بر اساس مقاله بلومبرگ، حرکات اخیر SHIB توسط معدود نهنگ هایی که بیشترین درصد توکن های Shiba Inu را در کیف پول خود دارند، به شرکت های پزشکی قانونی ارزهای دیجیتال هشدار داده است.

دنیای کریپتو بر تعداد انگشت شماری کیف پول «نهنگ» متمرکز شده است که اکثر توکن‌های شیبا اینو موجود را کنترل می‌کنند، و این نشان می‌دهد که حتی در بازاری با این شفافیت، هیچ‌کس واقعاً نمی‌داند چه کسی چه کاری انجام می‌دهد https://t.co. /DqRJDMckpc— Bloomberg Crypto (@crypto) 

4 نوامبر 2021

آیا رالی ستاره ای SHIB به پایان رسیده است؟

هفته گذشته، ارزش بازار این کوین میم به بیش از 51 میلیارد دلار افزایش یافت و SHIB موفق شد وارد لیست 10 سکه برتر شود و جایگاه نهم را با Dogecoin درست پشت سر آن در جایگاه دهم به دست آورد.

در حال حاضر، ارزش بازار حدود 31 درصد کاهش یافته و به 35 میلیارد دلار کاهش یافته است. قیمت سکه از بالاترین رکورد اخیر خود یعنی 0.00008845 دلار که در 28 اکتبر به دست آمد، به سطح 0.00005757 دلار کاهش یافته است.

غلظت بالای SHIB در چند کیف پول کارشناسان را نگران می کند

همانطور که U.Today در روز چهارشنبه، 3 نوامبر گزارش داد، یک سرمایه‌گذار بزرگ ارزهای دیجیتال با دارایی شیبا اینو که مجموعاً بیش از 20 تریلیون سکه دارد، اخیراً شاهد افزایش این مقدار ارز دیجیتال به 5.7 میلیارد دلار بوده است.

در ابتدا، در ماه آوریل، سال گذشته، او 8000 دلار در توکن میم سرمایه گذاری کرد که به عنوان “قاتل دوج کوین” معرفی شد و اکنون به دومین کوین بزرگ میم تبدیل شده است. در «آپتوبر»، سکه رشد کلی 825 درصدی را نشان داد.

این نهنگ حدود 10 تریلیون SHIB به ارزش 2.7 میلیارد دلار جابجا کرده است .

با توجه به ردیاب در CoinMarketCap، 71 درصد از SHIB تنها متعلق به 10 آدرس است. در مجموع 80.27 درصد از کل عرضه SHIB در اختیار 100 کیف پول برتر است. در مجموع، 872382 کیف پول این رمزارز میم را در خود جای داده است.

بلومبرگ از چندین متخصص از شرکت‌های کاراگاه بلاک چین استناد کرده است که نگران غلظت ناهموار سکه‌های شیبا اینو هستند.

در ابتدا، این مقاله می‌گوید، بیت‌کوین و اتریوم همچنین دارای غلظت بالایی از سکه‌ها در چندین کیف پول بودند و نهنگ‌هایی که آنها را در اختیار داشتند، توانستند بازار را تحت تأثیر قرار دهند. با این حال، در چند سال گذشته، مالکیت BTC و ETH بسیار کمتر متمرکز شده است. به‌عنوان مثال، داده‌های BitInfoCharts می‌گوید که این روزها، حدود 2000 کیف پول بیش از 40 درصد از ارزهای دیجیتال پرچمدار را در خود جای داده‌اند.مربوطرابینهود جامعه شیبا اینو را اذیت می کند زیرا درخواست برای لیست SHIB به 500000 امضا نزدیک می شود

طومارهای SHIB برای آمازون و رابینهود افزایش می یابد

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، طوماری در Change.org شروع شد که از Shiba Inu می‌خواهد توسط پلتفرم تجاری محبوب با هزینه‌های کم، اپلیکیشن Robinhood، فهرست شود، تا کنون تقریباً 500000 امضا به دست آورده است.

با این حال، مدیر عامل شرکت Vlad Tenev، اعلام کرده است که این پلتفرم منتظر دستورالعمل‌های نظارتی واضح‌تر در مورد سکه‌هایی است که می‌توانند به طور بالقوه فهرست شوند، از جمله SHIB. علاوه بر این، نگرانی های ایمنی دارد که مانع از انجام آن رابینهود می شود.

گذشته از آن، سه طومار که از آمازون خواسته شده است تا پذیرش SHIB را آغاز کند، در حال حاضر نزدیک به 175000 امضا در Change.org به دست آورده است .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع