتال، از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و توسعه‌دهندگان بلاک چین، مجبور شده‌اند تعداد کارمندان خود را کاهش دهند تا در این میان چابک بمانند. بازار خرس.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر